{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Fakeprofiler i ens PB......! {{forumTopicSubject}}

Hold da op hvor kan man rode sig ud i en masse skidt her inde på HG....!

Uanset om man vil det eller ej....

Man fortæller om en yderst ubehagelig oplevelse man har haft, uden at nævne navne osv... Kun med håb om at nogle dyr skal hjælpes.

Vupsi så bryder helvedet løst......!

Vilde debatter og maget snak om hvor ringe tingene står til osv osv.....

Pludseligt får man besked fra HG om at slette sin tråd da det er løbet af sporet.... Folk skændes.... Og underligt nok dukker der den ene fake proffil op efter den anden med forsvar osv, oven i hatten bliver man telefonisk kontaktet af vedkommende....

Nå vel.... for at ikke blive frosset ja så sletter man tråden, til stor utilfredshed for mange....

Undskyld til jer.... Jeg havde intet andet valg.... Big brother havde talt.....!

Når dette er sagt så vil jeg lige pointere en gang for alle:
Jeg mente hvert et ord i den tråd.....!

Der falder nogen lunde ro over sagen...

Skønt, men så i dag så sker der noget pudsigt.

Jeg får en privat besked fra en person som jeg vist ikke må nævne navne på.

Vedkommende udgiver sig for at have købt hund pågældende sted, med sundhedproblemer osv.... vedkommende fortæller at de er ved at samle en gruppe sammen til at få knaldet omtalte kennel en gang for alle.
Efter sigende fordi de er nogle stykker der har været uheldige med hunde fra den kennel.

Alt i alt vil vedkommende høre lidt mere.....

Naturligtvis chekker jeg profilen.....

Jeg kan se den er oprettet i dag med en flot rotweter (kan ikke stave til den race).

Vedkommende er fra københavn og ellers ikke så meget....

Nå ja, alle er vel velkomne.....

Svarer at jeg ved hvad jeg så, at det var frygtlige omstændigheder de hunde gik under, kort sagt det jeg havde fortalt, men bare forkortet... Jeg tilføjede dog at så fremt hendes hund havde sundhedsproblemer , ja så kom det absolut ikke bag på mig.

Grubler lidt over den her pb, og går igen ind på vedkommendes profil....

Og bingo......! Finder så at profilen er lavet omkring, og nu er billedet skiftet ud med Kennelens helt egen AMMEHUND..... mine damer og herrer.... Jeg ved det med garanti for jeg har tilfældigtvis samme billed, tilsendt fra omtalte kennel gemt på min pc.....

Og så spørger jeg...... :

Er det virkelig lovligt at føre sig frem med så mange profiler.....???

Og samtidigt vil jeg frabede mig yderligere kontakt fra dig kennel ejere..... Du har fået det at vide mange gange, og det er ikke særligt smart at bruge de billeder man har som kennel sendt ud til andre.......

Til jer andre pas på.........!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fakeprofiler i ens PB......!
  • #1   14. mar 2008 ja der er mange brådne kar

  • #2   14. mar 2008 Jeg er også lidt lost her........hvorfor kontakter de dig for så at ændre profilen bagefter ?.....

  • #3   14. mar 2008 TJA... Det kommer ikke bag på mig..... synes efterhånden HG er ved at blive til mere børnehave end det som det vel egentlig går ud på !
    Tænk at man bare igen og igen kan dukke op med nye profiler nye navne.......
    Jeg kan kun sige Marita N... du har så evig ret har selv set selv samme billlede for lidt tid siden da sagen rullede rask afsted.......
    HVAD SKER DER FOR FOLK....
    MEN man bliver frosset for at sige sin mening... bliver frosset for at hænge folk ud selv om det måske er fuldt berettiget men det er altså helt OK at komme igen og igen med nye profiler og navne....... HMM .......


  • #4   14. mar 2008 Er heller ikk med, men det lyder lidt mistænkeligt da

  • #5   14. mar 2008 Kan man få lidt mere info i PB?

  • #6   14. mar 2008 Øhh...
    Er vist igen gået glip af noget...


  • #7   14. mar 2008 Jamen det fortæller jer er, at man bliver TVUNGET til at slette sine tråde fordi folk ikke kan opføre sig ordentligt i dem.... Men det er åbenbart helt i orden at man skifter profil (kennel ejeren fra før omtalte sag jeg havde på om misrygtede hunde).... Og dernæst fører sig frem som det passer en.....

    Altså kontakter en med forskellige profilnavne fordi vedkommende ved hun ikke skal og må kontakte mig....

    Det er for nemt at skifte profil herinde.... Og for nemt at lave ballade...


  • #9   14. mar 2008 Hvis der er uddeling af pb'er, vil jeg også gerne be' om en.
    Ville da gerne vide, hvilkn kennel, der er tale om.


  • #11   14. mar 2008 Jamen i vil alle sammen få en PB , men håber det kan vente til i morgen...
    Jeg har to vapser der tripper ...

    Håber det er okey.....

    Jeg kan desværre ikke linke jer til min tidligere tråd om misrygtede hunde da den blev forlangt slettet.....

    Men det er den samme kennel det drejer sig om.....


  • #12   14. mar 2008 PB?

  • #13   14. mar 2008 Den har jeg desværre ikke set.
    Men god tur med vapserne smiley


  • #15   15. mar 2008 ja jeg modtger også gerne en PB smiley jeg kan ikk lige finde hoved og hale nu??

  • #18   15. mar 2008 Så ved jeg godt hvem det drejer sig om :0(

  • #19   15. mar 2008 hm. Det lyder åndsvagt at man kan få lov til det.

  • #20   15. mar 2008 Kan få lov til hvad?

  • #21   15. mar 2008 Det er ikke en gammel bruger?

  • #23   15. mar 2008 Det er tråd nr 2 idag hvor jeg fatter hat 8)

  • #24   15. mar 2008 Tja... Det kræver vel bare flere mobilnumre...

  • #26   15. mar 2008 Næh...
    Og penge.


  • #27   15. mar 2008 Men er stadig ikke helt med.
    Er den pågældende opdrætter?


  • #29   15. mar 2008 Synes, der er mange mystiske tråde på HG her til aften.

  • #30   15. mar 2008 Ja hun kalder sig selv for opdrætter og hun havde oprettet en tråd herinde den anden dag for at få folk til at svine en hvis "forening" til ... men stemningen vendte til at handle om hvorvidt vedkommende havde fejet for egen dør mht. til hvilke forhold hendes egne vapser levede under ... Da alle tråde ang. dette er endt op i udhængning er disse slettet ...

  • #35   15. mar 2008 Jeg har selv fået slettet en tråd her i forum jeg havde oprettet på baggrund af en gruppedebat om at benytte evt syge hunde i avl hvor en person skulle ind i debatten og spamme min debat og gøre tråden personlig og vende debatten så den kom til at handle om denne person og dennes hund. Jeg har nu valgt at sætte denne person på filter da jeg ikke ønsker dialog med denne og min henstilling om ikke at blande sig i mine tråde desværre ikke bliver respekteret.
    MVH Sara


  • #36   15. mar 2008 Så er jeg tilbage igen.....

    Ja den var måske lidt forvirrende ,men jeg blev bare så gal...

    Jeg prøver lige igen.... :

    For en tid siden havde jeg et indlæg her i forumet, som omhandlede en hundekennel hvis navn jeg ikke må nævne her.

    Kort fortalt drejede det sig om at nogle hunde gik under kummerlige forhold, mange af hundene var syge, der var tale om ca 4o hunde plantet på en faldfærdig ruin.

    Jeg havde været i kontakt med kennelen da jeg selv havde været intereseret hvalpekøber, men havde fået et chok da jeg så forholdene, og købte ingen hund derfra, selv om jeg havde mest lyst til at stoppe dem alle sammen i bilen og køre væk derfra med de stakkels dyr, som for kennel ejeren havde løbet fuldstændigt over gevind....

    Det er tragisk nok i sig selv, men ved nærmere eftersøgning på nettet fandt jeg ud af at hun rent faktiskt havde været i søgelyset i mange år, akkurat for at sælge syge hunde osv osv....

    Jeg var dybt rørt af det syn jeg havde set, den gang jeg havde besøgt stedet hvor kennelen befandt sig, og jeg var nærmest desperat.

    Jeg offentliggjorde derfor min oplevelse, jeg måtte simpelthen have det her svineri ud i søgelyset, så der var en mulighed for at få stoppet denne person og ikke mindst hjælpe disse dyr, som for mig at se kun fungerede som hvalpemaskiner under kummerlige forhold.

    Jeg tror personligt at det også ville have været en stor hjælp for kennelejeren, da det for mig at se var løbet helt løbsk.....

    Jeg fik kontakt til en organisation, som kiggede på sagen og gjorde hvad de kunne for at hjælpe til.

    De satte også billeder ind af nogle af dyrene her på HG, så i andre kunne få et lille indblik i hvad der foregik derude. Og med hensyn til de billeder, ja så var de i den grad milde i forhold til hvorden det vitterligt var at være på stedet. Nogle af jer må have set det....

    Men den slags må man ikke her på hg.... Billederne blev fjernet....!

    Nåvel.... Min tråd var der dog stadigt, og der blev debateret og diskuteret, men pludseligt gik det hele op i hat og briller da kennelejeren begyndte at blande sig. Det udviklede sig til en gang mudderkastning mm og igen kom der ordre fra HG ledelse at min tråd nu skulle slettes, ellers blev jeg frosset.

    Desværre tvang de mig til at slette den, og der var mange af jer der aldrig fik nogen forklaring, mange af jer der havde blandet jer på en fornuftig måde der ikke længere havde mulighedhed for at give jeres mening til kende, ej heller få de svar som i havde ventet jer, da i stillede spørgsmål.

    Min tråd var blevet forbudt af HG, og det var synd, for den tråd var oprindelig blevet stiftet fordi jeg prøvede at udsende et råb om hjælp.... Hjælp til de stakkels dyr, men dyrene blev glemt og tråden slettet.

    Under hele det her hulumhej, bad jeg udtrykkelig om at kenneléjeren ikke skulle kontakte mig mere, da jeg ikke har mere at tale med denne person om.... Dette efter vedkommende havde kontaktet mig per telefon og spurgt om vi havde noget udstående, i en tone som ikke var til at misforstå.

    Vedkommende prøvede sig yderligere med forskellige profiler her inde, dog uden held.

    Så falder der ro over sagen, ingen nævner sagen. Ingen henvendelser.

    Det finder jeg betryggende.

    Jeg følger med i forumet under andre indlæg, og hvad ser jeg trone op der..... : kennelejeren i flere forskellige nick names.... Ja ja, DET har HG vel chek på tænker jeg.... men nej nej, denne parodi fortsætter. Og det må man godt.....!?

    Så igår sker der det at jeg modtager en privat besked i min private indbak her på HG som lyder følgende (navne fjernet af hensyn til chance for at blive frosset) :

    Overskrift: Kennel -*CENCUR*

    Skrevet: 14-03-2008 14:59:44

    Kære *CENCURE*, jeg har fulgt sagen fra starten af og kan forstå at du har været på kennel *CENCURE* og har talt med ejeren. jeg har selv en hund der kommer fra stedet og der har været en del helbredsproblemer med hende. Jeg håber du vil give mig lidt mere information da vi er en gruppe der er ved at indsamle oplysninger om kennel *CENCURE*. Vi har brug for alt den hjælp vi kan få og du lyder som et menneske med hjertet på rette sted.
    Jeg har desværre måtte oprette en ny profil herinde, da alle mine data gik tabt, da min computer opgav livet smiley

    Kærlige hundehilsner
    *CENCURE* og *CENCURE*

    Det lyder jo meget tilforladeligt , chekker vedkommendes profil.
    Den er nyoprettet, men det er vel okey. Det var jeg også en gang.
    Vedkommendes hund er på det tidspunkt en dejlig rotwiler (kan ikke stave til den race) og så vidt jeg husker fra københavn.... Jo jo... dem er der mange af så intet ondt i det....

    Jeg vælger at svare vedkommendes private brev min personlige holdning til dette sted... Den vil jeg stå ved til hver en tid.....!
    Men spørger alligevel hvilke hebredproblemer der NU er tale om , da det for mig at se kan være mange..... Får intet svar.....

    Pludseligt ringer der en klokke..... Var der nu ikke noget med at kennelejeren ikke havde sådan en hund, en rotwieler som hun brugte som ammehund til chihuahua....???

    Jeg bladrer miin mail igennem og finder alle de billeder kennel *CENCURE* har sendt til mig.... BINGO...... der var den....!

    Finder vedkommendes profil frem igen, og nu er der sat profilbilled i... Og ja, af netop denne ammehund,samme billed som hun har sendt til mig.......

    Det vil så sige at der findes rigtigt mange profiler på denne kennels ejer her inde, og jeg beder jer om at passe på så fremt vedkommende begynder at sælge hvalpe osv på denne profil.....

    Køber i hvalp derfra, ja så støtter i også en hvalpefabrik......Og dermed dyremishandling....

    MEN HER ER SÅ DET JEG SLET IKKE KAN FORSTÅ..... :

    Hvorfor får hun lov til at oprette den ene profil efter den anden og føre sig frem som hun gør uden at nogen griber ind.......?????

    Jeg har også lavet"forbrydelser" her på hundegalleriet, hvor jeg får løftet pegefingrer her og der af HG boss.

    Exempelvis må jeg ikke længere skrive at jeg synes at nogle hvalpe er smukke, da det ikke realiterer til selve salgsannoncen.

    Jeg må heller ikke længere besvare mine egne salgsannoncer såfremt det ikke realiterer til selve varen.....

    Jeg skal slette mine tråde, fordi vedkomende bryder ind og laver en masse revage.

    Regler og regler og regler..... JEG KAN IKKE FINDE UD AF DEM......!

    Jeg synes jo det er okey at skrive man synes at det er flotte hvalpe, så fremt man mener det, og som ejer ville jeg da blive glad for sådan en omgang ros.... Men næh nej... Fy fy skamme skamme slut forbudt....!

    Jeg synes også det er okey at svare en intereseret køber om blusen kan laves større eller i anden farve...Men næh nej.... Fy fy skamme skamme slut forbudt.....

    Men det er altså i ORDEN at gemme sig bag ved en masse FAKE profiler og på den måde ødelægge et menneske for at have været ærlig.......??

    Jeg håber dette gav mening for jer...... ellers skriv privat


  • #37   15. mar 2008 Ja..... Hvad skal jeg sige !
    Puha hvor du har så evigt ret marita N.
    Du har jo taget ordene ud af min mund.....
    Ingen navne må nævnes , ingen må hænges ud NEJ men man må gerne oprette sig op til flere profiler for at deltage heftigt i debatter som man selv er del i, med det henblik at forsvarre sig selv eller denne Kennel ejer..
    Nej ikke ifølge loven på HG..... meeen hvordan beviser man det....
    MEN at kræve at slette tråde fordi det bliver for "langt ude" og folk hænges ud det må man gerne...... At jage en forening med flere fake profiler fordi denne har forsøgt at gøre hvad der for dyrene ville være det bedste det må man godt... HMMMMM
    Jeg falder helt af. kan ikke følge med kan ikke hitte ud af de regler.... eller måske kan jeg og så virker de bare ikke ????
    Jeg husker tydeligt tråden dengang... jeg husker tydeligt synet !
    De billeder er der stadig... når jeg lukker øjnene kan jeg se det hele tydeligt.... og de stakkels hunde FØJ!
    At personen nu snuser rundt under flere forskellige profil navne.. og til og med tillader sig at kontakte dig Marita N endnu engang.... det er FORKASTELIGT og det kan vel for H"biiiiiip" ikke være rigtigt!
    Kennel "biiiiip" alias "biiip" jeg synes du bør deltage på ligevis med os andre og så se at få lidt styr på dine forhold og bestemt dine dyrs.... du havde jo en tilladelse du skulle have indhentet ikk ?
    Så det med at kalde det Kennel " biiiip" er jo endnu et fake navn!
    Det billede den profil som kontaktede dig har... JA det har jeg skam også og husker det som var det igår..... en Rotweiler der er rugemor for chiuhuahuaer ... ligger på et gammelt slidt gulv.... ja det er for sin vis ok men hvis i havde været der... set forholdene og lugtet den lugt der var.. ville i vide præcis hvad tanker der fare rundt i hovedet på mig nu !
    Føøj , står stadig fast ved mine ord fra dengang og vil gøre det til den dag de bliver til mere end ord... DET SKAL STOPPES DE DYR SKAL LEVE SOM DE FORTJENER AT LEVE !
    Marita N ..... jeg kan kun sige at jeg ved hvad du mener og tænker og kan følge dig 200 % du har min fulde opbakning og jeg vil stå dig i ryggen for at vi holder det vi lovede os selv og dyrene dengang og jeg ved at både du og jeg fastholder vores mening og ord !


  • #38   15. mar 2008 HØRT!

  • #39   15. mar 2008 Hehe, det kom lige på samme tid.. *GG* smiley
    Men jeg er fuldstændig enig Marita!


  • #40   15. mar 2008 Takker rigtigt meget for jeres opbakning..... :o)

    Putte...... Husk at få N med i mit nick..... du må nemlig ikke kun kalde mig Marita.... men marita N... det andet er også fy fy skamme skamme slut forbudt.... Karina blev nemlig irettesagt for at kalde mig marita og ikke fik N med....... Det er i følge HG regler forbudt at kalde folk ved navne uanset om folk selv vælger at gå under sit alm kaldenavn....

    Herregud..... det er jo blot en bekræftigelse på at man står ved sine holdninger..... men slut forbudt her på HG.....

    Ja det er forvirrende...... men er regler generelt ikke det.....???


  • #41   15. mar 2008 For mig forbliver det uforstående ... muligvis er jeg tungnem dum og ganske naiv.... men ... jeg havde engang brug for hjælp.... satte en tråd ind nærmest i desperation... og en forening hvis navn jeg gerne ville nævne men ikke må sprang til og gav mig alt den hjælp og støtte jeg havde brug for..... de gjorde alt hvad der stod i deres magt for at hjælpe mig og smed alt hvad de havde i hænderne da jeg råbte NU HJÆÆÆLP... takker så inderligt for det !
    Denne selv samme forening sprang til da jeg henviste min veninde til at søge hjælp hos dem og endnu engang gjorde de hvad de kunne... alt hvad der kunne gøres og måske endda mere til..... og nu ser jeg så bare den ene fake profil efter den anden jage denne forening... det hele bliver til personlig jagt og mudderkast frem og tilbage... men hvor er dyrene i det her... hvor er det som det hele går ud på ... DYRENES BEDSTE....... hvorfor skal folk bare sidde og skrive det ene efter det andet kun for at jage og ikke for at handle ?
    ja jeg forstår det bare ikke UNDSKYLD.
    burde alt det personlige ikke lægges langt ned i skuffen og burde det hele ikke handle om at stå sammen og gøre hvad der for dyrene vil være det bedste ?


  • #42   15. mar 2008 Det er så sandt som det er sagt ....!

    Vi er voksne mennesker, går jeg da ud fra....Og ter os som børn.....

    Hvis vi alle havde lyttet til de advarsler der var kommet i forbindelse med denne spesifikke kennel..... ja så havde hun aldrig haft mulighed for at drive gæk med jer, mig selv og pressen.... Og hun havde aldrig kunne bevæge sig rundt her på HG under forskellige fake profiler.

    Men i stedet for at reagere på dyrenes velfærd i denne sag, ja så kastede i jer ud i mudderkastning.....

    Hvilket i sidste ende endte med at JEG samt den forening der hjalp mig blev offeret i denne sag......

    Hvorfor kunne vi ikke bare stå sammen og stoppe hende mens tid var......???

    Nu kan hun jo gøre som hun vil..... Bevæge sig rundt mellem de fakeprofiler hun har stiftet her inde, ja endda sælge hvalpe ud fra sine profiler og derrmed gøre jer til medskyldige til at drive hendes forkastlige hvalpefabrik.....

    Hvorfor var HG ledelsen ikke opmærksomme på det, i stedet for at true os der ville dyrene det bedste.....???

    Hvorfor skulle jeg fryses for at lægge en tråd ud som kennelejeren fik ødelagt via sine ynkelige beskyldninger og løgnhistorier via fakes profiler......???

    Hvis i som ledelse accepterer denne form for profiler her på HG.... Ja så vil jeg gå så langt som at sige at i også er medvirkende til at hun stadigt kan drive sin hvalpe fabrik..... Det er bare spørgsmål om tid, så vil hendes hvalpe trone frem under salgs annoncerne...... Føj siger jeg bare......

    Og nu skal man altså også have hendes fakes i sin pb fordi i ikke er i stand til at stoppe hende......



  • #43   15. mar 2008 Jeg er dig så fuldstændig enig..
    det her kunne være stoppet for længst hvis ikke et hele var gået over gevind.... og foeninger alm dyreelskere som os og mange andre er nu ofre ... men mest af alt sidder dyrene stadig i enden af alt det her.. har det elendigt.... og kommer måske aldrig væk fra det helvede de bliver budt... denne fabrik køre bare videre og kan gøre som hun vil.... Hg læner sig tilbage og ser på .. når ordene bliver for store debatten for voldsom ja så slettes tråden jo bare igen!
    USMAGELIGt !


  • #44   15. mar 2008 tænker bare HVAD er reglerne til for og HVEM skal overholde dem ?

  • #45   15. mar 2008 HG og HA.. jeg forstår det ikke...... vi må end ikke kommentere andres annoncer ... skrive pæne ord og sige hvad vi synes uden der er ondt skabt i det..
    jeg er blevet bedt om ikke at kommentere på andres annocer uden at være interesseret.... at spørge om en hund er solgt skrive den er smuk eller at jeg ville ønske jeg havde råd... DET MÅ MAN IKKE FY.... så får man straks en hilsen i PB....
    JAAA frys mig bare HG jeg fryser allerede over jeres kolde måde at håndtere tingene på.... nogle er helt ok andre skal bare "nakkes"... kommer det an på om man er jer værdig eller ej.... HG er efterhånden som at træde ind i en børnehave har jeg lyst til at være der ?
    Jeps kast mig i fryseren..... jeg vender bare retur med en fake profil for det er jo tilsyneladende HELT ok .
    Håber i andre forstår hvor jeg vil hen.....


  • #46   15. mar 2008 Anja S (læg mærke til S) ;o) <<---- overholder reglerne.....

    Tjaaaaaa..... jeg håber jo også på at få sat de omtalte regler på plads, for noget siger mig at her på HG er der fyldt med regler for de mennesker der prøver at være mennesklige, prøver at være ærlige og dem der taler sandt og ud af melposen og ikke mindst dem der elsker dyr.....

    Men de mennesker der laver 5-6 profiler og fører sig frem med løgn og latin... Dem der udfør personlig chikane under dæknavne... Dem der kan mishandle deres dyr og lave hvalpefabrikker under de mest forfærdelige forhold... Dem findes der ikke regler for.......

    Klam tanke og under al kretik.......!

    Og kære HG ledelse..... Jeg venter stadigt på at høre en forklaring fra jer i denne tråd...... Jeg tror vi er mange der gerne vil vide hvordan den slags kan forekomme på ellers et så godt site........

    Og skulle i igen true mig med frysning, eller for den sags skyld fjerne min tråd.... Ja så opretter jeg bare en ny profil, en fakeprofil og gentager budskabet... Det er for mig at se lovligt i følge HG regler......


  • #47   15. mar 2008 YES we will be back !

  • #48   15. mar 2008 Hvis du ved hvilke profiler der er tale om skal du jo melde dem - ellers kan HA'erne jo ikke slettet dem.

  • #49   15. mar 2008 Ved det... men der er problemet....

    Det er for nemt at oprette en ny profil igen...... :o(

    Ind til nu har jeg nok set 5- 6 forskellige profiler ..... alle sammen med denne person.....

    Det er enormt svært at fange hende, men da jeg har set hvordan hun udtrykker sig i skrift, samme vendninger og små stavefejl... ja så kræver det en del for at stoppe hende. Man skal jo være sikker.

    Denne gang havde vedkommende bare ikke tænkt sig om. Hun havde brugt et profilbilled hun havde sendt til min mail for en tid siden , som er hendes ammehund til hendes små chihuahua....

    Og det ser da også flot ud når hendes hund ligger og gir mælk til de kære små hvalpe..... Og det ser da også flot når sådan et profilbilled dukker op i forumet, og tager dybt afstand for dyrmishandling....

    Det får jo mig til at fremstå som løgner.....

    Jeg har desuden prøvet at anmelde hende 2 gange til HG vedrørende andre profiuler.... men som jeg kan se er hun her endnu.....


  • #50   15. mar 2008 vi er flere der har meldt det gentagene gange men hvad hjælper det når det bare bliver ved og ved...hvor er vi så ?
    Hun opretter sig jo bare med 5-8 forskellige profiler sjovt nok er personen altid oprettet lig når debatten starter og det er som regel 3-4 stk som aktivt deltager og forsvarre denne ene person problemet er dog at de alle er en og samme person bag skærmen!!!


  • #51   15. mar 2008 Jeg kommer så igen, igen, igen med en opfordring om, at vi kun stemmer hunde ind med profiler hvori der er flere gode billeder samt en god tekst!! På denne måde udelukker vi en del fakere, da de ikke har flere billeder af den samme hund, og de gider eller kan ikke beskrive hunden godt nok i en tekst!!!!!! Please!!! Det er ikke for at være hård mod nogens hund jeg afviser nogle hunde-profiler, men netop for at si de rådne bær fra!!
    Problemet ligger så i hvis der bliver oprettet en gratis-profil, men så kan vedkommende jo ikke skrive i debater m.m.
    Men en start er altså at være mere kritiske til hunde-profilerne!!


  • #52   15. mar 2008 Tjaaaa... se nu sidder jeg så med lidt røde ører...

    jeg har nemlig også kun en enkelt hund i min profil.... selv om jeg har to.... men jeg kan virkelig ikke hitte ud af at sætte billeder ind.....

    Så hvis du gir en hurtig brugsforvirring så vil jeg blive glad... :o)

    Men tror alligevel ikke det hjælper.... denne gang har hun sat billeder ind af sin rotweiler og hendes små chi der dier ved den.... og flere af sin ammehund samt sin hest....

    Og hun har mange billeder at tage af...... jeg fik mange tilsendt af hendes hunde...... sååååå.... det vil ikke være løsningen i dette tilfælde


Kommentér på:
Fakeprofiler i ens PB......!

Annonce