{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

så sur {{forumTopicSubject}}

jeg er bare sådan godt og grundig irriteret...
Vi har lige været i hundeskoven i næstved og Aiko han hyggede sig rigtig, for til at starte med, var der ikke andre hunde...
Lige pludselig hører vi en der kalder på sin hund og vi kalder Aiko til os, for vi ved ikke rigtig hvordan han reagerer på andre hunde og om det var en stor eller lille hund...
Nå men først kommer der en hanhund nogenlund i samme højde somAiko, bare mere slank og de hilser da på hinanden med lidt gøen og hoppen op af hinanden, så det tager vi ikke så tungt, det ligner mest leg...ingen ejer at se.

Så kommer der en sort hanhund noget mindre end Aiko...nok nærmere højdemæssigt en labrador-størrelse og den rejser bare alt hvad der hedder børster, men ellers ikke noget... så kommer ejeren og spørger hvorfor vi holder på Aiko, for der er altid en af dem der vil blive aggressiv, når den anden er i snor og på det tidspunkt, var der ingen af dem der viste tegn på aggressivitet, andet end rejste børster....

Hendes anden kommentar, og der ligger Aiko altså ned og slapper af, er at han ser da farlig ud...min første tanke var, hvor hun havde fået den ide fra, men vi fortæller hende, at han ikke gør en kat fortræd og han havde hilst på begge hunde...

Nå men hun synes så at vi skal slippe ham, hvad vi gør og til at starte med farer den sorte hund hen foran Aiko og står og snuser ham i hovedet, hvorefter den rejser børster, begynder at knurre og til sidst bider ud efter ham og faktisk går til angreb... Aiko forsvarer sig og vi får skilt de to hunde ad. så spørger hun sku fandme hvem der udsendte signal til at blive aggressiv, hvor der heldigvis var en pige med hende, der sagde at det var faktisk deres hund....Nå men de tager deres hunde og går...

Det der irriterer mig er, at straks folk som hende ser store hunde, er de aggressive og angrebslystne og så var det hendes pishund der gik til angreb....

Jeg har så opdaget da vi kom hjem at Aiko har fået en lille flænge på det ene bagben og det passer lige med tykkelsen af en tand og længden er ca. 5 cm.
Heldigvis er han ikke øm og vi har fået renset det, men uh hvor irriterende...


Det skal lige sige's at vi senere mødte to hunde mere og der var ingen problemer selv om den ene var en hanhund!!!

Nå hopper igen, skulle bare af med lidt irritation


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så sur
Kommentér på:
så sur

Annonce