{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Så SUR ! {{forumTopicSubject}}

Bliver nok langt .

Igår var kæresten og jeg til amrikaner træf.. vi står derude og ser på de biler da jeg pludselig hørte en hund gø og pive helt vildt, går over til en hæk og kigger, GÆT SÅ LIGE HVAD JEG SER !
der står en masse mennesker en mand med en muskel hund og en ung pige med en samojede spids. muskel hunden ser meget mishandlet ud og virkede ikke særlig tilpas, pludselig går den der samojede spids over mod muskelhunden, gæt hvad der sker, muskel hunden marker og snurre lidt. ejeren af muskel hunde vælger og løfte hunden op i den snor den har på, også går han over mod hans varevogn jaa også får hunden en på hovedet også smider han den meget voldsomt ind bag bilen og der lå en masse rod i den bil. det skal lige sige's at han løftede hunden mens han gik så den ikke kunne nå jorden med forbenene og den havde kvæler hansbånd på... blev så ked af det at jeg græd og ringede til odense politi for og mælde det .
da jeg ringede forklare jeg selvfølgelig det hele som var sket, derefter siger vagthavende at han ville love mig de kom ud for og se til hunden og finde ud af hvad der var foregået, Jeg siger meget lettet okay... så kan jeg se at dem i den transporter begynder og køre så tager jeg nummerpladen på bilen . også ringer jeg igen til politiet for og sige nummerpladen og hvad vej de køre, imens jeg ringer vælger ham der køre den her transporter at køre MEGET HASERDERET.. så snakker jeg med politiet igen, og giver ham nummerpladen, så siger politimanden KRAFTEDEME at det vil han ikke kalde for dyremishandling, jeg forklarede og forklarede og prøvede virkelig få dem til og kigge på det, men NEJ HAN SAGDE AT DET VAR IKKE DYZREMISHANDLING - så spurgte jeg HVAD HELVEDE KALDER DU SÅ FOR DYREMISHANDLING - svaret var ja, det er kun hvis du kan se hunden har taget skade, så sagde jeg det kan jeg jo ikke så længe at den er i den varevogn og de er kørt.. det var han ligeglad med de havde andet og lave - og manden der ejer hunden var virkelig en stor meget ubehagelig fyr og se på ... tænker bare på den stakkels hund den var så tynd, og den logrede ikke med halen eller noget smiley Jeg er så ked

UNDSKYLD DET BLEV SÅ LANGT !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så SUR !
  • #1   31. aug 2008 har du stadig nummeret på bilen ?

  • #2   31. aug 2008 sådan noget svineri !!!!

    hvorfor vil politiet bare sldrig gøre noget ved sådanne situationer!!!

    så skal vi andre gå og have ondt i hjertet over at have set det, og være fuldstændig magtesløs !!


  • #4   31. aug 2008 Nej jeg har desværre ikke nummeret på bilen, slettede det jo når nu de ikke ville hjælpe, men kan muligvis få det på lørdag el. fredag..

    Det er sådan et latterligt samfund vi har... Ja, jeg er helt knust over et har ikke sovet i nat på grund af det


  • #5   31. aug 2008 det er ikke til og holde ud !. havde bare lyst til og sige noget til ham, men har var stoooooor og styg ...

  • #6   31. aug 2008 få fat i det igen og så kontakt dem på en hverdag - og forklar dem det stille og roligt ! De SKAL tage sig af det - eller i det mindste lave en rapport


  • #7   31. aug 2008 Det vil jeg gøre, næstegang jeg ser ham i sin bil..
    men tror ikke de vil gøre noget ...


  • #8   31. aug 2008 bare jeg boede der - så havde jeg fandme taget fat i ham - er ligeglad med hvor stor han er - jeg plejer at sige bare jeg får ET slag ind, så må de banke mig bevidstløs ! Jeg havde taget hunden og gået !!!!

  • #9   31. aug 2008 Det er vel nok forfærdeligt! stakkels lille hund.

    Du sagde den var tynd. Hvis den er tynd hvorfor sagde du ikke det til poltimanden. Så havde den lidt skade:/


  • #10   31. aug 2008 Det sagde jeg også men han sagde der skulle være synlige ting så som sår el. at den halter eller noget andet

  • #13   31. aug 2008 ring og snak med dyrenes beskyttelse eller dyrenes værn..

  • #14   31. aug 2008 Har du fået politimandens navn? Mere så han evt senere kan gøres til ansvarlig hvis der skulle problemer med ejeren af hunden igen.

    For et års tid siden, var jeg hjemme og besøge min mor. Hun er dagplejer og det var godt vejr så vi var selvfølgelig i haven. Lige pludselig ser vi en hund på vejen. Jeg går ud og ser, der står en Bullterrie ude på vejen. Jeg beder min mors gå ind med børnende. Ikke at hunde ville gøre dem noget men når jeg ikke kender hunden tager jeg slet ingen chancer.

    Når men det kort vision er at min far ringede til politiet og bedte dem om at hente dem, men de havde ikke tid og falk de holdt strejke så de kunne heller ikke kommer. Så spurgte min far (som joke) om hvis den gik til angreb om han så bare skulle slå den i hoved med et jern rør, politimanden siger sku ja...

    Når min far siger han er en klovn, og aftaler vi prøver at fange hunden og stille den ved et træ hvor vi kan holde øje med den til politiet kan komme. Men så stak den af fra os.

    Min mor og jeg var rundt i byen for at finde den, men den var ikke til at se. Når 2 uger senere hører jeg politiet havde skudt en hund samme dag fordi den angreb en anden hund, jeg undersøger nærmere og det var selv samme hund. Desværre var der gået for lang tid for ellers havde jeg ringet til samtlige sladre aviser og gjordt mit for at få politimandens navn på forsiden!!!


  • #15   31. aug 2008 Tag jer ikke af alle min fejl i teksten = )
    De hører helt med gratis.


Kommentér på:
Så SUR !

Annonce