948 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvem har købt Amr.bull/schæfer hvalp? Hvem har købt Amr.bull/schæfer hvalp?

Jeg leder efter andre som har fået hvalp samme sted som mig.. De boede i esbjerg, men nu i vejle..?
Tyson har så dårlige tænder at dyrlægen ville gætte på han var meget ældre, end jeg har fået oplyst fra forige ejer..
Hvad jeg fik oplyst, så kom hun af med alle andre hvalpe sidste år lige inden langelands fest...
Og de har før været i søgelyset fra dyreværnet, fik jeg fortalt af deres gamle dyrlæge..
Hader dem for det de har udsat min dejlige hund for...
Vi burde her i DK, have dyrepoliti som i USA... I stedet for at sende alt det ulands hjælp, så hjælp dog vores dyr her hjemme....
Håber nogen kan hjælpe mig..
Og jeg har anmeldt dem igen, men ved ikke om der sker noget, de er sikkert gode til at sælge sig selv, siden de stadig kan avle dyr og sælge videre..øv

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem har købt Amr.bull/schæfer hvalp?
  • #1   17. mar 2008 KÆ.... som jeg fik ham fra, kunne kun huske at hun var kommet af med de andre hvalpe sidste år inden langelands fest, også vidt jeg ved blir den afholdt omkring slut i juli.. så han er vel omkring 1 år.. dyrlægen mente ældre, men vores dyrehandler her i Kolding, mente han var omkring 8-10 mdr....

• #2   17. mar 2008 Og ang hans tænder... de er fyldt med tand sten, og mange er knækket..
    Vi mener selv det er pga at han ikke har fået mad nok, og dyrlægen og andre er enige..
    Første gang han fik et af de små tykke pinde, tog det ham 5 timer at komme igennem det, og han blødte voldsomt fra gummerne..
    Skal lige tilføjes at han var mega udsultet da vi fik ham, så hans mad sluger han istedet for at tykke det, dog blir det bedre og bedre med at tykke maden.... han har lige været på diet kost(kogt ris;fisk,gulerødder, brokoli) da han fik tynd mave.. han har været så sulten at var nødtil at overleve ved at spise sit eget lort, så den vane kæmper vi også med, men det blir bedre... jeg kigger på, og kalder så snart han er færdig..griner...men er jeg ikke hurtig nok, så vender ham sig om og tar en mund fuld...ad...
    Han er en skøøøn hund, og uanset hvad så blir han sammen med min mand og jeg forevigt...

• #3   17. mar 2008 Kender ikke noget til det..

Men en lille sidenote.. Så burde du sætte flere billeder ind af Tyson.. Han er ret flot og kunne være sjovt at se flere 'vinkler' af ham smiley

• #4   17. mar 2008 kommer flere billeder, men har kun haft ham i knapt 3 uger...
    så de kommer med tiden, han skal lige have lov til fred, inden jeg overfalder ham med kamera..hihi

Kommentér på:
Hvem har købt Amr.bull/schæfer hvalp?

Annonce