Hvem har købt Amr.bull/schæfer hvalp? Hvem har købt Amr.bull/schæfer hvalp?
Jeg leder efter andre som har fået hvalp samme sted som mig.. De boede i esbjerg, men nu i vejle..?
Tyson har så dårlige tænder at dyrlægen ville gætte på han var meget ældre, end jeg har fået oplyst fra forige ejer..
Hvad jeg fik oplyst, så kom hun af med alle andre hvalpe sidste år lige inden langelands fest...
Og de har før været i søgelyset fra dyreværnet, fik jeg fortalt af deres gamle dyrlæge..
Hader dem for det de har udsat min dejlige hund for...
Vi burde her i DK, have dyrepoliti som i USA... I stedet for at sende alt det ulands hjælp, så hjælp dog vores dyr her hjemme....
Håber nogen kan hjælpe mig..
Og jeg har anmeldt dem igen, men ved ikke om der sker noget, de er sikkert gode til at sælge sig selv, siden de stadig kan avle dyr og sælge videre..øv
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 299
feb 2008
Vi mener selv det er pga at han ikke har fået mad nok, og dyrlægen og andre er enige..
Første gang han fik et af de små tykke pinde, tog det ham 5 timer at komme igennem det, og han blødte voldsomt fra gummerne..
Skal lige tilføjes at han var mega udsultet da vi fik ham, så hans mad sluger han istedet for at tykke det, dog blir det bedre og bedre med at tykke maden.... han har lige været på diet kost(kogt ris;fisk,gulerødder, brokoli) da han fik tynd mave.. han har været så sulten at var nødtil at overleve ved at spise sit eget lort, så den vane kæmper vi også med, men det blir bedre... jeg kigger på, og kalder så snart han er færdig..griner...men er jeg ikke hurtig nok, så vender ham sig om og tar en mund fuld...ad...
Han er en skøøøn hund, og uanset hvad så blir han sammen med min mand og jeg forevigt...
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
Men en lille sidenote.. Så burde du sætte flere billeder ind af Tyson.. Han er ret flot og kunne være sjovt at se flere 'vinkler' af ham
feb 2008
så de kommer med tiden, han skal lige have lov til fred, inden jeg overfalder ham med kamera..hihi
Hvem har købt Amr.bull/schæfer hvalp?