{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

MEDLIDENHED SØGES!!!! {{forumTopicSubject}}

For lige nu har jeg 10 hunde i huset!! Pluds dem Chaos har i maven - men der går 2½uge før hun skal føde.
Lige nu er der 4 Weimaraner - 1 Cocker - I voksen Dansk - Svensk Gårdhund og så hendes 4 hvalpe!
Hold da kæft hvor man skal passe på med hvor man træder! De er over alt - under alt - på alt - æder alt - tisser over alt.
Alle planter er flyttet fra gulvet op i "ikke nå højde" Ledninger oppe i en anden højde - selv tæerne er oppe i ikke nå højde, for de har sgu også tænder de små hyæner!!
Behøver jeg at sige vi ikke har set katten et stykke tid? :o))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEDLIDENHED SØGES!!!!
  • #1   10. nov 2004 hehe...
    det lyder som om du har huset fyldt af hunde...! :o)


  • #3   10. nov 2004 uhadada godt det ikke er mig :o)
    Jeg har en som tager næsten al min tid ligen undtaget når hun sover og når jeg er på arbejde :o)


  • #4   10. nov 2004 hejsa karin....... Lyder som om der er RIGTIGT hyggeligt hjemme hos dig lige nu... Okay har lidt ondt af dig, selvom du lyder til at værre en, der ikke sådan lige er til at slå ud af kurs :o))

  • #5   10. nov 2004 Jeg synes nu det e lige før det lyder hyggeligt, men jeg forstår dig godt. Jeg ved at dansk svensk gårdhunde kan være nogle værre vildbasser der ikke sådan lige er til at hamle op med! Så jeg forstår dig! ;o)
    Held og lykke! *GG*


  • #6   10. nov 2004 Du føler dig da aldrig alene vel ;0)

    101 hvalpe


  • #7   10. nov 2004 *LOOOOOL*
    Nej - jeg har indtil dato kun 4!!!
    De 6 er passehunde. Der de normalt bliver passet brændte ned forleden dag og min veninde stod og skulle til bryllup i spanien, så her er de til på mandag.
    Hvalpene er selvfølgelig smadder søde og sjove. De er lige omkring 7 uger. De har fået et par kattehuler og der ligger de når de sover. Ellers er der dømt aviser over det hele for de er selvfølgelig sammen med alle os andre inde i stuen det meste af dagen.
    Var lige et smut på rideskolen og indviterede sønnen hjem imorgen - så er der en chance for at de bliver kørt lidt trætte. "skumle bagtanker" :o))
    Men det går fint - jeg vidste dog ikke at sådan en DSG æder SÅ meget! Hun tømmer af efter alle de andre så hun skal nok ikke selv fodres!
    Er de normalt sådanne ædedolke?
    Jeg elsker at have dyr om mig - jo flere jo bedre - men der skal også være til dyrlæger - vaccinationer og foder, så jeg begrænser mig. Ellers havde der nok været en hel zoo i huset.


  • #8   11. nov 2004 Heh... Penge ud ad huset....

    Kan godt følge dig ;0D


  • #9   11. nov 2004 Jeg kan da fortælle det går fint herhjemme!
    De er sååå sjove de små!!
    Øv hvor tiden går alt for hurtigt når de gror op.
    Jeg kan ikke forstå at mange syntes det er besværligt at have hvalpe - så skulle de lade være med at lave nogen.
    Her hjemme er fjernsynert slukket og den står på "Animal live" når de er vågne.
    Og vi har haft en komplet rolig nat. Hvad kan man forlange mere? :o))



  • #10   12. nov 2004 Ja. Ville de bare være hvalpe evigt ;0)

    Held og lykke med den for fremtiden ;0D


Kommentér på:
MEDLIDENHED SØGES!!!!

Annonce