Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JEG MANGLER DIN HJÆLP
  • #1   27. sep 2005 Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål *G*

Jeg har flere steder læst at racen der blev brugt, hed en Engelsk Foxterrier. Ikke helt en DSG ;o)

• #2   27. sep 2005 Jeg har skrevet det på din profil, men vil da lige lægge det her også ;o) :

Jeg har flere steder læst, at den hund der spillede Kvik i matador var en Engelsk Foxterrier. I filmen skulle den bare spille som DSG. Man kunne ikke rigtig finde nogle DSG, da de var sjældne, da filmene blev optaget.

Jeg er ikke sikker på om det er rigtigt, men har nu læst det flere steder. Hvis jeg finder det, kan jeg ligge lægge det ind ;o)

• #3   27. sep 2005 En af Danmarkshistoriens mest kendte hunde må være grisehandler Oluf Larsens glathårede foxterrier Kvik. Læs her et portræt af hunden, som med sin fremtrædende rolle i tv-serien Matador spillede sig ind i mange hundeelskers hjerter.
    Kvik hed oprindeligt Bandit og blev i juni 1975 født på en kennel i Hedensted ved Horsens.

Dette har jeg fundet på nettet om det er rigtigt ved jeg ikke

• #4   27. sep 2005 der er en i slagelse der ha en af kviks tip tip old hvalpe ...... må lige høre ham om hvad race den er.... g han prallet ba med det en da hvor mig og frida hilste på dem

• #5   27. sep 2005 (link fjernet) du kan læse artiklen her

• #6   27. sep 2005 TINA

TUSIND TUSIND TAK

det var lige hvad jeg manglede

Anne

• #7   27. sep 2005 jamen velbekommen da

Kommentér på:
JEG MANGLER DIN HJÆLP

Annonce