{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Alice B
Alice B
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 64

Napper {{forumTopicSubject}}

Ja så tog vi igen i hundeskoven igår, og her så jeg at Fiona på 7 måneder løb rundt og nappede/bed efter en af de større hanhunde, hun har også før gjort det med en bullterier (tæve).. det er som om at hun løber rundt i leg og prøver at bide efter hundene her i de to tilfølde.

Hvorfor gør hun dette og hvad kan vi gøre for at hun stopper med dette, hun er en Engelsk Bulldog..

Håber på svar.. Alice

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Napper
  • #1   24. mar 2008 Hvad er det for en hund?

Det er ikke usædvanligt at hvalpe (og osse en del voksne hunde) napper lidt når de leger

• Alice B
    Alice B Tilmeldt:
    feb 2008

#2   24. mar 2008 Hun er en Engelsk Bulldog.. Ved ikke om det er nervøsitet, for hun virker ikke nervøs, tværtimod, hun virker ret fremme i skoene.

• #3   24. mar 2008 Det er helt normalt - de laver sådan nogle små haps i pelsen, specielt ned langs siderne på hinanden. Og er de rigtig frække, så gør de det i haserne....

Det er ren og skær leg..

• Alice B
    Alice B Tilmeldt:
    feb 2008

#4   24. mar 2008 Nåh okay, synes bare at det ser lidt for voldsomt ud, men så må jeg håbe at det bare er leg.

• #5   24. mar 2008 Alice B he he så skulle du se mine to vapser lege - Vega er slem til at nappe Zanto i haserne (og han er så stor at hun er længe væk inden han kan få fat i hende....) Det er ren og skær leg og de andre hunde skal nok sige fra hvis de ikke vil finde sig i det smiley

Kommentér på:
Napper

Annonce