Voksne mennesker {{forumTopicSubject}}
Hvad sker der lige med voksne mennesker i disse dage....?
Hvorfor er det så svært at give andre ren besked?
Vi havde nogen mennesker som, troede vi, var glade for at være sammen med og som vores hund også elskede at lege med. Vi har været sammen med dem flere gange og der har ikke været nogen problemer.
Og så skete dette: Vi ringede til dem for at høre om deres hund ville ud og lege med vores den lille. Vi fik at vide at det kunne de ikke fordi de skulle ha' håndværkere på besøg. Okay, tænkte vi det er da fair nok. Men men men.... Så fandt vi ud af at de havde været til et andet hundetræf i Horsens....
Det må de da selvfølgelig selv om. Men kan vi ikke lade være med at opføre os som børnehavebørn og så bare fortælle hinanden sandheden?
Kan virkelig ikke se at det er så svært!
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 90 Svar: 1.693
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 16
hvad angår at nogen måske ikke kan ta' sandheden når det kommer til stykket.... Ja, det gør sq da ondt til at starte med men man kan lære af at andre måske fortæller sandheden.
Og man kommer længst med ærlighed i alle henseender
dec 2007
Jeg ved godt at der altid er to sider af samme sag. Men det der undrer mig i den her sammenhæng er at vi ikke skulle ha' været hjemme hos dem, men i en skov.
Og nej, jeg kunne ikke drømme om at invitere mig selv. Syntes da det er helt ok hvis de hellere ville til et andet træf, men jeg ville ha' foretrukket at de så bare havde sagt det
dec 2007
Nej ikke endnu. Vi snakker stadig om, om vi skal gøre det eller om det bare er bedst at lade dem være og så bare strege dem af listen som mulige legekammerater til cuchi.
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 93 Svar: 773
Voksne mennesker