Baby/voksne : Food feeder/frugtsut {{forumTopicSubject}}
Nu er der jo flere herinde, der arbejder med mennesker
Der findes mange grimme sygdomme med hver deres komplikationer, så måske ikke det værste, men alligevel ville jeg selv synes, at det var en stor forringelse af min livskvalitet, hvis jeg ikke kunne indtage noget OS.
Jeg har forsøgt at finde et hjælpemiddel i indland/udland uden resultat
Jeg har haft snakke med vores ergoterapeut som ikke var sikker på, at en food feeder/frugtsut var stærk nok til voksne.....
Nu har jeg fået kontakt med et firma i New Zeeland, der mener at deres produkt er stærkt nok til også at blive brugt til voksne, selvfølgelig under opsyn
Jeg er stadig midt i processen, hvor arbejdsgiver ikke har sagt ok for det, så det er ikke afprøvet (endnu).
Nogen der har erfaringer med food feeder til voksne, der ikke kan indtage fast ernæring OS ? Hører jeg gerne om det
Eller som kan have glæde af informationen og vil undersøge det nærmere, så er firmaet:
https://www.haakaa.co.nz/?fbclid=IwAR2aM22n3_AHvTIIQDtpcouElJUlANy82lmucnU09vkFh0GCihKu7HdROHg
sep 2020
Følgere: 30 Emner: 49 Svar: 912
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 56 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.729
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
sep 2020
Følgere: 30 Emner: 49 Svar: 912
Det er ikke en måde at give ernæring, men en måde, hvor man kan give smagsoplevelse/smagssanser forsvarligt.
Baby/voksne : Food feeder/frugtsut