{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalp bider.
  • #1   24. mar 2008 hey..
    Jeg er ik så klog på det om råde men ved bare min hun gjorde det også.
    Og jeg fik afvide at det er dominans, men dte nok først når de bliver lidt større ved ikk hvor gammel din er....?


  • #2   24. mar 2008 Helt normalt - du kan evt. prøve at pive eller på anden vis vise den det gør ondt når den leger med jer med munden smiley

  • #3   24. mar 2008 ja, det er helt normalt, men lær den, at den skal lade være, for det er altså ikke sjovt efter de har skiftet til voksentænder.

  • #4   24. mar 2008 min bliver 9 uger på onsdag

  • #5   24. mar 2008 Camilla S

    nej det er rigtigt men synes nu os de her små tegnestift tænder den har nu kan mærkes smiley


  • #6   24. mar 2008 oka, ja det kan gøre rigtigt ondt med de små tænder..


  • #8   24. mar 2008 det er bestemt ikke dominans - bare helt naturlig hvalpeadfærd ;0)

    Hvalpen har brugt en stor del af sit korte liv på at lege, slås, bide og ruske i sine kuld-søskende. Og så ender den hjemme ved os.............. hvor man pludselig ikke må lege som man plejer...

    når den bider siger du Arghh oppe i et højt toneleje, rejser dig op og går væk. Du skal ikke lyde vred, men blot efterligne hvalpens hyl og piv. Efter ca. 20 sekunder går du tilbage til hvalpen og fortsætter legen. Leg ikke ville ruske og trække lege, for så stresser den op. Så længe hvalpen ikke bider hårdt i dig , leger I videre. Men når den igen bider for hårdt: Arghh og afbryd kontakten nogle sekunder og genoptag så legen.


  • #9   25. mar 2008 søster her.. smiley jeg bider også en del... men det er jo fordi jeg leger på den måde.. og min mor og far giver mig bare noget legetøj hvergang.. og bliver jeg ved med at bide i dem i stedet for legetøjet... jaa så bryder de kontakten til mig lidt... og det hjælper... men jeg kan da godt blive gal på dem over det, så knurrer jeg lidt og så lader de mig bare være... så indser jeg at jeg er forkert på den.. smiler..

    så han skal nok lære det..


  • #10   25. mar 2008 Jepp :O)

Kommentér på:
hvalp bider.

Annonce