Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stivkrampe??
  • #1   25. mar 2008 Det kommer an på hvornår du sidst er vacc. Hvis det er mere end 10 år siden, så ja.

• #2   25. mar 2008 Når der ikke er nogen blødning, så er det ikke nødvendigt. Huden skal være gennemtrængt for at der kan trænge bakterier ind i blodbanen.

Men under alle omstændigheder er det nok fornuftigt nok at være dækket ind, når man har vaps ;o)

• #3   25. mar 2008 Sanne E
    Det er en meget god idé at finde ud af hvornår man sidst har fået sin stivkrampe.
    Min mand have bestilt tid hos lægen for at få ny stivkrampe - vi kunne ikke huske hvornår han sidst havde fået. De ringede så fra lægen dagen før, at de havde set, at det kun var 4 år siden han sidst havde fået (det havde vi fuldstændig glemt) og hvis han fik nu igen allerede, kunne han risikere at blive rigtig syg af den nye stivkrampe. Så det er vigtigt at finde ud af hvornår sidste stivkrampe er givet.

• #4   25. mar 2008 Efter Samson nappede mig da han var hvalp gik jeg også til lægen for at få stivkrampe vacc... regnede faktisk lidt med han ville grine af mig, da det kun var en hudafskrabning... han ord var, at hudafskabninger på den måde, faktisk kan være det værste... så hans mening er at det ikke det kun behøver være dybe eller åbne sår...

Kommentér på:
Stivkrampe??

Annonce