{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Ung hanhunde forelskelse {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste med dette problem smiley Mickey er næsten 13 mdr, en rigtig teenager, der kan brumme lidt af andre hanhunde og så bliver han nemt forelsket i ældre damer (hmm, det lød ikke særlig pænt), altså tæver over 3 år c",)

Til aften, da vi var ude på vores aftengåtur, fik han lov til at hilse på en yderst smuk hønsehund tæve på 7 år, og så var Mickey forelsket. Hoppede rundt omkring hende og gjorder sig til. Og så kan jeg ingenting gøre - kan kalde og kalde, men herren har alt for travlt med at gøre sig til for tæven :oD

Andre, som har unge hanhunde med samme "problem" smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ung hanhunde forelskelse
  • #1   25. mar 2008 Han har da bare fundet ud af at han er en mand. Tænk sig hvis han IKKE var til piger? Tihi, nej han er bare bevidst om hvem han er i forhold til tøser.

  • #2   25. mar 2008 Ja jeg kender det godt. Det er nu ret almindeligt hos unge hanner. Hmm prøv at forestille dig en teenager dreng der lige har fået øjnene op for det andet køn smiley

  • #3   25. mar 2008 jeg har ikke hanhunde, men har mange i omgangskredsen.
    og det er typisk de der unge hanner, der brummer og gør sig til over for hinanden og af en eller anden mærkelig grund elsker de de to steriliserede tæver der er i familien smiley


  • #4   25. mar 2008 Hi hi, oplever det med den hanhund jeg passer i disse dage. Han kan næsten ikke lade Keesha være og opfører sig som om hun var i løbetid. Det var værst de første 2 dage. Nu er de ligesom faldet til ro begge to, og han har fundet ud af at dmen bestemmer, selvom han er dobbelt så stor (men kun godt 1 år, Keesha er godt 3 og bor her)) Men jo, de har hormoner og drifter de der teenage hanner *GG*

  • #5   25. mar 2008 Altså nu har jeg en hunhund, og jeg kender alt for godt til forelskede hanhunde.... nøøøj luna blev næsten voldtaget en dag gg ej der går ikke en dag hvor der ikke er en ejer af en hanhund der må pille deres hund af Luna.... de er meget undskyldende, men jeg tager det stille og roligt og hvis det bliver for meget for luna, bliver de bare sat på plads, men men det er de færeste hanhunde der tager nej for et svar ggg der var en dag en han hund som ikke måtte komme tæt på luna overhovedet... så gik den lidt væk men så kom den så løbende med vildt fart og bed hende total hårdt i røven nøøøj det var altså synd synes jeg..

  • #6   25. mar 2008 Buddy er kastreret - han hopper rundt om alt - hanhunde, hunhunde, geder.. pinde.. tjaa.. dejligt smiley

  • #7   25. mar 2008 Watson gør det stadig når der er tale om sorte labber - det er hans yndlings... smiley

  • #8   26. mar 2008 jeps kender det......amigo er 2 år...men han holder også helt klart mest af damer over et år......

  • #9   26. mar 2008 Ha ha ha, godt at hører at jeg ikke er den eneste med en hanhund, som jævnligt bliver forelsket...

    Ark ja, den teenage ungdom og alle de homoner smiley


Kommentér på:
Ung hanhunde forelskelse

Annonce