643 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hjæææææææælp miig :( Hjæææææææælp miig :(

Jeg var ude og se på hund nr 2 idag. allerede før jeg ankom lugtede selve annoncen om hvalpe langt væk af noget der ikke var helt ok. da jeg ankom til stedet kom jeg ned i en KÆLDER hvor hvalpene gik på 1x1 meter og der var 2 kuld, det ene skulle være 12 uger og de har mindst været 16 og de andre har været omkring de 6-7 og ikke 8.. De påstod at dem på 6-7 var ægte chi'er hvilket de ikke har været, Men ihvertfald så havde ALLE hvalpe sår ned af ryggen, på maven osv. vi snakker ikke sår fra hvalpe tænder, men fra hud eksem eller i den stil. Jeg gik der fra med en rigtig dårlig fornemmelse, ringede så til Dyrenes Beskyttelse der allerede kendte sagen og var ekstrem ligeglad med min henvendelse omkring det..

Hva gør jeg nu for dyrenes beskyttelse siger de er klar over sagen og intet kan gøre nu, altså skal flere hvalpe sættes til verden først? På vej op fra kælderen så vi ind i stuen og gæt hvad der var der? Sørme endnu et kuld hvalpe og de havde kun 1 voksen tæve smiley
Har det så dårligt over de små hvalpe skulle gå i det.. smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjæææææææælp miig :(
Kommentér på:
Hjæææææææælp miig :(

Annonce