1.369 visninger
|
Oprettet:
God/dårlig erfaring m DCH Skanderborg? {{forumTopicSubject}}
Skal ud og besøge DCH Skanderborg i morgen aften for at se, hvordan de træner og om det evt. er noget jeg ville kunne få noget ud af. Jeg søger derfor både gode og dårlige (- kan skrives som PB) erfaringer med DCH Skanderborg...
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 794
Jeg har også trænet både hos Hund og Træning og hos Canis og været yderst tilfreds med det.
Skal man konkurrere i DCH's program, som jeg synes er rigtig spændende skal man være medlem af en DCH klub.
Jeg laver selv stort set al indlæring med klikker og det bliver jeg selvfølgelig ved med. Jeg gider dog ikke repræsentere en klub i konkurrenceregi, hvis metoder jeg ikke bryder mig om...
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 70 Svar: 1.166
Det er slet ikke noget jeg kender til - træner i DcH Holstebro og er også træneraspirant der. Hos os er der kun gode trænere, der bruger positive indlæringsmetoder - dejligt!!
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 70 Svar: 1.166
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 173 Svar: 2.033
jun 2007
Jeg prøver at køre ud og lure stemningen og træningsmetoderne i aften og så får vi se...
jun 2007
Jeg fik lov at være med til træning. Meget af tiden gik med selvtræning. hvilket egentlig passer mig fint, da jeg egentlig mest er der for at træne med forstyrrelser + at jeg har figuranter til rådighed.
Jeg var absolut ikke imponeret over trænerens viden/formåen, men må på den anden side sige at han virkede lydhør og imødekommende og var helt med på at jeg træner med klikker og i øvrigt træner i meget korte intervaller, da min hund stresser meget let.
Jeg har valgt at give det en chance og har meldt mig på holdet. Har bestemt mig for at holde meget fast på mine træningsmetoder - har nemlig brugt rigtig meget krudt på at finde en måde at træne på, som stresser min hund mindst mulig og mener at have fundet en god løsning og det skal ikke ødelægges!
Skal lige siges at eneste tæve på holdet vart højløbsk og der var derfor meget lidt kontakt til de fire andre hanhunde (inkl. Karlo), så glæder mig lidt til at se, hvordan det går til næste træning...
Tak for jeres tilbagemeldinger!
God/dårlig erfaring m DCH Skanderborg?