{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God/dårlig erfaring m DCH Skanderborg?
  • #1   31. mar 2008 Det er desværre også det jeg har oplevet hos DCH.
    Jeg har også trænet både hos Hund og Træning og hos Canis og været yderst tilfreds med det.
    Skal man konkurrere i DCH's program, som jeg synes er rigtig spændende skal man være medlem af en DCH klub.

Jeg laver selv stort set al indlæring med klikker og det bliver jeg selvfølgelig ved med. Jeg gider dog ikke repræsentere en klub i konkurrenceregi, hvis metoder jeg ikke bryder mig om...

• #2   31. mar 2008 Ihh er ked af at flere har haft dårlige oplevelser hos DcH.

Det er slet ikke noget jeg kender til - træner i DcH Holstebro og er også træneraspirant der. Hos os er der kun gode trænere, der bruger positive indlæringsmetoder - dejligt!!

• #3   31. mar 2008 Jeg klikkertræner også når jeg selv træner på C - holdet :))

• #5   31. mar 2008 Vores DcH afdeling træner også kun efter de blide metoder med positiv forstærkning. Jeg tror meget afhænger af den enkelte træner, og der kan der være både gode og dårlige alle steder. Jeg har kun hørt godt om Skanderborg.

• #7   1. apr 2008 Helle: Har jo hørt om din oplevelse fra en DCH-klub - Synes stadig det er skræmmende at sådan noget stadig finder sted. Jeg har jo haft nogle lignende oplevelser i en anden DCH-klub...

Jeg prøver at køre ud og lure stemningen og træningsmetoderne i aften og så får vi se...

• #8   3. apr 2008 Lige en lille opfølgning på mit besøg hos DCH Skanderborg...

Jeg fik lov at være med til træning. Meget af tiden gik med selvtræning. hvilket egentlig passer mig fint, da jeg egentlig mest er der for at træne med forstyrrelser + at jeg har figuranter til rådighed.
    Jeg var absolut ikke imponeret over trænerens viden/formåen, men må på den anden side sige at han virkede lydhør og imødekommende og var helt med på at jeg træner med klikker og i øvrigt træner i meget korte intervaller, da min hund stresser meget let.

Jeg har valgt at give det en chance og har meldt mig på holdet. Har bestemt mig for at holde meget fast på mine træningsmetoder - har nemlig brugt rigtig meget krudt på at finde en måde at træne på, som stresser min hund mindst mulig og mener at have fundet en god løsning og det skal ikke ødelægges!

Skal lige siges at eneste tæve på holdet vart højløbsk og der var derfor meget lidt kontakt til de fire andre hanhunde (inkl. Karlo), så glæder mig lidt til at se, hvordan det går til næste træning...

Tak for jeres tilbagemeldinger!

Kommentér på:
God/dårlig erfaring m DCH Skanderborg?

Annonce