Lille hund på afveje… {{forumTopicSubject}}
Så kom den dag som man slet ikke ønsker sig.
Babett er i haven, hvor hun plejer at opholde sig ude problemer og pludselig hører jeg en voldsom snerren og gøen samt skrig fra haven.
Jeg kigger ud af vinduet men kan ikke se Babett, men der kommer stadig uro ude i haven, så jeg ryger ud og ser at det er naboens hund, som er kommet ind i haven, det er Chihuahua et lille arrigt bæst, som er smuttet igennem hegnet, og ind til Babett.
Den lille hund er helt gennemgnasket og våd, snerre og gør helt vildt, og hugger ud efter Babetts ben flere gange, nu råber jeg højt, og nu fare den lille hund hen og begynder at flå i mit bukseben. Hvilket jeg ikke vil finde mig i. Jeg råber højt en gang til og den slippe sit tag.
Nu går jeg så uden for indhegningen. Og Babett er over den med det samme, men det vil jeg heller ikke finde mig i, så jeg gir kommandoen spring, og så Babett ude.
Nu henter jeg så et hundegårds mondul, som jeg holder foran mig og få det lille bæst op i et hjørne af haven.
Jeg går over til naboen og siger han kan hente sin hund, og at han kan skive en skadeanmelde på et par ødelagte bukser. Og at han lige skal se efter at han hund ikke har lidt overlast.
Babett ser ikke ud til at have lidt nogen overlast med møde på det arrige lille bæst..
Naboen fortæller mig at jeg bare kan sætte et ordentligt hegn op, så der ikke kunne ske ulykker en anden gang..
Nu blev jeg sq gal, mit hegn er godt nok til at holde mine hunde inde..
Men nu sagde jeg , hvad med at du sætter et hegn op så din hund ikke kan komme ind til mine, og så må du jo holde øje med din hund, for det er jo ikke første gang den stikker af fra dig.
Han kom over med forsikringsoplysning på hunden, så nu skal der lige skrive en skadeanmeldes.
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.584
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
håber ikke der er sket din hund noget!
han skulle skamme sig, det er da hans ansvar at holde sin inde på egen grund, specielt hvis den er arrig!!!!
spændende om hans forsikring vil dække dine omkostninger, eller om han selv hænger på den:-)
maj 2007
Følger: 1 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 85
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.477
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Men der er nogen mennsker der er tunge at danse med.
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
Men godt der ikke skete noget andet end med bukserne...
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.186
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.707
Hold kæft altså nogen mennesker tsk tsk
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 209
- Så vidt JEG ved så er det nok begrænset hvad en Chi kan gøre skade på et stort bæst som Babett.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.259
Sikken en idiot at ha' til nabo... han kan da bare opdrage sin hund.... Eller sætte et hegn op selv...
Camilla B
Hvad har størrelsen at gøre med at stakkels Barbett blev overfaldet i haven ? Var det omvendt så det var Barbett der overfaldte en hund ... sikke et ramaskrig der ville lyde...
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 423 Svar: 5.028
Lille hund på afveje…