{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Lille hund på afveje… {{forumTopicSubject}}

Så kom den dag som man slet ikke ønsker sig.
Babett er i haven, hvor hun plejer at opholde sig ude problemer og pludselig hører jeg en voldsom snerren og gøen samt skrig fra haven.

Jeg kigger ud af vinduet men kan ikke se Babett, men der kommer stadig uro ude i haven, så jeg ryger ud og ser at det er naboens hund, som er kommet ind i haven, det er Chihuahua et lille arrigt bæst, som er smuttet igennem hegnet, og ind til Babett.

Den lille hund er helt gennemgnasket og våd, snerre og gør helt vildt, og hugger ud efter Babetts ben flere gange, nu råber jeg højt, og nu fare den lille hund hen og begynder at flå i mit bukseben. Hvilket jeg ikke vil finde mig i. Jeg råber højt en gang til og den slippe sit tag.

Nu går jeg så uden for indhegningen. Og Babett er over den med det samme, men det vil jeg heller ikke finde mig i, så jeg gir kommandoen spring, og så Babett ude.

Nu henter jeg så et hundegårds mondul, som jeg holder foran mig og få det lille bæst op i et hjørne af haven.

Jeg går over til naboen og siger han kan hente sin hund, og at han kan skive en skadeanmelde på et par ødelagte bukser. Og at han lige skal se efter at han hund ikke har lidt overlast.
Babett ser ikke ud til at have lidt nogen overlast med møde på det arrige lille bæst..

Naboen fortæller mig at jeg bare kan sætte et ordentligt hegn op, så der ikke kunne ske ulykker en anden gang..
Nu blev jeg sq gal, mit hegn er godt nok til at holde mine hunde inde..

Men nu sagde jeg , hvad med at du sætter et hegn op så din hund ikke kan komme ind til mine, og så må du jo holde øje med din hund, for det er jo ikke første gang den stikker af fra dig.

Han kom over med forsikringsoplysning på hunden, så nu skal der lige skrive en skadeanmeldes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille hund på afveje…
  • #1   1. apr 2008 "Du kan bare sætte et højere hegn op"...? Meget ansvarsfuld fyr...

• #4   1. apr 2008 'sæt ordenligt hegn op' = jubelnar

håber ikke der er sket din hund noget!

han skulle skamme sig, det er da hans ansvar at holde sin inde på egen grund, specielt hvis den er arrig!!!!

spændende om hans forsikring vil dække dine omkostninger, eller om han selv hænger på den:-)

• #5   1. apr 2008 Virkelig klog nabo må man sige. En skam man skal danse med så dumme mennesker og evt. få ødelagt et godt naboskab af så latterlige holdninger.

• #6   1. apr 2008 øv hvor trist det er sådan en som ham der giver os tæppetisse ejer dårligt ry=) jeg kan ikke forstå så mange folk med små hunde ikke forstå at de også skal trænes det er både godt for hunden og ejeren

• #7   1. apr 2008 Det er sq da bare ævligt, at man vil skabe sig uvenner i hele kvateret, det er jo ikke første gang, hans hund stikker af,
    Men der er nogen mennsker der er tunge at danse med.

• #8   1. apr 2008 Naboen fortæller mig at jeg bare kan sætte et ordentligt hegn op, så der ikke kunne ske ulykker en anden gang.. ???? Det var da en ualmindelig plat holding den mand har...

Men godt der ikke skete noget andet end med bukserne...

• #10   1. apr 2008 hold op en klaphat.. Godt at der ikke skete noget med Babett..

• #11   1. apr 2008 HVAD !?!... Skulle DU sætte et ordentligt hegne op ??, Spade !!...

Hold kæft altså nogen mennesker tsk tsk

• #12   1. apr 2008 Øhhhm, er det bare mig der lige tænker på størrelsesforskellen på de omtalte hunde? - Ved udmærket godt at Chi'en kom på "forbudt" grund og at det er naboen som skal sætte et andet hegn op, men er det kun mig der undre mig over kommentarerne " Godt der ikke skete din hund noget"?

- Så vidt JEG ved så er det nok begrænset hvad en Chi kan gøre skade på et stort bæst som Babett.

• #13   1. apr 2008 Hmmm en chi der overfalder en schæfer ? Det må da være en lutrolig aggresiv Hund... Og meget meget dum .Hvor mange gange større er Barbette 10 ?
    Sikken en idiot at ha' til nabo... han kan da bare opdrage sin hund.... Eller sætte et hegn op selv...

Camilla B
    Hvad har størrelsen at gøre med at stakkels Barbett blev overfaldet i haven ? Var det omvendt så det var Barbett der overfaldte en hund ... sikke et ramaskrig der ville lyde...

• #14   1. apr 2008 Kors en klaphat. Det var dog en ualmidelig tumpet bemærkning at komme med, at du skulle sætte et ordneligt heg op. Det er ufatteligt at en del mennesker ikke mener at små hunde skal opdrages, og at det er okey de er agressive, for de gør åbenbart ingen skade.

Kommentér på:
Lille hund på afveje…

Annonce