{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skudt hund på christiania
  • #1   2. apr 2008 jep. Det er rigtig trist.
    Men den har været oppe 3-4 gange idag. Så tror det er derfor der ikk er så mange der svare smiley


  • #2   2. apr 2008 Der er flere tråde i dag om det samme......

  • #4   2. apr 2008 Nåårh kunne bare ikk lige finde dem.. havde ellers ledt efter det (:

  • #5   2. apr 2008 Søg på "politisvin" eller noget i den stil, så skal du nok finde det...

  • #6   2. apr 2008 Puha - Blev helt dårlig.. Lille vuf dog.

  • #7   2. apr 2008 Det sidste indlæg var kl. 19.23 men der var vist 2 før det...

    Og søgemaskinen herinde virker elendigt når det gælder de nyeste indlæg, så det undrer mig ikke at du ikke kunne finde dem smiley


  • #8   2. apr 2008 *s* Ja, når Ekstrabladet fremlægger sagen sådan, må det jo være den endegyldige sandhed - de slemme mænd!!

  • #9   2. apr 2008 spasser politiet de gør det sku kun for at de er nogle magtsyge sviner

  • #10   2. apr 2008 http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-11057098.html

    Historien fra en kilde, som jeg betragter som en lille smule mere saglig end ekstrabladet...


  • #12   2. apr 2008 ja hvis det er mod dem så har jeg har sku da lov til at lufte at jeg ikke ken lide dem


  • #14   2. apr 2008 daisie dengang jeg havde brug for dem fikn man fingeren og når jeg ikke har brug for dem er de der med det samme smiley og jeg bryder ikke loven

  • #16   2. apr 2008 daisie du kender dem nok heller ikke på den nmåde som jeg kender dem

  • #17   2. apr 2008 Daisie L - Det er sgu ikke altid de er der til at hjælpe en. De skal jo lige æde deres basser og drikke kaffe.

  • #18   2. apr 2008 Jeg elsker alle de inteligente svar der er her på HG...

    Jeg ville have gjort det samme i den situation, jeg har oplevet på egen "krop" hvordan en "kamp"hund er, havde jeg været betjente ville jeg heller ikke tænke over det så meget.

    "Kamphunde" Er farlige i de forkerte menneskers hænder, og da det er Christania vi snakker om ville jeg også være skræmt hvis en "kamphund" kom farende mod mig.

    Så at begynde at kalde dem politisvin og gud jeg ved ikke hvad kan i da godt pakke sammen, men selfølgelig det er nok ikke dem i ringer efter hvis i oplever noget kriminelt, nej det er sku nok dem fra Christania de er åbenbart jeres ordensmagt.

    Jeg syntes at i skulle tænke over hvad i ville gøre den dag i har brug for politiet, for i ville jo ikke ringe til de "sviner!...!


  • #20   2. apr 2008 tak mia smiley


  • #21   2. apr 2008 Og jeg kender politiet godt ikke fordi jeg overtræder loven, men har haft et par stykker i familien der har, politiet gøt deres job så godt de nu kan.

  • #23   2. apr 2008 Ja ja man skal helst have dem til kaffe 2 gange om ugen:P

  • #24   2. apr 2008 Det er da godt nok også en barnlig reaktion at brænde en politibil af.

  • #27   2. apr 2008 Ja, syntes bare de bliver lidt mulle hvis de ikke får deres basser med dertil

  • #28   2. apr 2008 Shawn K - Har skam prøvet at ringe til dem, uden held flere gange. For de skulle lige have tid til at tage sig af tingene.

    Klaus - Nej det er ikke deres skyld men det er dem der udfører arbejdet, og derfor dem der får skylden.

    Og nu kender jeg politiet i flere sager og jo der er magtsyge imellem, flere af dem faktisk.


  • #29   2. apr 2008 ej noget svineri!!!! og et værste af det hele er at jeg tror jeg kender den hund... og hvis det er den er det den mest fredelige hund... de betjente er så grove derinde... de tror de kan gøre hvad som helst når det er på christiania! er fuldstændig i chok over det der! stakkel dyr og ejer... : (

  • #31   2. apr 2008 Ja der er nogen der ikke ved hvor deres magt stopper, nogle tror de kan tillade sig alt.

    De gange jeg har haft brug for dem har de været her inden for kort tid.


  • #33   2. apr 2008 Hvorfor siger du stakkels ejer han har jo ikke henvendt sig til politiet, jeg tror lidt på den med at hunden var blevet pudset på dem af denne årsag.

  • #34   2. apr 2008 Daisie L - Nej pjat, voldtægt og vold er da ikke vigtigt. En voldtægt igang, nej det er jo ikke vigtigt. Og tøser der bliver tævet af en psykopat fyr på stoffer, nej det er da heller ikke vigtigt.

  • #36   2. apr 2008 Daisie L - Nej det er da flot.

  • #37   2. apr 2008 "Og nu kender jeg politiet i flere sager og jo der er magtsyge imellem, flere af dem faktisk"

    Guuuud vil det sige at der er brodne kar mellem dem?? Det må jo betyde at de er menneskelige som alle os andre...


  • #39   2. apr 2008 der er to sider af denne sag den ene er politiets og hvis han har ret i hunden angreb ham så er det da ok at han skød hunden men hvorfor så skyde den tre gange han kan lige så godt lyve som de andre kan lyve men hvis det var politiet der lyver bliver der lagt låg på sagen men hvis det er de andre som har pudset hundenn på ham kommer han ind og sidde og det skal han da også hvis han har gjort det men omvendt så sker der sku ikke noget med politiet

  • #40   2. apr 2008 daisie L: nej men det var jo heller ikke det der skete! der er ikk nogen hund der er blevet "pudset" på nogen!

  • #44   2. apr 2008 Daisie L: Nååååja...
    Jamen så siger vi at alle politibetjente er korrupte, og de danske fængsler er overfyldte med misforståede helgener ;-p


  • #45   2. apr 2008 Daisie L - Politiet er vores beskyttere, og de skal komme når der er ved at ske en voldtægt. Det er deres job at beskytte folket. Og hvis ikke de gør deres arbejde, ja så er det sgu klart at der er så mange voldssager, for så er selvtægt sgu den eneste løsning.

  • #46   2. apr 2008 Hvorfor henvender ejeren sig så ikke? Hvorfor er han forsvundet, havde det været min hund var jeg på politigården med det samme.

    Men som andre har skrevet hvad lavede hunden der?!?!


  • #47   2. apr 2008 det skal de sku ikke i alle tilfælde


  • #50   2. apr 2008 Daisie L: Så fik vi det på plads smiley

  • #52   2. apr 2008 ja ja det er flot alle politi betjente er nogle helgener og skal havde en glorie smiley

  • #53   2. apr 2008 men det var da ingen kamphund!



  • #57   2. apr 2008 Daisie L - Når det er sådanne sager, jo så skal de komme med det samme. Og når de siger der er en patrulje vogn i nærheden som er der inden for 5 min. Så skal der på ingen måde gå 45 min.

  • #58   2. apr 2008 daisie nej jeg hader dem som pesten og jeg har mine grunde selv om det nok ikke lige er noget du forstår hvorfor men det er nu også lige meget smiley

  • #61   2. apr 2008 cath dig kan jeg sku lide smiley


  • #62   2. apr 2008 daisie L : jeg ved bare at de fleste betjente der er på christiania bruger de mindste ting som undskyldninger for at bruge magt! og det er ikke noget lort jeg bare sidder og fyrer af! har følt det mange gange på egen krop! der skal ingenting til så går de "amok"! og jeg kan meget hurtigt finde ud af hvad der sket for min veninde kender ejeren af den skudte hund!

  • #63   2. apr 2008 dasie : det har de sku selv valgt

  • #64   2. apr 2008 Daisie L - Nej da det var for sent. Og hvad skal jeg så bruge dem til?? Men nu ved jeg at der er forkelt på hvor i landet man bor, og vi har noget af det ringeste politi i DK. Og der er flere politibetjente herude som er taget af tjenesten pga magtsyge.

  • #66   2. apr 2008 rose det er sku ikke kun der de gør det

  • #68   2. apr 2008 daisie ja det har du ret i de gør men de ødelægger meget andet på deres vej til at afskaffe hash

  • #70   2. apr 2008 daisie de gør det for at de ikke kan finde andre steder de kan få magt hi hi smiley

  • #71   2. apr 2008 mona R - Ja og sagen røg til jorden, fordi det var for sent.

  • #73   2. apr 2008 Det er da for at have lov at skyde vildt omkring sig uden det har nogen konsekvens... (Dette er IRONISK MENT!!!!)

    Timon hvorfor laver du det du laver?
    Ja nu vi er igang hvorfor laver i allesammen det i nu laver?

    Altså ikke dem der går i folkeskole:P


  • #75   2. apr 2008 fordi at jeg er god til det jeg laver

  • #76   2. apr 2008 Ahhh så de er uddannet læger der ved at dem der kommer virkelig har brug for det?

  • #77   2. apr 2008 Ud fra de informationer der er i artiklerne, så finder jeg at politiet handlede korrekt.

    OGSÅ selvom det måske blot var en legesyg hundehvalp. Hvis jeg var midt i et slagsmål, og der pludselig hoppede en hund op ad mig, så ville jeg sandsynligvis også reagere mindre positivt...


  • #79   2. apr 2008 Jamen hvorfor valgte du det?

  • #80   2. apr 2008 1000,- i husleje. Det kan man da ikke engang leje et lille værelse for her i provinsen.

  • #81   2. apr 2008 jeg ville sku da aldrig skyde hunden uden jeg var hundrede procent sikker på at den ville havde bidt mig eller havde bidt mig

  • #83   2. apr 2008 Daisie L - Læser du ikke hvad jeg skriver. Det var den ene gang de kom for sent, anden gang kom de slet ikk, og de ville ikke køre en sag. Trods at vi havde flere mærker og skader på kroppen. Kan komme med mange episoder, hvor jeg selv har været en del af det.

    En gammel dame blev truet med kniv i sit eget hjem, politiet skulle lige køre en halv time før de var hos hende. En gammel dårligt gående dame, det er sgu for dårligt.


  • #84   2. apr 2008 Hmmm tror jeg vil flytte billig husleje + der er læger overalt smiley

  • #85   2. apr 2008 shawn hvem var det til

  • #87   2. apr 2008 daisie ja prøv at fortælle den hund det

  • #88   2. apr 2008 Timon: Så du ville hellere risikere at være skambidt inde du fandt ud af om hunden bare ville lege?

  • #90   2. apr 2008 Timon: Hvilket, kom i tanke om at jeg har glemt at sætte nævn foran smiley

  • #92   2. apr 2008 Cath: Hvilken by er det i??? Jeg er klar til at flytte nu, det billigste jeg har oplevet er lidt over 2000 hvor der vær fælles bad

  • #93   2. apr 2008 daisie L: christianiterne betaler 1000 kr ja, men de står også får alt muligt som samfundet " udenfor" ikke hjælper dem med! så hvad er det præcis folk mister på at de er der som et helt selvstændigt samfund?? det er bare en lillebitte prik på kortet og de klarer sig selv på en anden måde end nogen andre gør!

  • #94   2. apr 2008 Christiania har lavet en aftale om at de må være der. Og de har deres eget samfund, så hvorfor ikke lade dem være? De har da i det mindste morale, de forbyder hårde stoffer. De har deres egne regler, og det kører fint derinde når strisserne ikke blander sig. Såå lad dem da være.

  • #95   2. apr 2008 der hvor jeg har læst det har politiet advaret ejern først og da han ikke nåede at få hunden til sig så skød han den så kunne han val godt nå at se hvordan hunden var det var først efter de brændte bilen og alt det

  • #96   2. apr 2008 shawn det har jeg glemt hvad det var for en

  • #97   2. apr 2008 Timon: Stadigvæk at holde styr på en slåskamp og en hund man ikke ved hvad gør?

  • #99   2. apr 2008 Daisie L - Jeg er kommet videre, går ikke og er vred. Er ikke en eller anden emsig person, men min tillid får de ikke før de laver om på de systemer. Og forstår da slet ikke at du kan acceptere at det er okay politiet ikke kommer når der er voldtægt eller nogle bliver tævet. Ja tænk hvis det skete for dig eller dine børn en dag? Og politiet ikke lige kom.

  • #100   2. apr 2008 Cath: Netop du siger at de sælger det som læger udskriver på recept...
    Hvori mener du så det er ok at de sælger det?


  • #102   2. apr 2008 det er da lige meget hvis han har nået at sige det til ejeren så har han sku også set om den er legesyg eller gal men jeg var der ikke kan kun havde min mening om det

  • #104   2. apr 2008 dasie jeg tror det kommer an på hvor man læser

  • #105   2. apr 2008 Timon: Jeg var der heller ikke men jeg ville nok have gjort det samme, jeg syntes ikke det er på alle hunde mand´kan se at de er legesyge eller ej.

  • #107   2. apr 2008 nå nu må i havde en god diskotion jeg vil sku ud og pudse min hund på nogle politifolk smiley

  • #108   2. apr 2008 man skulle der stå....

  • #110   2. apr 2008 Timon: Hehe god fornøjelse, håber du har ringet til dem der går lidt tid før de kommer smiley

  • #111   2. apr 2008 Daisie L - Det passer da slet ikke ind i det jeg skrev. Hash er IKKE et hårdt stof.

  • #112   2. apr 2008 daisie øhhh jo det har jeg da fattet men som sagt er det ikke os der har set det og det kan være at hunden var løs og ejeren var på vej efter den eller sådan noget så er det jo ikke sikkert at han har blandet sig men hvis det var nogen jeg klendte så ville jeg da også gå der hen det er da ikke ens betydning med at de skal skyde min hund

  • #113   2. apr 2008 når min hund bliver glad for at se nogen så er den da også lidt svær at kalde til sig! det er da helt normalt at hunde går hen og hilser! sad hunden og bed i hans arm? nej! den hund var ikke ved at angribe det er jeg simpelthen sikker på! den betjent har bare fået tilstrækkeligt mange grimme råb efter sig idag så hans humør ikke kunne tage mere og det går så ud over den hund som er svær at kalde til sig fordi den ville hilse!

  • #115   2. apr 2008 hvis de skød min hund så kom jeg inde at sidde for så gik jeg amok på dem og så blev de jo nødtil at sætte mig i fængsel så kan jeg jo ikke tude herinde smiley

  • #116   2. apr 2008 Daisie L - Jeg ved ikke hvad der er sket for dig, men at sige at det er okay at vente 45 min på strisserne når der er en voldtægt igang det er i mine øre sygt. Og kan bestemt ikke gå ud fra at du har prøvet det, med den holdning.

  • #117   2. apr 2008 Rose hvordan kan du vide hunden ikke ville angribe?

  • #118   2. apr 2008 daisie gud er hash ulovligt det vidste jeg sku ikke hi hi smiley

  • #120   2. apr 2008 Cath... Var den til mig?

  • #122   2. apr 2008 daisie L: du har det med at skære alle over en kam! næsten alle christianitter er fuldstændig lov lydige borgere som alle andre! og så er der dem som står på pusherst5reet og sælger! det er bare en gade på christianina som alligevel er okay stort! de christianitter som har boet der i mange år er meget imod at der bliver solgt hash derinde og mange prøver at få det at stoppe!

  • #124   2. apr 2008 jo vi kan godt blive enige om det første smiley

  • #126   2. apr 2008 Rose: Hvordan kan du være sikker på hunden ikke ville angribe?

  • #127   2. apr 2008 daisie det var også bare fis smiley

  • #129   2. apr 2008 Daisie L - Men det har da intet at gøre med det jeg skriver at du redder liv.

  • #132   2. apr 2008 det er jo bare fis og ballade det hele smiley

  • #134   2. apr 2008 Cath: Ah det var det mede lægerne?

    Igen de har ikke den uddannelse det kræver for at vudere om en fremmede person som kommer hen og lige skal have en plade har brug for det vel?

    Og som alle ved er Hash ulovligt at sælge, så der burde jo ikke være noget der er vi enige om det?


  • #135   2. apr 2008 Daisie L - At jeg skriver at politiet skal være der når sådanne ting sker, og jeg ikke tror du har oplevet at vente på strisserne i sådanne situationer. Har da intet at gøre med om du redder liv inden politiet kommer.

  • #136   2. apr 2008 daisie jeg er da bedste venner med politiet de kan sku så godt lide mig hi hi smiley

  • #138   2. apr 2008 Cath: Ked af at sige det... Men det er det sku allerede, så om vi holder det et sted er ligefedt...

  • #140   2. apr 2008 cath jo jeg kan jeg prøver bare at blive gode venner med daisie inden hun slagter mig hi hi smiley

  • #142   2. apr 2008 Daisie L - Okay, så jeg skulle lige havde gjort hvad?? Det er mig det er gået ud over, så hvordan skulle jeg lige kunne havde reddet mig selv fra situationen?

    Nu er en fyr på stoffer ikke nem at slås med, da de ikke mærker smerter, og de kan blive ved lige meget hvad. Og ja voldtægten, hmm 7 fyre mod en tøs, ja den stopper vi da også bare som ene tøs.

    Nej mener ikke at det har noget at gøre med om du redder liv inden politiet kommer. For der er forskel på at være offer og være "redningsmand".


  • #143   2. apr 2008 daisie hvis jeg var så var det korupt politibetjent smiley

  • #144   2. apr 2008 daisie øv øv troede lige at det hjalp hi hi:-)

  • #146   2. apr 2008 cath ja det gør vi også :-)laver sku bare lidt fis med det hele

  • #147   2. apr 2008 Mia: Undskyld hvis jeg virker ond nu meeeeeeen, den voldsomme fyr som overfalder dig, er ligeglad med du står med telefonen i hånden og taler med politiet?

    Og de 7 mænd siger heller ikke noget til det?
    Så må de da være snotdumme...

    Igen jeg undskylder hvis jeg virker ond...


  • #148   2. apr 2008 synes egentlig det er lidt flat at der kommer et nyt link som skulle være bedre... hvrfor er det bedre??? fordi hunden er kamphund og blev pusset på dem i det link??! hold kæft mann det langt ude

  • #150   2. apr 2008 mia du skulle havde taget den ene og tæsket den anden med smiley

  • #151   2. apr 2008 daisie pis troede lige jeg kunne få mig en karriere der smiley

  • #153   2. apr 2008 Cath: Ja okay kan ikke udtale mig så meget om det, da jeg ikke selv har været i sådan en situation, men igen så forbavser det mig.

  • #154   2. apr 2008 daisie nej jeg tror sku heller ikke at der er en chance for at jeg ville komme ind nu smiley

  • #157   2. apr 2008 Shawn K - Jo det gjorde han, og hvis du vil have flere detaljer så fik jeg også flere tæv pga det. En person på stoffer kan ikke stoppe igen, og tænder meget let af. Ligemeget hvor mange tæv en på stoffer får så rejser de sig op igen, de mærker ikke smerter og de kan blive ved.

    Og de var 7 mænd om voldtægten, men det var ikke samme dag. Nogle var med andre stod og holdte øje.


    Det betyder ikke noget for mig at skulle forklare det. Men for at få tingene helt på plads, så når du er offer kan du kun tænke på at komme væk. Jeg gik i chok, og kan ikke rigtigt huske noget, andet end at jeg får flashback nogle gange.

    Og ja jeg har været både offer og redder, har reddet en kammerats liv. Men det har da ingen eftervirkning på mig, og der kunne jeg tænke klart. Det kan man bare ikke når man er offer.


  • #158   2. apr 2008 Daisie L - Læs lige hvad jeg skriver. Jeg ringede ikke til politiet da jeg var ved at blive voldtaget, men da jeg fik tæv. Og det skete ikke samme dag.

    Der var en dame der så voldtægen og ringede til politiet.


  • #160   2. apr 2008 Mia: Okay det gør mig ondt at høre t dette er sket for dig, men kunne bare ikke forstille mig det, det er der ingen der kan, når de ikke selv har været i situationen.

    Cath: Jeg har aldrig oplevet politiet ikke er dukket op, specielt til slagsmål.
    Har oplevet mange af dem da jeg bor over for byens kro, så der sker altid noget i weekenderne, og politiet er der altid inden for meget kort tid.


  • #161   2. apr 2008 cath J - Ja folk på stoffer er ikke sjove at lege med.

  • #165   2. apr 2008 Shawn K - Nej det er ikke noget man kan forestille sig, og bestemt heller ikke noget man skal gå og tænke over. Jeg har dog lidt en smule efter overfaldet, men ikke noget der har smadret mit liv eller noget. Og i dag går jeg pænt væk fra folk jeg ikke kender og som er påvirket af enten alkohol eller stoffer, for er bange for dem.

    Men det er ikke noget jeg går og tænker over eller noget, og folk skal heller ikke have medlidenhed med mig over det.


  • #166   2. apr 2008 Mia: Absolut ikke

  • Nickolai Brutus N
    Nickolai Brutus N Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #167   2. apr 2008 Det er selvfølgeligt trist at en hund skulle dø, men tvivler på politibetjenten havde skudt hvis ikke han følgte sig truet.

  • #171   2. apr 2008 Daisie L - Jeg anede jo ikke jeg ville få tæv. Det er jo ikke nemt at forudse, og nu var ham her ikke min ven.

    Voldtægten foregik på en sti, hvor der pludseligt kom 7 drenge løbende efter mig og skubbede mig ind i en busk og begyndte at tilnærme sig. En dame så/hørte at der blev skreget og ringede til politiet med de kom ikke før de var stukket af. De stak af da der kom nogle gående.


  • #174   2. apr 2008 Daisie L - Jeg kan fortælle dig at jeg selv søger ind når jeg bliver 21år, men kun fordi jeg har oplevet dårligt fra dem. Og kan ikke ændre noget ved bare at sidde herhjemme, så går ud og gør noget ved det.

  • #176   3. apr 2008 Daisie L - Så det er skam ikke fordi jeg bare sidder og er vred. Har da tænkt mig at forsøge at gøre noget ved det, ellers bliver verden aldrig et bedre sted at være.

  • #178   3. apr 2008 Dorte : synes også at det går for langt når det går ud over folks butikker og biler og jeg vil regne med at det er autonome der er tale om for christianitterene holder sig til christianshavn... men jeg er selv fuldstændig oppe at køre over at den vuf er blevet skudt da min venninde kender ejeren og jeg kender øjenvidnet... det i læser i medierne er en forvrængning af sanheden og det synes jeg er oget svineri! og politiet som går på christiania bruger skam også enhver anledning til ballade!

  • #179   3. apr 2008 nej de blir ikke modtaget særlig pænt! men de har godt nok heller ikk fortjent bedre!
    de er virkelig magt syge de betjente der er på christiania.. det er også det jeg skriver længere oppe i tråden at betjenten højst sandsynligt har haft en hård dag med mange grimme råb efter sig og den hund som ikke lige gad at fjerne sig med det samme var simpelthen dråben der fik bægeret til at flyde over... og hvis man er betjent så burde man virkelig have en bedre evne til at overskue en stresset situation. det mener jeg : )


  • #180   3. apr 2008 ja heh det er der jo noget om! : )

  • #181   3. apr 2008 Sikke nogle pæne ting der bliver sagt om betjente.....Er det mere iorden at skærer mennesker over en kam end hunde?

  • #182   3. apr 2008 jeg skærer da ikke nogen over en kam?? men ved bare hvordan lige præcis de betjente der går derinde er eller ihverfald mange af dem!

  • #183   3. apr 2008 ja jeg ved godt hvad der foregår! synes også det er for meget at de lader det gå ud over andre folks butikker! men forstår deres vrede! det er deres hjem og de og deres dyr kan jo åbenbart ikke engang føle sig sikre der hvor de bor! jeg skal da heeelt sikkert ikke ha malou med derind igen da hun også er af den samme race som blev skudt, og det er jeg rigtig ked af da hundene derinde hygger sig enormt med hinanden!

  • #184   3. apr 2008 ja det er virkeligt dumt at sætte ild i alting for det er da ingen der kan forstå! det har du helt ret i! sov godt : )

  • #185   3. apr 2008 Tjalfe: naarj hvor dejligt der er en der har det på samme måde! du er vist bare lidt bedre ti at formulere dig : )

  • #186   3. apr 2008 I siger JEG TROR; JEG TROR; JEG TROR, jamen i ved det ikke så hvordan kan i og sidder og sige de ting?
    Og ja hvis man synes det er iorden at gøre som christianitterne gør nu så er det da helt ude i hampen.


  • #187   3. apr 2008 ja jeg får helt myrekryb af at tænke på at det ligeså godt kunne ha været malou! hun er også amstaff hvalp og vil meget gerne hilse på alle og hopper gerne op! og hun er heller ikk så nem at kalde til sig hvis hun først har udset sig et "offer". ja er også helt sikker på at de udemærket ved at de har overtrådt grænsen denne gang.. det viser bare at de ikke har styr på sagerne!

  • #188   3. apr 2008 Mig behøver du ikke at kalde Rotte!!
    Og nej det gør jeg ikke og kan ærlig talt heller ikke se hvordan man kan udtale sig om hvad der er sket og hvis skyld det er, bare fordi man har været der og har set hvordan hundene er.


  • #189   3. apr 2008 der er ingen der har sagt at det er ok at de sætter ild til hele christianshavn! og jo jeg ved præcis hvad der er sker !! det gør du åbenbart ikke! jeg kender selv meget til de hunde der er på staden og kommer der tit med malou for hendes skyld for de hygger sig virkeligt med hinanden og hvis der en hund der ikke kan med andre hunde eller er agressiv så er den slet ikk velkommen derinde!

  • #190   3. apr 2008 A woman and her rottweiler: nej det kan man vel heller ikk men man må gerne ha en mening! min veninde var vidne og min ven var ejer af den hund der blev skudt så jeg mener jeg kan udtale mig!

  • #191   3. apr 2008 det er da vildt uhyggeligt at han kan tage en hurgtig beslutning om at skyde...

  • #192   3. apr 2008 Ved du hvad, bare fordi jeg ikke sidder og klapper dig på skylderen og siger ja de pansere er sgu nogle svin hele bundten, fri staden osv, ja så må jeg ikke udtale mig om hvad i skriver, har ikke udtalt mig om episden da jeg ikke var der. Jeg er sådan set lidt ligeglad med om din ven, eller din vens bekendt var der, det var DU ikke. Tillykke med at du ved PRÆCIS hvad der sker, det er da flot, så kan vi andre jo godt pakke meningerne sammen for så har vi ikke noget at sige. Flot, jeg smutter.

  • #193   3. apr 2008 det er da dig selv der siger at man ikke sjak udtale sig hvis man ikke ved hvad der er sket!! slap af, du er da oppe at ringe! ses

  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 35
    #194   3. apr 2008 Det er helt vanvittigt at nogle tosser, tager parti mod politiet pga en ANONYM henvendelse, der modsiger 2 betjentes udsagn.
    Mon ikke det er en ballademager der er den anonyme ?


  • #195   3. apr 2008 kort og kontant... enig med Nickolaj Brutus.
    "Det er selvfølgeligt trist at en hund skulle dø, men tvivler på politibetjenten havde skudt hvis ikke han følgte sig truet."


  • #198   3. apr 2008 Daisie du skal da ikke komme og fortælle mig at DU enekvinde ville kunne stoppe 7 mænd hvis de var igang med en voldtægt på en veninde... - er du totalt ninja eller hvad...

    Synes godt nok liiige du skruer helgendragten op i denne tråd....

    Bortset fra det, så er jeg sikker på at betjenten har passet sit job... - og ydermere skal man være glad for at politiet findes - forestil jer en verden vi ville leve i hvis der intet politi var!?


  • #203   3. apr 2008 Hvem siger den angreb...

    Hvem siger den legede...

    Som *mini me* skriver, så er der altid to sider af samme sag.

    Jeg synes ikke man kan sidde her og sige, at det var forkert at skyde, for det ved vi reelt ikke om det er.

    Hvis jeg var de dér christianitter, så ville jeg da også sige, at min hund bare ville lege, og det er da klart at politiet siger, at den angreb, men hvem der ret, ja det må jo stå i det uvisse.



  • #204   3. apr 2008 Daisie L:

    Der vil jeg give dig helt ret. Det var lige som med ungdomshuset, da først de havde smadret det halve af kbh, så skulle de da slet ikke have lov til at få noget nyt. Der mistede jeg også alt for dem.


  • #206   3. apr 2008 Cath J.

    Så må de jo have deres hunde i snor, hvilket også er lovpligtigt.


  • #209   3. apr 2008 Cath J
    Så vidt jeg ved, så er der veje og stier på christiania, hvor andre også må være, så jo de skal faktisk være i snor dér også. Det ville svare til at min hund gik løs her på villavejen, for her bor vi jo.

    Daisie jeg er også fuldstændig uforstående over for den slags opførsel. Jeg ved ikke hvad de regner med at få ud af det, men i mine øjne opnår de det modsatte og man mister enhver form for sympati for de mennesker.


  • #210   3. apr 2008 hold da fast diskotere i endnu smiley

  • #213   3. apr 2008 ja jeg kunne sku ikke finde nogen politifolk og de ville ikke komme da jeg ringede efter dem smiley

  • #215   3. apr 2008 ja jeg tror at det er det de tænker smiley

  • #217   3. apr 2008 cath jeg ville bare pudse min hund på politiet i går men de ville sku ikke komme nå¨r jeg ringede til dem smiley

  • #218   3. apr 2008 cath ja det har du nok ret i smiley

  • #220   3. apr 2008 cath nej det ville de slet ikke kunne nå for min rotte er sku hurtig smiley

  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #230   3. apr 2008 cath J.
    Så skal dem de vil anholde heller ikke sætte sig til modværge....
    For så er det at de må gribe til "magten".


  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #233   3. apr 2008 Jeg har siddet og kæmpe mig igennem denne tråd som er blevet mega lang.... men et er helt sikker..
    Godt jeg ikke er politimand... gå på job med livet som indsats... blive slået i hovedet af den de vil anholde... blive nød til at skyde en hund, som han har følt som en trusel....Nej hvor jeg føler med politimanden... Nej jeg er glad for bare at være kassedame....


  • #234   3. apr 2008 Lena: Ja den er blevet lang siden igår klokken lidt i tolv.

    Rose: en ting der forvirre mig er dine udtalelser.. først kender du øjen vidnet og kender en som kender ejeren af hunden, nu er det omvendt kan du vælge hvilken historie du kører?


  • #237   3. apr 2008 Tjalfe: Jeg kan godt lide at du ved hvordan politiets uddannelse er
    De får nemlig et eller andet indsprøjtet der gør at de ikke er mennesker mere og bare har overblik over alt, og ja de tager så let på at trække en pistol og skyde trods alt det de skal igennem bagefter med rapporter osv.


  • #239   3. apr 2008 Cath: Nu drager du vist forhastet konklusioner, jeg kan ingen steder se at Daisie siger at deres hunde bare skal skydes, at dit ekstremt store had til politiet, skal gå ud over at Daisie har en anden mening end dig skal gå ud over Diasie fatter jeg ikke lige.

  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #240   3. apr 2008 Tror slet ikke dem der kritisere politiet ved hvor lidt mandskab de har til rådighed.. pga besparrelser...
    Det må ikke være særlig rar at skulle sidde og vudere til hvilken sag de skal sende nogen ud.... eller bare patruljere... for de skal jo også ses i gadebilledet....
    Her i det nordjyske har de 4 akutte patruljevogne at kunne sende ud i Weekenden.... og det er hele Vensyssel....
    Der er godt nok langt fra den ene til den anden ende...
    Jo det kunne være rart at de stod standby... sådan lige hvis jeg havde brug for det....


  • #241   3. apr 2008 Synes faktisk denne tråd er meget sort/hvid.. Pro eller con politiet....

    Mon ikke sandheden ligger lige i mellem - det er ihvertfald min egen oplevelse.
    Jeg har oplevelser af, at blive taget meget alvorligt, og at de i den grad gør, hvad de kan. Og så har jeg også nogengange haft en oplevelse af, det simpelthen ikke har gjort nok i forhold til den alvor, jeg kan se i den pågældende sag.

    Jeg er ikke autoritetstro, ved, at fordi man er betjent, så er man ikke altid fuldstændig retskaffen og gør det rigtige. Jeg ved også, at vores retssystem ikke altid yder den retfærdighed, som det er skabt til.
    På den anden side er jeg dybt taknemmelig for, at vi trods alt har et system, der fungerer 90 % af tiden - og betjente, der gør en fantastisk indsats, når de går i frontlinje for at bevare de værdier, vi har i vores land.

    Alle kan begå fejl og gør det... Og systemet lader også nogle ofre falde igennem og lader dem stå alene tilbage..
    Det er selvfølgelig utilgiveligt, men jeg synes det er ærgerligt, hvis man fuldstændigt mister tilliden til et retssystem og håndhævere, som faktisk gør det godt med de midler de har...



  • #243   3. apr 2008 Cath: Helt klart men at sidde og tage Daisie's ord og fordreje dem, siger mig at du egentlig ikke syntes det er ok at hun syntes så godt om ordensmagten, for ifølge dig så mener hun at de bare skal skyde løs og tæske løs uden at tænke sig om...

  • #245   3. apr 2008 cath, et eller andet sted, så er det jo ikke et spørgsmål om holdninger - altså hvorvidt politiet overholder lovgivningen eller ej.

    Jeg håber så sandelig at der bliver indgivet anmeldelser ved overtrædelse af lovgivningen - om gerningsmanden så er betjent eller ej..
    I så fald skal det jo prøves ved en domstol..

    Jeg er godt klar over, at det er op ad bakke, men at råbe op uden at handle, det forandrer ingenting...


  • #246   3. apr 2008 Carh: Du tager det hun har sagt og omformulere det til noget du mener... hvis det ikke er at fordreje hendes ord så ved jeg ikke hvad.

  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #250   3. apr 2008 Cath... et må du da give ret i... hunden burde have være i snor, det siger loven den skal på offentlige steder. Eller ejeren skal have den fulde kontrol over hunden.
    Selvfølgelig må politiet ikke bare skyde hunden, men hvis du har 2 sekunder til at vudere om en hund går til angreb eller bare vil lege... hvordan ville du så reagere i den situation... når du lige ligger ned og anholder en person der har knaldet dig nogen på hovedet, nu hvor du ved hvordan folk hjælper hinanden på Christiania. Faktisk var de 2 betjente mod 2 "forbrydere", for de var jo hashhandlere...
    Politiet gør deres arbejde med livet som indsats... jo jeg ville også have skudt... han har helt sikker følt sig truet... og ikke bare skudt for at skyde... hunden på billedet... er ikke kun en lille hvalp... men en unghund på 10 måneder... tæt på at være eller måske allerede kønsmoden...
    Denne type hund... er meget fremme i medierne på tiden... en hund som rigtig mange frygter... specielt hvis den er i "dårlige hænder".
    I den situation har han kun haft brøkdele af et sekundt til at reagere på... derfor er der ikke nogen grund til at gøre det som christianitterne har gjort i nat... men måske have trukket vejret lidt.. og set hvad der sker når man ved politiet har haft tid til at bearbejde hændelsen... måske det var kommet frem at det var en forkert handling... det christianitterne gjorde i nat har ikke hjulpet dem... tværtimod...
    Bare mit syn...
    Kan fuldt tilslutte mig Daisie L, synspunkter... politiet er her for at opretholde ro og orden... og håndhæve loven... hvad skulle vi ellers med den....
    Du tror jo også på dem... eller gjorde... ellers havde du ikke ringet til dem, da du var i nød... bare synd for dig, at de ikke nåede frem i tide... men det kan med alle de opkald de dagligt har og det mandskab de har til rådighed, være svær at vudere hvilke sager der har størst brug for hjælp...


  • #252   3. apr 2008 SE EN LILLE HUNDEHVALP !!! SKYDER MAN SÅDAN EN LILLE HUND!! DEN ER IKKE 20 CM HØJ !!!!!!! SPARK DOG TIL DEN - DET DØR DEN IKKE AF !!!!!!

    SPASSER PSYKOPAT BETJENT !!!!!!


    og der er blandende meninger om den blev pudset på politiet, en famliefar med sin søn så det ske og siger at hvalpen kom løbende legeglad over til 4 mænd der "tumler" det havde min hvalp sku også gjort !!!!!

    Fjern din hund eller jeg skyder den - BANG

    Det gjorde du bare ikke -

    Det kan du da se jeg gjorde - BANG BANG

    Han skal miste sit skilt ! og stå til ansvar for det kolde og kyniske drab/hundemishandling han har begået !


    Hvad hunden lavede der?

    Den gik tur med sin ejer - ikke i snor, den ser nogle "lege" og vil lege med. DØD

    Både ejer og hund havde INTET som helst med de anholdte at gøre !

    der er løse hunde overalt på staden


  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #254   3. apr 2008 Kenni
    Den er 10 månder... og det er s... ike nemt at sparke til den, når man ligger ned og prøver at anholde en... der lige har knaldet dig en ordentlig en på kassen...
    Den hund burde have været i snor... det skal alle hunde på offentlige steder... det siger loven... men man kan jo også tage loven i egen hånd... så har man ingen regler at følge....


  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #255   3. apr 2008 Cath.
    Politiet handler måske på Christiania fordi folk derude står sammen som de gør... og hjælper hinanden...
    Jeg ville også være på vagt derud... som "fremmed" eller som politi.
    Kan ikke helt forstå din holdning og tro på politiet... hvorfor ringede du til dem, da du var i nød.... når du nu ikke tror på dem...????????


  • #257   3. apr 2008 Kenni: Pis da af med det der, du er da latterlig at høre på.!

  • #258   3. apr 2008 shawn han må da gerne komme med sine synspunkter det har han da ret til det er jo ikke alle der kan havde samme mening som dig smiley

  • #259   3. apr 2008 Timon absolut ikke men at han skal henvende sig i samtlige tråde med nøjagtigt det samme er da plat, og igen han skriver det som om han ved hvad der nøjagtigt skete.

  • #261   3. apr 2008 ja men i skriver jo også omvendt om at i nærmest ved hvad der skete og at politiet gjorde det rigtige men der er ikke nogen af os der ved rigtig hvadv der skete det kan lige så godt være politit har lavet noget lort som det kan være omvendt

  • #262   3. apr 2008 e

  • #263   3. apr 2008 Timon: Det er ikke det jeg mener, men jeg ville have gjort det samme i den situation, og det er grundet hundens udseende. Og så syntes jeg at dem der "holder" med politiet har holdt et ordentligt sprog.

    Det er der ikke ret mange af dem der "holder" med Christianitterne der har gjort.


  • #266   3. apr 2008 Jeg synes man skal og bør forholde sig kritisk til både den ene og den anden gruppe...

    Hvorfor stille sig blår i øjnene - ingen er jo engle..


  • #267   3. apr 2008 shawn du kan da ikke dømme folk ud fra hvordan de taler jeg kan også godt snakke grimt men det er fordi at jeg er lidt dårlig til at argomentere

  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #268   3. apr 2008 Timon
    En hund skal være i snor på offentlige steder... eller ejeren skal have den fullde kontrol....
    En hund må ikke være til trussel eller gene....
    Denne hund var ikke i snor, og politiet har følt sig truet... hvorfor ellers skyde den, når de kender christianitternes holdninger til deres hunde...
    Det er ejeren af hunden der har fejlen, uanset om det her bagefter var rigtig eller forkert at skyde hunden.... Den burde have været i snor....


  • #269   3. apr 2008 daisie det er ikke alle steder politiet er lige gode men du har nok heller ikke set dem være på den anden måde og de er ikke engle og det kan vi blive ved med at diskotere til u endelighed

  • #270   3. apr 2008 Timon, nej, det er ikke alle betjente, der er engle - men det er heller ikke ligefrem en lyserød sky med harpemusik ude på christiania - det må du medgive ;o)

  • #271   3. apr 2008 lena ja det burde den da det eneste jeg siger er at jeg tror man skulle havde været der istedet for for selv om at en hund ikke er i snor skal den sku da ikke skydes men som sagt jeg var der ikke der er to sider af den sag

  • #272   3. apr 2008 Timon: Ja okay true true, men vil stadig sige at det er patetisk at komme ind i samtlige tråde skrive det samme, smutte igen uden at sige mere.

    Og der ud over at skrive som om han var det, jeg er egentlig fløjtende ligeglad med sproget.

    Hunden skulle have været i snor, længere er den ikke, og så er jeg ligeglad med om "staden" er et frit sted, de skal følge de samme regler som resten af Danmark gør.


  • #273   3. apr 2008 ch jeg snakker ikke kun christiania

  • #275   3. apr 2008 Timon du medgiver med andre ord ingenting?

    Det er pr. definition altid politiet, der er skurke og dem, de er efter, der er engle?


  • #276   3. apr 2008 daisie jeg siger ikke at alle er dumme men der er rigtig mange der er

  • #277   3. apr 2008 ch nej jeg siger bare at politiet ikke altid er nogle engle og kan være lige så slemme som skurkerne

  • #278   3. apr 2008 v

  • #280   3. apr 2008 hi hi allesammen smiley

  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #281   3. apr 2008 Timon.
    Kan du forestille dig at politiet bare har skudt den for at skyde den... tror du ikke at han har følt den som trussel inden han valgte at gøre det... specielt når han ved hvad det kan udvikle sig til.... de var kun de 2 politifolk... som var ved at anholde 2, hvoraf den ene lige har knaldet ham en på hovedet...
    Tror hundeejeren har "lært" noget igår... hans næste hund er nok i snor... Det skal alle hunde være... men specielt den type hund som var på billedet... det er den type hund der er meget i medierne... og mange er direkte bange for dem... synd for dem der er "fredelige", men alt for mange er i forkerte hænder, og når man så kun, som politimanden havde, har en brøkdel af et sekundt til at reagere på, så sker sådan noget som skete igår... rigtig eller forkert, det skal jeg ikke dømme.


  • #282   3. apr 2008 det ved jeg ikke har bare set og oplevet at det ikke er alle der er lige gode og det har været grusomt

  • #283   3. apr 2008 Timon, jeg giver dig ganske ret i, at betjente kan være skurke... Det er der ingen tvivl om..
    Mit håb er, at det er få - og jeg er ikke i tvivl om, at det er et lille mindretal...

    Jeg tror det trapper så voldsomt op, fordi konfrontationen er så hård - at begges indsats øges hele tiden... Det er en ond cirkel, som bliver nødt til at blive stoppet af dem, som ikke overholder loven - for politiet må ikke stoppe.
    Derfor er det også galimathias, at det halve christianshavn bliver brændt af, hvis man ønsker fred for politiet...


  • #284   3. apr 2008 lena skal ens hund skydes før mann skal lære noget ?
    det kan da godt være at han har følt sig truet jeg var der ikke


  • #286   3. apr 2008 Timon: Og derfor kan du ikke tage hunden i forsvar

  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #287   3. apr 2008 Timon
    Nej det skal den ikke... og det er så heller ikke lige det politiet gør til daglig, men specielt den type hunde burde være i snor, fordi folk har den holdning og angst for dem som de nu har... ALLE hunde skal være i snor.. Vi kan alle lære og se... hvad der skete igår.


  • #288   3. apr 2008 daisie som jeg skriver før så er der to sider af den sag jeg ved ikke hvem af dem der har ret og har oplevet meget med politiet som har været uretfærdigt og ikke kun en gang men har også oplevet det mod satte det eneste jeg bare villle forklare det vare at politiet altså ikke altid har rent mel i posen

  • #291   3. apr 2008 helle det har jeg heller ikke påstået at de var

  • #292   3. apr 2008 daisie er ikke enige med jer helt men gider heller ikke diskotere det mere for der er ikke nogen her der bliver enige så kan vi ikke bare være enig om at være uenig

  • #303   3. apr 2008 Puha der er sket meget siden igår. Og hold da op hvor i kører i at hundene skal være i snor offentlige steder. Christiania har deres eget samfund, og der skal hundene ikke være i snor. Så det behøver man vel ikke blive ved med at køre i, om det er rigtigt eller forkert. ALLE ved at hundene er løs på christiania, og politiet ved det helt sikkert også.

    At hunden løb hen til politiet eller om den blev pudset på politiet er jo svært at sige. Men ja, betjenten overreagerede nok lidt. At skyde en hund 3 gange i hovedet er for mig meget voldsomt. Jeg vil ikke gøre mig dommer for om hunden angreb eller ej. Men jeg ved da også godt at hundene på christiania er fredelige, men kan ikke sige om den hund var blevet trænet til at angribe.

    Og nej, det er ikke den enkelte betjents skyld at systemet er som det er, men det er dem man ser ude i handling og derfor dem der får skylden. Ved godt at der er mange nedskæringer og at betjentene nogle gange går ind til noget med livet som indsats, men det er trods alt deres job at holde fred og orden i det danske land.

    Daisie L - Du skriver at nogle af forklaringerne var forvirrende at forstå. Håber du har forstået det jeg har skrevet, ellers siger du bare til hvis der er noget jeg skal forklare. Og ja i starten gjorde jeg det ikke særligt tydeligt hvad der hørte til hvad, for syntes ikke jeg ville komme frem med hele forklaringen.


  • #306   3. apr 2008 Mia, i forhold til sådan en episode gælder den almindelige danske lovgivning - og her er det relevant om hunden er i snor eller ej ;o)

    Så kan stedet være et samfund i samfundet - den danske lovgivning gælder stadig ;o)


  • #308   3. apr 2008 CH - Nu tænkte jeg ikke på den sag, der kommer jo ikke nogen sag ud af det alligevel. Men syntes bare folk bliver ved med at sige at folk skal tage deres hunde i snor derude, og når der kommer andre mennesker skal hundene være i snor. Ja ja hundene skal være i snor alle offentlige steder, men sådan er reglerne jo ikke derude.

    Mente nu bare at det da er dumt at begynde at diskutere om hundene skal være i snor eller ej på christiania. Det er jo deres samfund hvor de "bestemmer".


  • #310   3. apr 2008 Mia, det bliver jo meget relevant når det kommer til ansvarsfordeling af sådanne episoder som denne.
    Og så kan det godt være, at hunde plejer at gå løse, men går det galt, så er det stadig ejerens ansvar... Christiania eller ej...



  • #313   3. apr 2008 Daisie L & CH - Bestemt gælder loven alle steder og også i sagen om den skudte hund. Men det jeg vil frem til er bare at det er dumt at diskuttere om det er rigtigt eller forkert at hundenen går løs på staden. De har jo deres eget lille samfund, med egne regler.

  • #315   3. apr 2008 cath J - Jeg skriver nu engang hvad jeg vil skrive. Og nej føler nu ikke mine ord har været vendt eller omformuleret i denne debat.

  • #317   3. apr 2008 Daisie L - Hvilken realitit er det du mener at jeg ikke ser? Er ikke helt med.

  • #319   3. apr 2008 sikket et unuanceret syn på både politi og christiania der forkommer mig at være i denne og andre lignende tråde....
    hvis man skal stille det helt firkantet op, så er der jo ingen af os der rigtigt ved hvad vi snakker om i denne sag, da vi ikke var tilstæde ved hændelsen...
    men for begge parter gælder det jo at det er en længere varende sag, der går lang tid tilbage, og dagens begivenheder er bare endnu en dråbe i havet ...

    jeg har iøvrigt ikke det fjerneste imod politiet på nogen måde... jeg ville helt klart ringe efter dem hvis jeg havde behov. jeg mener ikke
    jeg har heller ikke noget som helst imod christiania...det er et rigtigt dejligt sted, der indeholder så meget mere end den nok så omtalte hash handel...
    som jeg ser det, så begyndte hele den her missære da anders fogh med større fra df, som valgløfte lovede at nedlægge christiania, ( ... en rigtig stemmesluger !!! ) og ja, så fangede bordet jo ( af en eller anden grund var dette ikke en af de mange stykker valgflæsk der gik i glemmebogen efter valget..)
    men allerede den gang kunne man jo forudse at hash rygere ikke holder op med at ryge, fordi christiania ikke sælger mere...og at handlen ikke stopper af den grund... det er da ihvertfald utroligt naivt, hvis man tror på det.... så bliver det bare spredt rundt i hele byen, i kælder lejligheder,hash klubber og åbenlyst på gader og stræder... og lige præcist sådan er det jo gået...
    jeg bor på indre nørrebro... og her er der helt klart en magt kamp om hash markedet nu... det er et marked som de kriminelle invandrer meget gerne vil overtage... for der er jo penge i skidtet... rigtigt mange !!

    dette er i mine øjne selvfølgeligt ikke politiets skyld... de udfører bare hvad de for besked på fra toppen, og passer deres job. og selvfølgeligt kan politiet lave fejlvuderinger, når det skal gå hurtigt, og jeg tror faktisk at der er et rigtigt dårligt arbejdsmiljø for betjentene på christiania, med meget høj stressfaktor...
    (men politiets egen taktik er jo at stresse christianitterne, så mon ikke deres plan har slået lidt bagslag...og at det i virkeligheden stresser begge parter)

    jeg fatter bare ikke at mange er så snævertsynet, og ikke under at folk lever som de ønsker at leve... hvis man ønsker at være christianit eller politibetjent...fint med mig !!!

    hvor mange mennesker ville finde sig i at deres hund blev skudt, fordi deres bydel er kontroversiel ? det er min bydel da også... skal jeg være nervøs nu, når jeg lufter lola, for hun ville også reagerer på en slåskamp, højst sandsynligt...
    er vi nået der til som land, at hvis man tilfældigvis lufter sin hund nær en anholdelse, så er der risiko for at hunden bliver skudt 3 gange i hovedet... det er ikke sådan jeg genkender mit elskede danmark....
    det er jo ikke ulovligt at opholde sig på christiania, eller at have hunde derude. og alle der nogen sinde har sat sine ben på christiania ved jo at der er fuldt af løse hunde, det er for mig en del af charmerne ved stedet, og jeg har aldrig oplevet at hundene angreb, eller var agressive på nogen måde ( det betyder selvfølgeligt ikke at de ikke er sket, men det er min personlige oplevelse )

    jeg er fuldstændigt enig i at, at gå amok og smadre er bare ikke iorden, det er bare tåbeligt og hærværk, og det skal straffes, som andet vold og hærværk !! jeg er også træt af de mennesker der ikke kan forstå forskellen på dit og mit, eller bare er ligeglade.
    men jeg mener også at politiet burde beside den smule psykologiske indsigt, der fortæller at hvis man skyder en hund ( og det er lige meget hvor !! )... så kommer der en reaktion...

    jeg kan godt se at det er nemt at pege fingre af christiania, for de ligger ikke skjul på hvad de er og gør ... de fortæller åbentlyst at de ønsker en anden livsstil, end den almindelige dansker.... ikke noget hemmeligt der...
    det er for mig ikke så farligt som alle de unge mennesker ude i provinsen der propper sig med de såkaldte "partydrugs" hver weekend, og i realiteten er weekend-narkomaner, men det hele forgår i en grå og lyssky verden, skjult for mor og far ... de stoffer kommer jo også fra et eller andet sted, og det er ikke christiania !!
    og det drejer sig om mange flere end de 1000 mennesker der bor på christiania... mange flere !! og jeg tror at det har meget større sociale konsekvenser end vi er villige til at indse.
    men det er mere svært at pege fingre af, for det er ikke et specifikt sted, nej det er spredt ud over det ganske land, og hr. og fru. danmark kunne jo føle sig truffet, og stemme anderledes, hvis politikkerne begyndte at anklage den almindelige diskoteksgænger for den slags fy fy... men man kan åbenbart godt skære alle christianitter over en kam...

    for mig er hele den her sag 100 % politisk, og jeg er da klar over at mange vil være rivende uenig med mig, og mener at christiania, det er bare et skidte sted, der skal jævnes med jorden, eller at politiet...de er bare nogle idioter...
    men hvorfor er der ikke plads til os alle sammen ?? verden er ikke sort / hvid ... den er en uendelig strøm af farvenuancer, og jeg ønsker ikke danmark "normaliseret"... nej tak siger jeg bare....!!

    åhhhhh... det blev langt... smiley

    fortsat god torsdag til alle jer derude... enige og uenige..:-D

    marie-louise




  • #321   3. apr 2008 stave og slå-felj er gratis i dagens anledning..:-)

  • #322   3. apr 2008 Daisie L - Okay.. Ja har ikke noget imod dem, og egentlig heller ikke at de sælger hash, det er i mine øjne bedre at hash salget bliver et sted end at de spreder det rundt i byen.

    Og sådan foregår det også her i byen, vi har et lille sted hvor der bliver solgt stoffer fra og hvor alle narkomaner osv sidder. Og det er politiet kendt med, men de gør ikke noget ved det. For de vil ikke have at de spreder det rundt i hele byen, og de gider heller ikke ballade over at de ryder det sted. De folk er fredelige og de klarer lidt dem selv.

    Og så længe at christiania forholder sig roligt og de ikke begynder på alt muligt, så er jeg fint tilfreds med at de har deres eget samfund.


  • #325   3. apr 2008 Stakkels hund ..

  • #326   3. apr 2008 Daisie L - Ja er da også imod at der sælges ulovlige ting, men man kan ikke udrydde det. Og det har jeg valgt at se i øjnene. Hvis ikke det foregår steder hvor der er en smule øje med det, så foregår det skumle steder og der bliver meget mere ballade over det.

  • #328   3. apr 2008 Daisie L - Ja det kan man jo ikke rigtigt lave om på.

  • #330   3. apr 2008 Helle & Acey - Øhh hvad skal jeg længere ud på landet med? Skal jeg længere ud på landet med hvordan tingene foregår?

  • #332   3. apr 2008 Helle & Acey - Jeg har intet udtalt om at det er rigtigt eller forkert, at de kan have andre regler. Men sådan er tingene nu engang.

  • #333   3. apr 2008 Mia, de HAR ikke andre regler.. De lever efter den samme lovgivning som alle os andre..

    At de så har valgt ikke at efterleve den og at der bliver en hylen og vrælen, hvis det forlanges, at de skal overholde de samme regler som os andre er en anden ting.
    Blandt andet fordi politikerne i mange år har set gennem fingrene med det og fordi konfrontationerne, når de skal stilles til ansvar for deres handlinger er så voldsomme, så er de sluppet med meget...

    Og derfor endnu mere hylen, når politiet kommer for at håndhæve den lov, vi alle lever under..


  • #334   3. apr 2008 CH - Øhh hvor vil du hen med det. Så lever de jo også under andre regler. Om det er lovligt eller ej udtaler jeg mig slet ikke om. Siger bare at det ikke er mig der skal længere ud på landet da tingene nu engang er sådan.

  • #335   3. apr 2008 Nej, de lever ikke under andre regler.. De bryder dem, der er... der er en væsentlig forskel...

  • #336   3. apr 2008 CH - De har deres egne regler på christiania, om det er lovligt eller ej gider jeg ikke diskutere.

  • #337   3. apr 2008 Jaaa - de har deres egne regler ligesom vi har vores egne regler i vores hundeklub - men alle underlagt den danske lovgivning... således også Christianitterne....


  • #338   3. apr 2008 Og så er det tid til hundetræning ;o)

  • #339   3. apr 2008 CH - Og de har så nogle regler som er uden for dansk lovgivning og har kørt sådan i mange år. Og hvad skal jeg lige gøre ved det? I angriber fordi jeg siger at tingene kører sådan, og det kan jeg da ikke gøre noget ved. Jeg har på intet tidspunkt udtalt om det er iorden eller ej. Men sådan er det nu engang.

    Jeg kan da ikke stå til regenskab for at de har kørt sådan i mange år, og at de har fået "lov" til at bryde loven. Jeg siger bare hvordan tingene foregår.


  • #341   3. apr 2008 Helle & Acey - Overhovedet ikke. Jeg skrev bare hvordan tingene foregik.. Men det er helt iorden, der skal ikke være noget der.

  • #343   3. apr 2008 Daisie L - Jeg tager en vis afstand fra disse ting, men kan ikke ændre at de vil være der.

  • #344   3. apr 2008 C H kvinde : jo de lever skam efter deres egne regler! og jeg synes det er at gå i små sko, når folk ikke synes det okay at den lillebitte prik på kortet ligger der! christiania står for så mange ting såsom fælleskab og plads til alle, ligestilling mellem alle ( derfor huslejen de har) og ja de betaler ikke specielt meget, men de har som sagt valgt at leve på en anden måde efetr andre regler! de har nogen andre aftaler ang strøm osv. og hvad er det os for noget at sige at alle skal lever efter samme regler?? det er jo umuligt da ingen er ens, og igen er der plads til folk som ikke kan få det til at fungere "i det normale" danske samfund, da det er sinsygt dyrt! dem der står og sælger hash på pusherstreet er en meget meget lille del af staden og alle de christianitter som ikke sælger, for der virkelig ikke mange af dem mere, vil ha det stoppet for de er ligeså meget imod det som alle andre!


  • #347   3. apr 2008 Daisie L - Ja det er rigtigt. Men kan jo ikke fjerne dem sådan bare lige.

  • #348   3. apr 2008 HØR HER ALLESAMMEN. I ER DA FOR SMÅLIGE I JERES SMÅ HOVEDER, HVAD ER DET EGENTLIG I TROR I VED OM CHRISTIANIA. HVIS I IKKE HAR NOGET AT GØRE MED CHRISTIANIA SOM SÅDAN, SYNES JEG DA SLET IKKE I KAN TILLADE JER AT DØMME DEM PGA DER ER EN HUND DER ER BLEVET SKUDT! DET MED DEN HUND ER UNDERORDNET OG DET KUNNE HAVE VÆRET HVILKEN SOM HELST HUND. ALLE DER FØLER MED DEN HUND PRØVER BARE ALLIGEVEL PÅ EN LIDT FREDELIG MÅDE, SYNES JEG SELV AT FORTÆLLE POLITIET AT DET BARE IKKE ER IORDEN AT SKYDE PÅ EN HUND FORDI DEN GØR! HVIS DEN HAVDE BIDT KUNNE JEG FORSTÅ DET, MEN DET GJORDE DEN IKKE! SÅ DET ER DA BARE NOGET HJERNELAMT AT EN PARANOID TJENESTEMAND I FUNKTION FOR LOV TIL AT HAVE EN PISTOL, OG UDNYTTER SIN MAGT PÅ EN USKYLDIG FREDELIG HVALP PÅ 10 MÅNEDER. OG SÅ SKYDE DEN TRE GANGE I HOVEDET??!! MEN ALT DET MED DEN HUND HAR JO SLET IKKE NOGET MED CHRISTIANIA AT GØRE. DET ER BARE TILFÆLDIGT DET LIGE GIK UD OVER DEN, OG AT EN UNG FYR FRA CHRISTIANIA EJEDE DEN.


  • #351   3. apr 2008 der er da masser af små "samfund" i samfundet her i dk, og gad egentlig godt vide hvad det er for et samfund i snakker om som i vil stå inde for at vi har.


  • #352   3. apr 2008 det er ikke rose der skriver! så må du da tage nogle briller på for jeg sidder da her og kan sagtens læse hvad det er jeg har skrevet.


  • #355   3. apr 2008 jeg siger bare at du er langt ude, og at du ikke aner hvad det er du snakker om. kan du komme og sige jeg har boet derinde, eller noget lignene vil jeg med glæde lytte til hvad du har at sige. men du Aner jo INGENTING. Hvad er det for noget du siger med den Strandvilla, allerede der kan jeg høre du virkelig ikke ved noget om det du snakker om, og har så mange fordømte menninger om!


  • #356   3. apr 2008 Rose: Syntes du ikke du skulle pakke dine ord og smutte nu syntes jeg du bliver for meget at høre på, for det første er det just ikke en pæn måde at skrive ens indlæg med caps hele vejen igennem.

    At du sidder og spiller så sej fordi du åbentbart har en ven og en veninde og en venindes ven der kommer derfra hjælper intet her, du var der ikke selv, så biiiiip, og ikke nok med det men du kan heller ikke finde ud af hvem det er du kender derinde.



  • #357   3. apr 2008 du er da smålig når du bare kan sætte dig tilbage og sige "over and out"? det viser da os bare du ikke har noget at have det i, det du jo tror du ved så meget om. når du føler du kan sidde og skrive det ud på nettet. som hele Danmark kan sidde og læse.

    -og det med love og samfund, i hvertfald halvdelen af danmarks befolkning lever da på ingen måder efter vores "love" og vores "samfund" som du siger.


  • #358   3. apr 2008 Rose: Danskerne lever efter loven som den står skrevet med alle dens paregraffer osv.

    Og fordi Daisie smutter er nok din måde at skrive på, det er da latterligt at skrive med caps hele vejen igennem!!!


  • #359   3. apr 2008 Rose: Fedt nok du behøver jo ikke tjene penge for du behøves jo ikke betale for dit tøj og mad vel?

  • #360   3. apr 2008 Det er IKKE rose der skriver. det er en af hendes venner, jeg bor faktisk PÅ CHRISTIANIA, og derfor kan Jeg godt tillade mig at udtale mig som har lyst. jeg er bare ked af at se, at i udtaler jer om noget i VIRKELIG IKKE ved noget om!


  • #362   3. apr 2008 Rose eller hvem nu det er: Så skriv skuda det ikke er hende der skriver i starten af dit indlæg.... Hvor svært kan det være???

    Nej vi ved ikke noget om det men du ved så meget om hvordan politiet er ude i det danske land du ved hvordan alle mennesker lever i lille Danmark...

    Tror jeg næppe så klap med at vi snakker om ting vi ikke ved noget om når du selv sidder så fint og kæfter op om ting du intet aner om!!!


  • #363   3. apr 2008 JO jeg BETALER for husleje skat tøj mad og alt andet alle andre i vores "samfund" gør.

  • #364   3. apr 2008 Rose: Det kan du da næppe gøre for over halvdelen af Danmark lever ikke efter lovene og samfundet... nej nej så kan du da næppe følge normerne...!!!

  • #366   3. apr 2008 TROR du virkelig hash er det eneste på christiania. den skal du vist længere ud på landet med min ven.

    lad mig bare spørge jer om en ting, Har nogen af jer nogensinde været på christiania, ud over den ene rundvisning?


  • #367   3. apr 2008 Rose: Ja jeg har været der et par gange siden turen i 8. klasse....

    Og hvem siger jeg tror hash er det eneste?


  • #368   3. apr 2008 det er Shawn K der skriver jeg ikke betaler for mit tøj og mad.


  • #370   3. apr 2008 Rose L... Nu bor jeg selv ved siden af Christiania og har ikke det vilde imod Christiania...
    Men syntes ikke det er ret og rimlig, jeg skal give 7000kr. om md. for min lejlighed og derinde er det næsten gratis at bo.. Jo hvis alle kunne komme derind og bo, men nej det kan alle ikke.. Så Christiania er ikke et åben land for alle.
    Syntes heller ikke det rimligt Politiet ikke kan gå derinde uden at skulle føle sig truet. Hvorfor skal alle hunde have lov til at gå løse derinde og ude for Christiania da de jo jævnlig render sig en tur? Osv. Osv.

    Nej sorry har ikke meget tilovs for dem og kan ikke fåstå hvor man syntes det er så syndt for dem, for de gøre det bare ikke let for sig selv.
    De må leve efter de samme regler so vi andre gøre.





  • #371   3. apr 2008 det er fordi i er to der sidder og skriver alt muligt der ikke er hold i.
    og svarer bare ud i luften for jeg har ikke specielt behov for at snakke med nogen af jer individuelt. for i er da ikke til at snakke med, når i ikke kan se længere end til skærmen foran jeres ansigt.

    men gider ikke bruge mere af min kostbare tid på jer. Skal HJEM på CHRISTIANIA og ride på min gratis hest, i min kæmpe gratis baghave, hvor min gratis villa ligger i, hvor alle mine dejlige frisindet nøgne hippi venner danser rundt og synger, og hygge mig med dem.

    er bare ked af det på jeres veje, i må have et meget ubetydningsfyldt liv, nu i sidder der og har ondt i RØVEN, få jer nogle større sko, der ikke gnaver. dyrk jeres interesser. og hvis en af dem er christiania siden i snakker så meget om det, så vil jeg med GLÆDE give jer en rundvisning.

    -peace out

    __Hilsen christianitten på 18


  • #372   3. apr 2008 det er ikke billigt, jeg bor i et rum på 14kvdr og betaler 4000. det er godt nok billigt var. et røverkøb.

  • #373   3. apr 2008 i har bare ondt i røven, fordi vi har det fællesskab vi nu har, og i sidder rundt omkring i dk, og lever i det kepatelistiske samfund som vores nuværende regering har skabt.

    - det ærligt men hvorfor skal i ødelægge det for andre der har det godt. når de ikke vil andet end at have alle har det godt! det kan godt være medierne blæser alt muligt op, men som i selv siger i var der ikke selv så hvordan kan i udtale jer om det.


  • #374   3. apr 2008 Rose: Nej tak har været der og skal ikke dertil igen, nyder ikke stedet.
    Mine sko passer desværre, men hvis i lærte at opføre jer ordentligt ville vi nok ikke have så meget imod jer


  • #376   3. apr 2008 du siger det ikke er et åbent land, og nogle siger ca lever i deres eget samfund!

    HVORFOR HJÆLPER I SÅ IKKE MED AT LAVE ET KÆMPE CHRISTIANIA HVOR ALLE KAN LEVE UDEN FOR SAMFUNDETS REGLER OG NORMER


  • #378   3. apr 2008 Rose: Fordi mange nok ville have gjort det samme... Er det svært at fatte????

  • #379   3. apr 2008 JEG ER FØDT PÅ CHRISTIANIA, OG ER NU BEGYNDT AT BETALE BRUGSLEJE, SOM ALLE DER FYLDER 18 OG MÅSKE ENDDA STADIG BOR HJEMME SKAL!

    IGEN I VED IKKE HVAD DET ER I SNAKKER OM. HVORFOR SKAL DET VÆRE EN DISKUSSION, I KAN BARE SPØRGE OM ALT DET I SYNES ER DÅRLIGT VED CHRISTIANIA. SÅ VIL JEG MEGET GERNE FORKLARE JER HVORFOR DET IKKE ER SÅDAN, SÅ BARE KOM MED SPØRGSMÅL FRA PUNKT TIL PUNKT. HELT UNDERORDNET: JEG DØMMER DA HELLER IKK JYLLAND UD FRA DET JEG HØRER, OG SVINER JER TIL FORDI I GODT KAN LIDE AT MALKE KØER? FOR JEG BRUGER HJERNEN OG TÆNKER LÆNGERE


  • #381   3. apr 2008 Rose: Nej tak jeg har det fint i det dejlige Jylland skal ikke have konverteret det til en flok, der skaffer sig selv dårlig omtale!

  • #382   3. apr 2008 det var da heldigt for dig ovre i Aalborg, hvor er jeg glad på dine vegne. for vi bliver kun chikaneret og dømt fra omtale via medierne, der ikke er noget hold i.

  • #384   3. apr 2008 Iorden Helle...

    Rose L.... Har det såment fint og godt i mit samfund og mit fællesskab har jeg det også godt med, og jo I har da et fedt fællesskab på Christiania ingen tvivl der og det er da et hyggeligt sted på mange punkter. Det synte jeg da heller ikke, der nogen der har sagt I ikke har.

    Men hvordan ville landet være hvis der lå 20 små samfund, med hver deres sæt regler. Og ingen måtte plane sig i deres regler? Jeg ville nødig leve i det.

    Det er sådan nogen som dig, som giver det dårlig ry til Christiania, for der lever masser af mennesker derinde, som godt kan se andres synspunkter og som ikke vil lave ballade..


  • #386   3. apr 2008
    rose L

    Jeg vil gerne høre om der ikke foregår en del salg af narkotika på Christiania (jeg går lige en tur med hunde og kigger svar bagefter)


  • #387   3. apr 2008 Hell: Hehe kan kun give dig ret.

  • #390   3. apr 2008 Helle: Jo hvad skal vi kalde den?


  • #391   3. apr 2008 Rose L.. 2 spørgsmål så...
    1. Hvorfor kan alle ikke bare flytte ind på Christiania eller komme på ventelister ? (hvis der er det)

    2. Hvorfor skal folk der kun går med deres hund i snor ikke kunne have lov til at gå derind, uden at være bange for den bliver overfaldet af de hunde der bor derinde ?


  • #392   3. apr 2008 jeg har været på christiania... det var hyggeligt... og en go koncert.. smiler.. det er efterhånden nogle år siden... rundt regnet, sådan ca. 20 år siden.. ggg ( føler mig ikke gammel)
    det eneste jeg ikke brød mig om på christiania, var dealerne... synes de skal vappes ud derfra... ved selvf. ikke hvordan det er idag, men jeg kunne ikke forestille mig , at det er blevet anderledes... ellers er der hyggeligt derude og ved , at mange turister besøger stedet... ss..
    De hunde der dengang fartede rundt, var nogle dejlige hundebasser og ville gerne snakkes med...


  • #393   3. apr 2008 Helle: Lol lorte tastatur:p

  • #394   3. apr 2008 helle-ja, det er klart hvad skulle du ellers dømme ud fra. det forstår jeg godt.
    det er da også fint du gerne vil bo i en pæn bygning, jeg siger bare at du ikke bare kan dømme christiania på den måde fra det du har hørt i medierne, for hvornår tror du nogen af dem selv har været derinde og bare prøvet at sætte sig ind i tingene.
    - jeg lever et ganske normalt liv, jeg studere og har arbejde ved siden af.


  • #396   3. apr 2008 Helle: Jaaaaah

  • #397   3. apr 2008 svar til mieH-
    1.Der er ventelister, og har været det i 30 år. så du kan nok forstille dig den er lang. vi har haft bygge stop i ca. 10 år nu og det betyder vi ikke kan bygge noget som helst! vi kan ikke en gang bygge et brande skur i haven uden at spørge om lov, sum su marium kan vi ikke huse flere folk (desvære).2. problemet med de hunde du mener ikke kan være på ca. uden at blive angrebet er at de ikke er vandtb til den sociale hunde heriki.


  • #400   3. apr 2008 der har altid været narkotaka i dk. det med hashen er bare blevet spredt mere ud efter lukningen af pusherstreet.

  • #401   3. apr 2008 Helle: Jo jo ingen problemer der, byens ko er jo flyttet til Nørresundby

  • #403   3. apr 2008 Rose: Du modsiger vist lidt dig selv...

  • #405   3. apr 2008 Helle: Indrøm det du savner hende og hendes afkom helt vildt

  • #406   3. apr 2008 helle-
    Det er ikke en persons holdning.


    Der er jo pushere i hele danmark. og mange mange flere uden for christiania både nu, og før lukningen af pusherstreet. de pushere du snakker om gør ikke noget, eller nogen ondt. bare deres arbejde. det jo ikke fordi de tæsker folk der kommer ind til de køber hash af dem, vel!
    -så fortæl hvorfor du har sådan et dårligt syn på dem??


  • #407   3. apr 2008 rose - Det er jo ikke lovligt at være pusher, så mon ikke det er derfor der er dårligt syn på dem?? At være pusher er jo ikke rigtigt noget arbejde.

  • #408   3. apr 2008 HALLO ALLESAMMEN JEG ER IKKE ROSE, JEG ER HENDES VEN. JEG KOM BARE HJEM FOR AT BESØGE HENDE, OG SÅ DEN HER NEDHAKNINGS TINGELING I HAR GANG I. OG DET KU JEG BARE IKKE SE TIL, DA DET ER AT JEG BOR PÅ CHRISTIANIA!

  • #410   3. apr 2008 Så lav din egen bruger i stedet for...

  • #412   3. apr 2008 Rose L... Inden der var bygge stop osv. Kunne alle der ville heller ikke flytte ind medmindre man kendte nogen som kendte nogen osv..
    De hunde jeg snakker om er helt alm. velfungerende hunde, men som ejren gerne vil have i snor, for nu er reglerne sån en gang.
    Christiania hund accepter ikke hunde i snor derinde og det er da forkert, du ikke kan med din hund i snor derinde.


  • #413   3. apr 2008 mia- det er det for dem. og der vil være pushere i danmark uanset hvad. så hvorfor ikke bare lade de få fredelige pushere på christiania sælge deres fjolletobak i fred, når det er der alligevel. hvorfor ikke gøre noget ved de hårde stoffer som er meget farligere, også kriminelt anliggende.

  • #414   3. apr 2008 cath J Nej kan man ikke, men de går desværrer også i flok ude for Christiania nogen gange.

  • #415   3. apr 2008 Rose L - Jamen jeg udtaler mig ikke hvad jeg syntes om pushere, jeg siger bare at folk jo et eller andet sted skal have noget imod dem fordi det er ulovligt det de gør. Ja er helt enig med dig i at de burde fjerne alle de hårde stoffer først. Da det jo klart er dem der skader folk for alvor.

  • #417   3. apr 2008 mie H- det kan godt være du ikke kan gå ind på christiania med din hund i snor, der er flere hundrede andre hunde derinde hver dag i snor,som også er udefra, nogle har ikke været der før, ellers har de været der få eller mange gange det er også underordnet.
    -selvfølgelig slipper man da sin hund løs når der er en masse andre dejlige hunde den kan lege med. hvis problemet så er at du ikke kan få din hund til at blive hos dig løs, er det ikke noget de hunde kan gøre noget ved i hvert fald. og hvis du bare ikke stoler på de hunde derinde, er det så ikke en dum ide at tage sin hund med derind så?


  • #418   3. apr 2008 Sjovt der står på deres egen side at hunden var løs hvorfor så forsvar den med den var i snor ?

  • #419   3. apr 2008 jeg er forresten også våbenhandler, men jeg slår dig ikke hvis du ikke er interesseret i at købe..

    Skydevåben er desuden helt ufarlige - bare rolig..


  • #420   3. apr 2008 og når I er trætte af mine småhånd våben og de ikke er potensforlængere nok, så kender jeg en der sælger nogen der er ENDNU vildere!

  • #422   3. apr 2008 cath-jeg er ikke rose og jeg HADER heste.


  • #423   3. apr 2008 ~ Helle & Acey ~

    lige min pointe med min "metafor"


  • #426   3. apr 2008 cath- bare lige et obs, hun hedder ikke lotte hende der ejer hestene!
    tror du har misforstået et eller andet min ven, jeg har aldrig sagt jeg har en hest.

    - og de heste er ikke kun til udlejning til turisterne.


  • #427   3. apr 2008 Rose L... Går ikke med min hund derinde, da han ikke bryder sig om andre hunde, så dumt sted at gå for mig...
    Taler ikke om min hund, men om andre mennesker.. Christianitterne advar selv folk om de ikke skal gå derind med deres hund i snor...
    Men godt du er 18år og yderst klog og ved det hele... Mener stadig det jeg har skrevet, man kan ikke bare have sit eget samfund med sin egene regler som: Politiet må ikke være der hvis de skal opretholde regler, som vi alle lever under. Alle mennesker kan ikke bare flytte ind på Christiania og har aldrig kunne det. Hunde i snor kan ikke være der, uden man ved om den bliver overfaldet.
    Syntes mange af de Christianitter der bor der virker og er rare folk.
    Men du forstår at give dem et dårlig ry.


  • #428   3. apr 2008 ~ Helle & Acey ~

    Har bare den mening, at skal folk sælge hash, så må de tage til holland hvis det er det der er deres "arbejde".. At det ikke er skadeligt har jeg bare utroligt meget svært ved at tro på..

    At husene er skæve osv er da bare en charme og det tiltaler mig da. Men at man selv har skabt et samfund INDE i et samfund med egne regler, er meget underligt..

    men nu vil jeg se tv! smiley


  • #430   3. apr 2008 cath- hvis du har de samme holdninger som mig så prøv at læs det med den bag have og de heste igen, og se det som fiktivt som det folk tror, og gerne vil høre.

  • #431   3. apr 2008 Helle - Det eneste hash kan gøre noget ved er det psykiske, hash kan ikke smadre din krop eller på anden måde skade dig, så nej det er ikke farligt som sådan.

  • #433   3. apr 2008 men i må have det rigtig godt alle sammen!


















    - vide at Christiania ligger Dybt i mit Hjerte OOO

































    Peace out !





















    smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #435   3. apr 2008 cath-der er mange på christiania der har heste den dag idag. og hvorfor er det overhoved lige du interessere dig for hvad vi betaler, du tror du ved det du tror og det er åbenbart nok for dig. nej det kan godt være det ikke lige er det jeg betaler. det kan egentlig være underordnet. hvis du så abselut skal være så nysgerrig for hvad JEG betaler i husleje, hvorfor bekymrer du dig overhoved om det? det kan da være ligemeget hvad din nabo skal betale i husleje du jo ikke ham? Men hvis du sover bedre i nat over at vide jeg betaler præcic 3000 for 14kvadratmeter. så værsgod.

  • #436   3. apr 2008 en gider ikke bruge mere af min kostbare tid på jer. Skal HJEM på CHRISTIANIA og ride på min gratis hest, i min kæmpe gratis baghave, hvor min gratis villa ligger i, hvor alle mine dejlige frisindet nøgne hippi venner danser rundt og synger, og hygge mig med dem.

    ___det var ironisk ment .


  • #437   3. apr 2008 Helle - Hmm, ved ikke om det er slemt nok. Det er jo noget man bilder sig ind. Ej gider ikke til at diskutere hash nu. Så lad os bare lade den ligge.

  • #438   3. apr 2008 jeg bor der min ven.
    jeg siger min mening og det har jeg lov til for kender det sted gennem 18år hele mit liv.

    -du siger du ikke har været der i 20 år. der er nok meget der er sket siden, ved at gå ind på deres hjemmeside er ikke ligefrem det samme som at tage derind vel.


    men hav det godt smiley


  • #440   3. apr 2008 det er ikke rose smiley





  • #441   3. apr 2008 Helle - Ja det bliver vi bare enige om.. Ej det er ikke fordi jeg ikke vil forklare min mening, syntes bare denne tråd har stået på for længe, og har været gået helt over gevind flere gange.

  • #442   3. apr 2008 hav et rigtig dejligt liv allesammen! smiley
    hilsen roses ven IKKE rose


  • #443   3. apr 2008 rose's ven - I lige måde. Kommer snart ind og besøger jer derinde. ;o)

  • #445   3. apr 2008 Hvem har travlt med hvor jeg smider mine kommentarer? - få dig et liv siger jeg bare ! jeg har smidt min mening om episoden i de emner der har været oprettet om det ! længere er den ikke.

    Han kan ikke sparke til hunden fordi han ligger ned ?
    men han kan trække sin pistol i mens han ligger ned ? - slås med en anholdt, og råbe på hundeejeren på samtidig.

    og hold kæft nogle ordkløvere i er!! jeg har sku ikke gengivet noget som helst forløb - jeg har citeret fra en annonce på bt & eb - præcis de samme artikler som i har gjort jer så kloge på !!...

    Som i kan se henviser jeg også til manden med sin datter som udtaler sig til eb




  • #447   3. apr 2008 Kenni: Tror det er dig der skal skaffe sig et liv, kunne godt lyde sådan, find et med mindre agrationer i, man bliver så meget gladere.

  • #448   4. apr 2008 http://avisen.dk/hunden-satte-ild-christianshavn-030408.aspx

    Ja, flot daisie - du kunne slå en regel op - men Jeg har IKKE genpostet noget - jeg har skrevet min mening, om det der har været overskriften - præcis som et forum bruges til.

    Der er vidst en regel med at unødvendige kommentarer i forum er forbudt!! - Så hvorfor have travlt med mit temparement, mit sprog, og om jeg er dum at hører på. - hvilket jeg for iøvrigt ikke har været, jeg har blot skrevet min mening om denne hændelse.

    - Ja shawn du var bl.a. en af dem jeg hentydede til - Få dig dig et kæmpe liv !!


Kommentér på:
Skudt hund på christiania

Annonce