{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
309 visninger | Oprettet:

Plejehjems hund igen {{forumTopicSubject}}

Hejsa

I går fortalte jeg om mit besøg med Nicki på min mormors plejehjem

(link fjernet)

Har lige snakket med min mormor i telefonen, og alle de gamle incl min mormor lever stadig højt på Nicki's besøg i går, hvor er det dog en dejlig fornemmelse.
Den demente dame har været forbi min mormors væresle flere gange siden for at se efter Nicki, det kan hun da huske, stakkels dame at Nicki ikke er der mere. Jeg må snart derned igen :o)

Knus Bolette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plejehjems hund igen
  • #1   5. okt 2005 Jeg syntes det er synd og skam der ikke er nogle ugentlige besøg for de ældre.
    De fleste af dem har jo haft dyr omkring sig hele livet...
    Men det er en god gerning du har gjordt...


  • #2   5. okt 2005 Det er så godt for dem når en sådan relativ lille ting kan gøre dem så glade

  • #3   5. okt 2005 Bolette dejligt at høre, du og Nicki må afsted igen

  • #4   5. okt 2005 Ja, man burde være sådan en besøgsven på et plejehjem med sin hund. Gu've om det kan lade sig gøre. Det behøver jo ikke være hver uge, for det giver min tid desværre ikke til, men bare en gang imellem. Jeg får het lyst. Og det behøver ikke være min mormor's plejehjem, det ligger desværre for langt væk, men et i nærheden. Nu må jeg se, muligheden ligger der i hvert fald i mine tanker

  • #7   5. okt 2005 En dame på pleehjemmet sagde også i går hun ville ønske Nicki kunne blive hos dem. Hun fortalte endvidre at hun måtte aflive sin kat da hun skulle på plejehjem, det var så forfærdeligt. Selvom hun havde fåt en blodprob og ikke kan snakke så godt, kunne jeg bestemt mærke på hende at hun virkelig ønskede sig et dyr i nærheden

  • #8   5. okt 2005 Hvor er det dejligt at læse om *S*

    Min oldefar elsker også at snakke hund, og det er kun 1 år siden han selv havde en. Den gik han og hyggede med, og jeg tror, at efter min oldemor døde, så hjalp den ham lidt med få tiden til at gå :o)

    Selv synes jeg også det kunne være en kanon ide med plejehjemshunde. I hvert fald nogle steder :o)


Kommentér på:
Plejehjems hund igen

Annonce