924 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

hjælp til salg hjælp til salg

Hej alle i hundemennesker.

Jeg har et kuld hvalpe, de skal jo sælges. Mit spørgsmål lyder så, hvordan??

Jeg finder jo disse små helt uimodstålige, hvorfor kan ingen andre se det..

Hvad skal jeg gøre for at gøre dem mere spændene, hvad skal jeg skrive, og hvad er de værd.. Håber jeg kan få nogle råd..

Kommentar der ikke kommer emnet ved slettes.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til salg
  • #1   9. apr 2008 Du kunne jo starte med at fortælle hvad de er blandet af, hvordan forældrene er osv.

• #2   9. apr 2008 Det kunne måske være en ide med mere tekst.

Jeg personligt igad kke kikke mere da der intet stod om forældrene.........

• #4   9. apr 2008 de er elles søde:-) men ja der mangler tekst om forældrene og hvordan de vokser op.

• #5   9. apr 2008 Jeg tror da at er uimodståelige, jeg ville hænge en annonce op de lokale supermarkeder, et her inde og så ville jeg altså ikke tage for mange penge for dem da det jo er balndingshunde (ikke) så maks 2000 kr per hvalp og så skal der nok ske noget:)

• #6   9. apr 2008
    måske lidt oplysninger om ormekur osv. pris ? hvor de lever ( istuen eller stalden eller hvor det måtte være )

• #7   9. apr 2008 Lotte K - jeg syntes din annonce er meget mangelfuld. Folk vil jo gerne vide noget om forældrene til hvalpene, så til en start kan du fortælle hvilke racer de er, hvilke sundhedscheck I (forhåbentlig) har haft forældrene igennem, før I besluttede de skulle parre, temperament osv. og billeder af dem også.
    Pris på hvalpene, dato for hvornår de er salgsklare, og billeder af de enkelte hvalpe....

• #8   9. apr 2008 Tina *Tulls.... - det kunne jo være en mulighed. Så mange oplysninger om forældredyrene som muligt, og helst også billeder. Også selvfølgelig en pris der svarer til at det er en blandingshund.

• #9   9. apr 2008 Jeg håber jeg må linke, men en som denne her

http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=20862

Det er nok! Der behøver ikke være skrevet dagbog eller andet, men lidt om hvad i har af krav til nye ejere, hvad der følger med hvalpene, forældrenes mentaltilstand osv.

• #10   9. apr 2008 Hmm. mange godt forslag.

Men forstå mig ret, tilde er ikke en gal hund, hun er 100 % iorden nu, at hun er blevet råbt af, og i den grad misforstået der hvor hun kom fra, gør jo ikke hunden uegnet. Vi fik 7 hvalpe på hende sidste år, de er alle dejlige hunde i dag.
    Dette kuld er dog ikke planlagt, vi kender ikke faderen, og fandt først ud af at hun var med hvalpe 3 uger før hun fik dem, dyrlægen sagde hun var falsk gravid..
    Vi vil ikke sælge dem på en røverhistorie, men på sandheden.

Jeg vil helt sikkert bruge mange af de råd jeg har fået. tak for det. Kom gerne med flere..

• #11   9. apr 2008 Fortæl om forældrene, ders sundhed, psyke, hvad de bliver brugt til i dagligdagen osv.

Fortæl om hvalpenes opvækst, hvad vil de opleve, hvad bliver de fodret med, ormekure, vaccination, chip osv

Fortæl kort hvad du forventer af en evt køber.

Prisen afhænger meget af hvad du sørger for, men 1500-2500 kr alt efter om vaccination og chip følger med eller ej.

• #12   9. apr 2008 ... og så kiggede jeg lige på annoncen *ss*

Tag billede af hver enkelt, evt med navn og fødselsvægt på.

Kommentér på:
hjælp til salg

Annonce