{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

Fotografering {{forumTopicSubject}}

Hello mennesker.
Jeg elsker at tage billeder.. og derfor har jeg et lille tilbud til jer!
Jeg vil gratis tage billeder af jeres hund, hvis i ønsker smiley
(det er der så mange der kan sige.. I know..)
Jeg går meget op i de billeder jeg tager!
Jeg tager både 'in action' billeder og 'model' billeder af jeres hunde (tager også gerne gruppe-billeder, hvor jer og jeres hund(e) sidder sammen)

Hvis i har nogle spørgsmål, eller er interesseret, så skriv endelig! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotografering
  • #1   12. apr 2008 jhvor er du fra? for jeg er interreseret

• #2   12. apr 2008 Jeg er fra Amager smiley Kører gerne et stykke vej, hvis det er.

Jeg har ikke lagt så mange af mine 'seriøse' billeder ind på HundeGalleri.
    Men hvis i går ind på min profil og så ind på min Golden Retriever, Chloe, så er der mindst to billeder som er mega fede - det er sådanne billeder jeg elsker at tage (billederne er redigerede.. Jeg kan sagtens redigere billederne - kun lyset og farverne! men hvis i beder mig om at lade være, så lader jeg være! :))

• #3   12. apr 2008 uha bor helt oppe i nordjylland .. er det ikk lidt for langt væk..? eller..

• #4   12. apr 2008 Det kommer an på hvornår jeg ville blive bestilt :b er det i nærheden af Århus?

• #5   12. apr 2008 nej længere oppe endnu.. helt oppe på den anden side af aalborg.. så der er meget langt..

• #6   12. apr 2008 Well.. hvis jeg har et sted at sove, noget mad og noget jeg kan tage billeder af, så er jeg sgu nok med på den! smiley
    Dog tror jeg min kæreste også gerne vil med.. Men han er nok et af de sødeste væsner man møder! smiley
    Du kan tænke over det, hvis det er.
    Jeg stopper ikke med at interessere mig for fotografering smiley

• #7   12. apr 2008 ja det gør jeg lige.. ellers skal vi vente til det bliver lidt varemere. så kan vi lave noget camping aktig foto ferie sammen med hundene.. det ku da være skægt.. så kunne man samle nogle flere og så lade det foregå over nogle dage. med bål hygge og det hele og masser af billeder..

• #8   12. apr 2008 Åh ja, det lyder hyggeligt smiley det må vi lige se på.

Kommentér på:
Fotografering

Annonce