dr. mega dyr om søndagen {{forumTopicSubject}}
ja jeg havde fat i dyrlæge vagten igår aftes, fordi min hund i nogle dage har været snottet, og så begyndte han at kaste hvid skum op igår aftes...
da jeg ringede til dyrlægevagten ved 12 tien igår aftes, sagde han at vi lige skulle se tiden an.. men var det det samme fra morgenen af, eller blev han "slap" osv, skulle vi ringe igen...
han har så kastet op hele natten det bette pus. så kl halv 7, synes jeg ikke det var fair mere... så jeg ringede igen..
dyrlægen valgte så at han lige ville se ham.. da sådan en lille hund er mere skrøbelig end de store...
vi kom hen til ham kvart over 7.... diagnosen lyder på en god gammeldag forkølelse, som så er gået i maven også.. så han har forkølelse og tarm betændelse...
han fik en sprøjte med kvalme stillende og en sprøjte med antibiotika... og så fik han noget hvid stads, som ligger en hinde på mavesækken...
og idag må han kun få vand, og meget lidt havregrød.. og fra i morgen må han så få skånekost...
ud over det skal han 2 gange om dagen i 4 dage have antibiotika piller, og det der hvide stads igen.. og når der er gået 4 dage, skal han have 4 dage mere på zoolac...
lige under 1000 kr blev regningen på...
men skidt pyt... bare min lille dreng får det bedre. og dyrlægen tror at han gerne skulle være i bedring i løbet af en dag...
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
God bedring med ham *S*
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 196 Svar: 431
nu ligger han og sover ved hans farmand.... det bette pus er jo træt.. efter at have kastet skum op hele natten
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
ja sidste weekend kom jeg af med 1100 ,- for et besøg hos dr. dyr...2 sprøjter og noget antibiotika....har lige sendt den til dyrekassen....håber de æder noget af den
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 196 Svar: 431
jan 2007
Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
Ja det er dyr at ringe udenfor åbningstiden....
I sidste uge på en hverdag, måtte vi aflive en kat kl. 00.30.... Nyrerne var stået af... 900 kr. uden regning og moms.... honorar for udførslen.... sprøjten med indhold... kørsel... Jo det løber op. Var det på regning ville det have løbet op i ca. 1500 kr.
Hun sagde at når det var udenfor åbningstid var det dobbelt takst....
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
dr. mega dyr om søndagen