{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

dr. mega dyr om søndagen {{forumTopicSubject}}

ja jeg havde fat i dyrlæge vagten igår aftes, fordi min hund i nogle dage har været snottet, og så begyndte han at kaste hvid skum op igår aftes...

da jeg ringede til dyrlægevagten ved 12 tien igår aftes, sagde han at vi lige skulle se tiden an.. men var det det samme fra morgenen af, eller blev han "slap" osv, skulle vi ringe igen...

han har så kastet op hele natten det bette pus. så kl halv 7, synes jeg ikke det var fair mere... så jeg ringede igen..

dyrlægen valgte så at han lige ville se ham.. da sådan en lille hund er mere skrøbelig end de store...

vi kom hen til ham kvart over 7.... diagnosen lyder på en god gammeldag forkølelse, som så er gået i maven også.. så han har forkølelse og tarm betændelse...

han fik en sprøjte med kvalme stillende og en sprøjte med antibiotika... og så fik han noget hvid stads, som ligger en hinde på mavesækken...

og idag må han kun få vand, og meget lidt havregrød.. og fra i morgen må han så få skånekost...

ud over det skal han 2 gange om dagen i 4 dage have antibiotika piller, og det der hvide stads igen.. og når der er gået 4 dage, skal han have 4 dage mere på zoolac...

lige under 1000 kr blev regningen på...

men skidt pyt... bare min lille dreng får det bedre. og dyrlægen tror at han gerne skulle være i bedring i løbet af en dag...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dr. mega dyr om søndagen
Kommentér på:
dr. mega dyr om søndagen

Annonce