Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stamtavle..
  • #1   16. apr 2008 jeg tror ikk ved chipn men med stamtavle nummeret kan man måske godt

• #2   16. apr 2008 Det er hvordan, jeg ikke har stamtavle til Bonnie, men kunne godt tænke mig måske at få det.

• #3   16. apr 2008 Nej du kan ikke finde oplysninger om din hund via chipnummer, Der er kun stamtaver der kan fortælle dig om det :-))

• #4   16. apr 2008 Hvis din hund er fra DKK kan du gå ind på hundeweb og via hendes ID-nummer tjekke de nævnte ting.

• #5   16. apr 2008 Jeg ved ikke om hun på et tidspunkt har haft stamtavle, da jeg ikke har haft hende som hvalp...

• #6   16. apr 2008 Iben R

Jeg ved godt det ikke nødvendigt til træning at have stamtavle.
    Dels er jeg bare nysgerrig og dels er der efterhånden mange der har sagt at min hund ikke kan væreren når der ikke er papirer på den. Dyrlægen siger den er ren Cocker.

• #7   16. apr 2008 Tina.... Som jeg læser det du skriver, så vil du gerne finde ud af om der er stambog på din hund ?
    Hvad siger " registret" når din dyrlæge tjekker hundens registreringsnr ?

• #8   16. apr 2008 Du kan evt prøve at ringe til DKK og oplyse om hundens ID nummer, og spørge dem, om de har en hund registreret med det nummer hos dem. På den måde kan du finde ud af, om der er stamtavle på hende, altså hvis det er fra DKK.

• #9   16. apr 2008 Hende vi købte vores Kela af, fik lavet tavler på alle hvalpene senere, gennem EKC.. Men det er selvfølgelig nødvendigt med oplysninger om forældrene..

• #10   16. apr 2008 Hej Tina

Nej, som de andre siger kan du ikke søge oplysninger om din hund med mindre du har et stamtavlenavn.

Og det er ikke for at være uhøflig, men nu er dyrlægens ord ikke lov, og jeg skal ikke kunne sige om hun er ren eller ej. -Det får du jo aldrig bevis for når du ikke har stamtavlen.

Uanset synes jeg du skal acceptere hende som den gode hund hun er. Så er stamtavlen vel ligegyldig bare du er glad for hende. Du har købt hende uden, så kan jeg ikke se nogen grund til at bruge den nu.

For du kan sådan set ikke bruge den til noget.

Du kan ikke avle, for hun er steriliseret.

Du kan ikke udstille

1) Hun har elendig pels
    2) Hun er fejlfarvet.

• #11   16. apr 2008 Stine -mener du CKC? For i så tilfælde er den tavle intet værd. Kender da til et tilfælde (og vedkommende er at finde her i tråden *G*) hvor man fik lavet tavle på sin blandingshund blot for at se om man kan -og det kan man...

Kommentér på:
Stamtavle..

Annonce