{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Negativt blev til positivt ;-) {{forumTopicSubject}}

Gåturen i går startede rimeligt træls... Allerede 50 meter inde på friluftsområdet mødte jeg den første løse hund. Som viste sig at være en tæve... i løbetid... suk... Nå - jeg fik indfanget Aqui og turen gik videre.

Da vi var ved at være tilbage ved udgangen stod der pludselig en hest med rytter midt på stien. Så gik det igen stærkt med at få indfanget de to hunde, som jeg havde med, for det er ikke lige hver dag, de ser heste så tæt på, og Aqui på 1½ år ville sagtens kunne opfatte det som en stor hund, han skulle lege med. Samtidig må jeg indrømme at jeg gik og bandede lidt for mig selv, for hvad h..... lavede de med en hest midt på friluftsområdet??

Men da jeg kom nærmere fortalte de, at hesten var utryg ved hunde, og de var der for at give den nogle gode positive oplevelser (ok--- personligt ville jeg så nok have mødt hundene UDENFOR frilufts-området) Så om den måtte hilse på mine hunde?

Og der stod jeg så og blev helt stolt og glad da mine hunde pænt og roligt nærmede sig hesten, og hilste og snusede - og det endte som en god og hyggelig oplevelse for alle de firbenede smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Negativt blev til positivt ;-)
Kommentér på:
Negativt blev til positivt ;-)

Annonce