Jack Russel hvalp deprimeret?? Jack Russel hvalp deprimeret??
Jeg har en dejlig Jack Russel på 6 mdr. Jeg har desværre blevet nød til at flytte med hende, og har nu boet et nyt sted i to uger med hende. Jeg er gået fra min kæreste. I starten gik det fint, men han var forbi her en dag, og nu virker hun ked af det. En godbid hjælper men hun piver meget.
Kan en hvalp godt være deprimeret, og hvad kan jeg gøre for at opmuntre hende?
En anden ting er at hun har utroligt meget slim ved øjnene. Det er der hele tiden og kan fjerne det hele dagen. Hendes snude virker også meget varm og tør nogen gange, hun virker også meget varm? Jeg stoler ikke rigtig på den dyrlæge jeg har. Føler bare han vil have penge så er der nogen der kender en god dyrlæge i kbh??
Jeg har måske tænkt alt det her også kan have noget at gøre med hun måske skal i sin første løbetid??
Håber nogen kan gøre mig lidt klogere.
Louise.
okt 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 732
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.930
Nu ved jeg ikke hvilken dyrlæge du har, men prøv på KVL. De har nogle rigtit dygtige dyrlæger
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.327
1) Det lyder ikke som om din hund er helt rask. Slim i øjnene, varm. Så skift dyrlæge, hvis du ikke stoler på den du har nu.
2) Grunden til at den er "depri" kunne også være fordi den kan mærke på dig, at du måske heller ikke er helt glad.
Du skriver godt nok, at det er dig der er gået fra kærsten og det er der jo en grund til, en grund som måske gør, at du heller ikke er specielt glad. Og det mærker hunden måske. Hunde kan være meget sensitive på os menneskers følelser - ved det af erfaring.
Jack Russel hvalp deprimeret??