Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbebånd til hunde ?
  • #1   24. apr 2008 hvad med svøming med hunden? Og ændring i foder der passer til aktivitetsniviau? Tror sådan et løbebånd koster en mindre formue

• #2   24. apr 2008 De kan vel løbe på et almindeligt løbebånd, hvis det endeligt skal være...?
    Ellers skulle det være rigtig godt at gå til svømning eller water walk med hunden.

Water walk er et løbebånd i et "badekar", hvor der så fyldes vand i, så der kommer lidt modstand, lissom når man går i vand til maven.

• #3   24. apr 2008 Charlotte - hunden er på slanke foder, omkring svømning min veninde kan ikke køre til svømning med den, hun bor langt ude på landet,
    Oscar - igen så skal hun nok køre langt for at prøve dit foreslag smiley så det kunne være super hvis hun kunne købe et løbebånd og bruge det hjemme, jeg har prøvet om jeg kan finde et evt. i USA men uden held.

• #4   24. apr 2008 fandt dette (link fjernet)

• #5   24. apr 2008 Hvis hunden er meget overvægtig skal den ikke på løbebånd.. Det er for stor en belasting på dens ben,samt dens hjerte..

Ud og gå ture,som blir længre og længre.. Når hunden har tabt noget kan man begynde i kuperet teræn,samt små ture i trav

Ellers er svømning/waterwalk det mest optimale,da den enten er 100 % aflastet eller man kan styre belastningen

• #6   24. apr 2008 Hvis den skal på løbebånd,skal det være for at gå og ikke løbe.. Tror jeg måske har misforstået indlægget smiley

• Jane L
    Jane L Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #7   24. apr 2008 de fleste genoptræningssteder har det.
    Fx. Nordre dyrehospital i Århus. Det er virkelig godt...
    Det tager belasningen af benene.

• #8   24. apr 2008 Mange tak til jer alle sammen for de gode råd, og tusinde tak til Pia P for linket, det er straks sendt videre til min veninde :-)) håber at I alle får en dejlig dag.

• #9   24. apr 2008 Luna har gået på løbebånd i vand, Det som Stine kalder waterwalk..

Men ikke almindelig løbebånd da.. det er slet slet ikke godt for dem..

Kommentér på:
løbebånd til hunde ?

Annonce