{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.624 visninger | Oprettet:

Løbebånd til Hunde... {{forumTopicSubject}}

nogle der har kendskab til et sted i århus området der har et løbebånd til hunde ?? har en dobermann han der godt kunne trænge til at få opbygget noget muskelmasse og kan desværre ikke selv holde til det.. har tidligere brugt hundesvømning men syntes det er for koldt pt. da han også lige har været syg og derfor skal holdes varm hele tiden smiley

vh. heidi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbebånd til Hunde...
  • #1   31. jan 2011 måske vent til han er helt rask

  • #2   31. jan 2011 han er såmænd rask og må gerne motionere.. det har dyrlægen godkendt... skal bare passe på han ikke bliver kold.. derfor vil jeg bruge et alternativ til svømningen smiley

  • #3   31. jan 2011 det ville jeg droppe synes det er decideret synd for hunden at tvinge den til ensidig u-aktiverende motion som jeg mener det er at sætte en hund op på et løbebånd. Hvis det var mig ville jeg vente til hunden kan svømme eller få nogle til at gå/løbe en tur med hunden lægge nogle spor og lave nogle øvlerser for hundens motorik

  • #5   31. jan 2011 nu er det jo ikke sådan at det er det eneste han fortager sig... han får daglig motivering gennem lydighedheds arbejde, spor samt forsvarsarbejde... smiley dette er et simpelt spørgsmål at målbevist påbygge bedre kondition og muskler gennem kontroleret træning... jeg er meget bevist om min hunds ve og vel.. han har tidligere med stor succes trænet på løbebånd under trænings ophold i udlandet... jeg har desværre ikke pladsen hjemme til et løbebånd og vil heller ikke invistere i et da det kun er tænkt som alternativ til det bliver varmere og vi kan genoptage svømningen smiley

  • #6   1. feb 2011 Hej Heidi.
    Mener der er en dyreklinik i Lystrup (udkant af Århus) hvor de har vandløbebånd. Det skulle være alletiders både til konditræning og genoptræning. Mener at have hørt man kan købe 10-turs klippekort.


Kommentér på:
Løbebånd til Hunde...

Annonce