740 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hjælp til guf hunden vil gøre ALT for? hjælp til guf hunden vil gøre ALT for?

hey...

jeg kan mærke på min hund, at de godbider jeg køber rundt omkring, dem er han ved at være træt af... gider ikke rigtig gøre noget for at få dem, selvom han ved, at han skal gøre et eller andet for dem...

derfor vil jeg meget,meget gerne bede om opskrifter til nemme, lækre og uimodståelige godbider smiley

gør ikke noget der er nogen mere avancerede, men vil gerne starte med nogle nemme opskrifter i starten...

(gerne nogen med noget man altid har hjemme, fx i fryseren, men ikke nødvendigt...)

kom med alt hvad i har af gode idéer smiley

Buller og jeg siger mange tusind tak på forhånd smiley

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.
  • Ophængning af TV 900 kr.
  • Rep af hydraulisk bremse & indstilling af gear og smøring 500 kr.
  • Campingvogn ophug 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til guf hunden vil gøre ALT for?
  • #1   25. apr 2008 Ingredienser:

5 g gær
    1½ dl lunt vand
    1 spsk. jomfruolivenolie
    ca. 200 g mel
    1 skive pumpernikkel (mørkt rubrød)
    ca. ½ bakke mager leverpostej 3½

Opløs gær i vand, tilsæt olie og så meget mel, at du kan ælte en glat dej, og lad den hæve tildækket til dobbelstørrelse. Del dejen i to, og udrul i to firkanter, knap så store som et A4-ark. Drys revet brød over, og smør leverpostej på, ikke helt til kanten. Rul dejen fast sammen fra den lange side, og bag rouladerne ved 200 gr. 18-20 minutter. Skær dem i skiver, når de er kolde, læg dem side om side på bagepapir, og tør dem ved 100-120 gr. i ca 1 time. Vend skiverne midtvejs.

• #2   25. apr 2008 Kyllingebryst.

Koges mørt ca. 45 min i let saltet vand. Køles og skæres i tern.

• #3   25. apr 2008 ... kan selvfølgelig fryses i små portioner.

• #4   25. apr 2008 hmm... jeg har nogle kyllingehjerter, kan jeg skære den i mindre stykker og så bage dem i ovnen? eller skal de koges eller hvordan?

• #5   25. apr 2008 Kig på min hjemmeside www.zilayia.dk under Godbidder :o)

• #6   25. apr 2008 er inde og kigge nu... igen smiley

• #7   25. apr 2008 indmad dufter bedre end det lyse kød fra et bryst. jeg ville bare skære dem i passende str og ind i ovnen på 75 g i en time. her gør jeg det med lever og lunger... og så har jeg en hund der kan danse på tungen af iver.

ellers har jeg fået en hvor du blender kød og tilsætter æg til du har en masse du kan rulle ud til en pandekage. så smider du den i ovnen, igen 75 g og bager den til den er i en konsistens du kan skære i. del den i potioner og opbevar dem i fryseren.

der er også en gruppe herinde med hjemmelavede godbider som du kan søge på.

• #8   25. apr 2008 vil prøve makralfiduserne... smiley

og det med rugbrødet...

• #9   25. apr 2008 Herhjemme er fiskefrikadeller et voldsomt hit... Jeg køber de billige (tjekker om der er noget i som jeg ikke ville give min hund self), da jeg ikke selv spiser dem og ikke er en haj med en stegepande. Og der kan komme rigtig mange godbidder ud af en enkelt...

Kommentér på:
hjælp til guf hunden vil gøre ALT for?

Annonce