675 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hævet bagi 2... Hævet bagi 2...

Fortsættelsen på min tråd fra igår..

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=208580

Vi fik en "akut" tid hos dyrlægen kl 2. så vi drog afsted med Nuggi.

Da vi kom havde dyrlægen rigtig travlt så det blev til 15 min ventetid.
Da vi så kom ind og hun fik tjekket Nuggi, og fik konstateret at det var analkirtlerne der var fyldte. derefter prøvede hun om hun kunne få resten ud men det lykkedes ikke. Hun kunne ikke lige tage stilling til hvad vi så gjorde det skulle hun snakke med chefen om, men et alternativ var at han skulle i narkose og have det skyllet ud..
Vi blev sat til at vente indtil hun havde snakket med chefen og havde taget de andre patienter. Efter 1 ½ time kom vi endelig til, og de havde besluttet han skulle have pencilin. Så det blev til en kur på 20 dage og noget smertestillende¨, og så til tjek efter 2-3 uger. Så efter 2 ½ time kunne vi køre hjem med lille Nuggi.. Resten af dagen lå han bare og sov og gad ikke rigtig noget..

Men idag er han frisk igen, er næsten ikke hævet og er min gamle hund igen. så vi skal lige ringe til dyrlægen mandag og høre hvor længe kuren skal vare så..

Så det blev en lang og dyr tur.. men han er jo det værd..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hævet bagi 2...
  • #1   3. maj 2008 Jamen lille Nuggi da. Sikke en grim oplevelse og han har sikkert ikke anet hvad der var galt med ham.

Læste godt nok i PB i går at du havde været til dr. Dyr, men havde lidt halvtravlt, så jeg fik ikke spurgt.

Håber han hurtigt bliver frisk igen, for det er noget grimme stads. Har været turen igennem med Bianca.

God bedring Nuggi mand.

• #2   3. maj 2008 Ja det var rigtig trist med alt den ventetid.. mest for hunden..
    Ja, men godt de får noget så de ikke har ondt smiley men det er en trist omgang..

• #3   3. maj 2008 Ja Gitte.. det var en hård omgang.. men mundtøjet fejler "desværre" ikke noget smiley Men han er mere frisk idag.. Heldigvis..
    Men var godt nok dårlig igår. hverken mad, tur bil eller noget hjalp..

Kommentér på:
Hævet bagi 2...

Annonce