{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Sikke en fødselsdag igår. {{forumTopicSubject}}

Puuuuuha en laaaang dag Misja og jeg havede igår - men dejlig - det var den bestemt *S*

Vi skulle til familie fødselsdag og Misja vidste bare allerede fra tidlig formiddag, at noget særligt skulle ske (kender i det, hvor ved de det dog fra?) - så hun var som en pind i ¤øven på mig hele tiden *LOL*

Det jeg egentlig bare vil dele med jer er, at jeg sq bliver så stolt over min hund når jeg kun møder ros og venlige smil fra alle kanter.

Vi tog afsted 1½ time i forvejen for vi skulle med 3 busser og S-tog og folk kigger og smiler og synes hun er sådan en sød lille og velopdragen hund.

Til familie fødselsdagen (hvor Misja stod på invitationen), kom der også gæster der ikke lige er vantil hunde, men hun tager dem lige så stille med "storm" og de ender med at ligge på gulvet og nusse hende, smugle godbidder fra bordet ud i køkkenet til hende, store voksne mænd der får lys i øjenene og kaster en bold ude i haven med hende tålmodigt igen og igen.

Alle kommer de før eller siden hen og fortæller mig hvilken sød, venlig, omgænglig, sjov, fantastisk, kær, flot, sej, dejlig og velopdregen hund hun er *S*

Kan jeg andet end at give dem alle ret og bare stille smile for mig selv - Misja forstår at opdrage godt på folk og hun ender jo med at få det hele som hun vil have det, i uanede mængder -

mens hun tøffer fra den ene gæst til den anden, og den tredie, og den fjerde....*gs*..

Jeg er stolt af min hund og dame hvor jeg knus elsker hende ;o)

Bær over med mig og mit lille søndags suk, jeg trængte bare til at dele det med jer *S*

I dag står den så på hvile, for det ER altså også lidt hårdt at underholde så mange mennesker sådan en hel dag og hel aften - for ikke at forglemme al den lækre mad der skal fordøjes *SS*

Misja og jeg, ønsker jer alle en smuk og dejlig søndag..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en fødselsdag igår.
Kommentér på:
Sikke en fødselsdag igår.

Annonce