{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Sikke en dejlig dag i går {{forumTopicSubject}}

Jeg får lige lyst til at dele min glæde med jer her på HG. Denne gang handler det så ikke om de 4-benede men om de 2-benede i familien.

I går holdt jeg og min mand sølvbryllupsfest/rund fødselsdag for 40 gæster. De var inviteret fra fjern og nær og dagen blev helt perfekt.

Den skønneste buffet, som en kok i familien lavede til os, dejlige vine og toppen af kransekagen var et overdådigt overflødigshedshorn, som en anden i familien havde lavet til os. De var begge med til festen, så gæsterne fik lejlighed for at takke dem for al den dejlige mad og andet godt som vi indtog med stor fornøjelse.

Vi har selvfølgelig selv stået for borddækning og det der var tilbage i dag at rydde op, for vi havde servering på, så vi også fik en dejlig fest.

Vi fik rigtig mange gaver, som vi er rigtig glade for. I den nærmeste tid skal jeg ud og købe endnu flere ting for de mange gavekort vi fik.

Bedre dag kunne vi ikke ønske os, og vejret var så godt at vi kunne være både inde og ude.

Tak til Anne Mette og familie her fra HG, som sendte os en fantastisk god pakke. Hjemmesyede halsbånd til vores 4 dejlige hunde, hundegufer og "guffer" og chokolade. Der var virkelig tænkt på alle i vores lille familie. Tak til Izabella og Belvedere for jeres søde hilsner på dagen. Det er en dag vi sent vil glemme.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en dejlig dag i går
Kommentér på:
Sikke en dejlig dag i går

Annonce