{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

sikke en dejlig morgen {{forumTopicSubject}}

ja her sidder man så kl halv syv søndag morgen. og har lige åbnet alle vinduer og lufter godt ud. og fuglene synger på live løs allerede.

i dag skal der pakkes til min cruft tur til england i morgen også skal jeg en tur i skoven..

hvad har i af planer i dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sikke en dejlig morgen
  • #1   4. mar 2012 Det er en fantastisk morgen. Gik ud med Magni kl. 6:30 og oplevede den mest fantastiske solopgang. Hele himlen mod øst var et orgie i røde og orange nuancer. WOW!!!

    Idag skal der vaskes tøj, ryddes op og ellers bare hygges lidt.


  • #2   4. mar 2012 Jeg ligger syg så skal bliver under dynen idag. Har blev fra til både hundetræning med min egen hund og de hold hvor jeg er føl på.
    Men heldigvis holder zulu serie dag idag med den nye 4. sæson af true blood..

    Hundemutter: du må have en dejlig tur til england

    Sigyn V: er misundelig på at jeg ikke også fik set solen stå op

    Natasja: Lyder spændende med adfærdskursus, hvor er det henne og ved hvem? Lyder ikke godt med Molli, håber snart der er bedring


  • #3   4. mar 2012 Sikke en skøn morgen :-)) jeg ligger dog stadig i min seng og putter med kato smiley på torsdag skal han have taget sting fra din kastration, vi tæller ned! (-:
    Idag skal stå på hygge med morgen kaffe hos mine forældre og så skal jeg bage lidt og i biograf og ud at spise med en veninde i aften :-))


  • #4   4. mar 2012 Her er det efterhånden allerede overskyet og ski... koldt, igår havde vo det smukkeste vejr

  • #5   4. mar 2012 René: Ja det er overskyet nu og rigtig råkoldt smiley gør mig endnu mere glad for at jeg lige nåede at se solopgangen. Men så længe det ikke regner smiley Vejret igår var jo fantastisk - man kom rigtigt i forårshumør!

  • #6   4. mar 2012 ja vi fik da rigtig forårskuller igår. smiley Her ser detogså skyet ud, men det er lyse skyer. smiley

  • #7   4. mar 2012 håber det fine vejr holder til jeg har været i skoven. vi har ikke været i skoven de sidste to uger fordi jeg ikke har været frisk nok til det.. så både drengene og jeg trænger til det.

  • #8   4. mar 2012 Vågnede i mit nye hus, og bare dét gør det til en dejlig morgen fremfor at vågne i skurvognen. Flyttede sengen i går aftes, og nu mangler der bare 2 fjernsyn, en kommode, et skab og et køleskab, støvsugning, gulvvask og så lige badeværelset i skurvognen.

    Hunden er ude i haven, som igen er blevet hegnet ind, og hun har siddet og skuet ud over markerne, og ligger nu i det, der vist efterhånden er blevet til hendes sofa.

    Resten af dagen kommer til at gå med at forsøge at gøre de 2 badeværelser brugbare - Det ene badeværelse, hvor vi kan bruge toilettet, hvis vi husker at åbne og lukke vandet, ligner en byggeplads - og toilettet til det andet badeværelse står på gårdspladsen:-/ - og silikonen i afløbet fra badet skal tørre, så vi har heller ikke mulighed for bad i huset endnu... - og så skal jeg også lige have ryddet bryggerset, der også ligner en byggeplads med brædder og murbrokker, for det er det eneste sted vi kan få vand til køkkenet - og nå ja, så er der lige et børneværelse, der skal udpakkes og indrettes..

    Hvis der er nogle med for god tid, må de gerne komme og hjælpe:-)


  • #9   4. mar 2012 Rie: Hvor lyder det bare godt - det er da fremskridt smiley Men du bor sgu lidt for langt væk til at vi lige kan komme og give et nap med smiley

  • #10   4. mar 2012 Sigyn;

    Absolut - og det psykiske overskud stiger også, når man er væk fra genhusningen...

    Må hellere komme i gang, og så vil jeg glæde mig til det bliver min tur til at skrive på HG, at jeg bare skal gå med hunden, vaske lidt tøj og slappe af om søndagen!


  • #11   4. mar 2012 Go'morgen...
    Jeg har været oppe siden kl 3 der væggede manden mig for nu var han blevet træt..
    Så måtte jeg tage vagten med de nye små kære...
    Jeg så også den flotte himmel imorges nu er den desværre forsvundet...

    God tur til England imorgen:)


  • #12   4. mar 2012 Godmorgen :O)

    Pøj pøj med turen til england, er spændt på at høre hvordan der er gået :O)

    Jeg skal til hundetræning med kashmir lige om snart, og er dælme godt nok spændt på at se hvordan der kommer til at gå i dag.
    Hendes opdrætter skal være hjælpetræner på vores hold, så frygter lidt at jeg får problemer med at have en ordenlig kontakt :O)


  • #13   4. mar 2012 God morgen smiley så er der kaffe på kanden og man er klar til at rode lidt med noget HTML, ellers står den nok på lidt hygge på fifaen.

    Hundemutter håber du får en god tur smiley

    Alfisten : Ja tænkte nok du var adflærdsvanskelig - men et kursus ? så er der måske håb endnu ?

    Godmorgen til jer alle smiley


  • #14   4. mar 2012 Hov der er søndag er det kun mig der skal i kirke ?

    hmmmm........bilen kan vist ikke starte *fløjt* :OP


  • #15   4. mar 2012 Jeg skal besøge min veninde, hun fødte den 1/3 en lille pige, så hende skal jeg møde =)

    Og så skal jeg ned og tage billeder af Kansas og hans søskende, og have lavet en annonce med dem herinde =)


  • #17   4. mar 2012 Ønsker dig en god tur Hundemutter :o) Er du alene af sted? Ellers godt at høre du er ved at være på dupperne igen :o)

    Louise Britt P, ønsker dig god bedring :o)

    Susanne, håber du får solgt en killing til et rart menneske :o)

    Jeg vasker tøj til den store guldmedalje ;o) og nørkler på en ugle mere, denne gang lidt mindre end den første, hvis nogen vil se den første kan den ses her: (link fjernet) <-- mangler stadigvæk klør på den, men har ingen hvide piberensere :o/

    Ønsker alle en dejlig dag :o)


  • #18   4. mar 2012 Rikke med hønsehundene . Ih jeg ville ønske jeg havde brændeovn....der er ikke noget så hyggeligt som ildens knitren smiley

  • #20   4. mar 2012 Aino sikken en flot ugle du har lavet, er det hæklet eller strikket? flot! flot! ...undre mig ingen kommentere den...hermed gjort.

  • #21   4. mar 2012 Mange tak rødtop :o) den er hæklet..

  • #22   4. mar 2012 Aino den er super fin! smiley

  • #23   4. mar 2012 Mange tak Jane :o) den anden forsøger jeg at lave med øjnene på "klem", regner med at de bliver gave til svigerforældrene lige pludselig ;o)

  • #24   4. mar 2012 Spændende! smiley god ide!

  • #25   4. mar 2012 God bedring til michael. . . . måske em omgang sushi hjælper... ej pjat )

    tja, sidder lidt og forsøger at tage mig sammen til at gå ud i det grå, det var ligesom nemmere i går, der gik vi langt og lang tid ude, der skulle løbes og snuses i et væk....

    bliver lidt depri af vejret, kunne meget bedre vænne mig til solskin... men vil nu afsted inden regner kommer...



  • #26   4. mar 2012 Godmorgen, eller middag smiley

    Jeg blev vækket tidligere af en kollega som er blevet syg og som så ville have mig til at tage hende vagt i aften, så jeg skal på job en dag før tid efter min friuge.

    Lige nu ser jeg bare tv og sidder her.
    Skal rydde op og gøre lidt rent i dag, ellers ikke noget.


  • #27   4. mar 2012 Har lige "smidt" link i kreativ gruppen, men nu har jeg jo fortalt om den anden ugle jeg arbejdede på, så I må da også gerne smugkigge :o) (link fjernet) <---- putter dem ikke op på min hjemmeside før end de har fået klør.


    Nu som medløber DKK snob. . det er da ikke så tosset med lidt større løn næste gang, eller kunne du godt havde undværet ;o)


  • #28   4. mar 2012 Det er fint nok smiley Det giver kassen og er kun 5 timer i aften/nat så det er okay smiley

  • #29   4. mar 2012 Nice :o)

Kommentér på:
sikke en dejlig morgen

Annonce