Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv, hvor synd...
  • #2   6. maj 2008 ja sådan går dte når folk tror det er et lille menneske de har købt... en hund er en hund og der med basta.. vi elsker dem og vil gøre livet godt for dem. men at give den øreringe er jo ikke lige at gøre livet godt for dem

• #3   6. maj 2008 Ej nu må de sku da snart styre sig ....

• #4   6. maj 2008 at folk overhovedet synes de er kønne med alt det skrammel på...

MIN hund er allersmukkest når han ikke har halsbånd på, som forøvrigt er det eneste han er "pyntet" med.... og det er simpelthen for at jeg kan få fat i ham hvis der sker noget, og fordi der hænger hans skilt med nummer og adresse til mig, hvis han skulle smutte væk... hvilket han ikke gør (endnu, han er jo kun 6 mdr, og ikke nær i lømmelalderen endnu)

det er sindsygt hvad folk kommer på deres hunde af skrammel... jeg kan forstå de hunde uden pels osv skal have lidt tøj på, men SÅ heller ikke længere eller mere...

• #5   6. maj 2008 kan sagtens se hvad folk mener,men
    den slags sker jo hver eneste dag! klave bliver øremærket hver eneste dag uden at nogle gør noget. det gør ondt, fluerne sætter sig i såret og de rykker dem tit af, så ørerne hænger i laser.
    er det ikke mindst lige så slemt?!?!
    Det er muligt at give dem et halsbånd på hvor deres nummer står.

Kommentér på:
Øv, hvor synd...

Annonce