775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Øv........ Øv........

Min lille "nevø" Poxy er blev bidt her i aften. Nu er han indlagt og skal have sat hans øje på plads. Der er desværre en chance for han mister hans ene øje. Hvor er det altså bare synd......... Håber dr. dyr kan redde hans lille øje...... ;O(

http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=36347

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kørsel af hund 300 kr.
  • Montering af låge på opvaskemaskine 800 kr.
  • Køb 4 x “SPARRIS” pudebetræk 40 x 40 cm i denne farve og send med posten 350 kr.
  • Udskiftning af tæret vandrør 600 kr.
  • Hej! Jeg søger hjælp til at få sat loftlamper op i stuen og soveværelset. Kan du hjælpe med det – og hvad vil det cirka koste? Venlig hilsen Rahma 800 kr.
  • Samling af 2 kommoder 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv........
  • #1   15. sep 2007 De havde været i hundeskoven med ham og Poxy var gået hen til en hund der åbenbart ikke gad ham........ De fik en kæmpe forskrækkelse ;O(

• #2   15. sep 2007 Ej smiley Håber han beholder hans øje

• #3   15. sep 2007 Det håber jeg bestemt også....

• #6   15. sep 2007 Daisie..Det ved jeg altså ikke lige.....

• #7   15. sep 2007 Puha det lyder ikke godt... Var den anden hund i snor eller var den løs...???

• #8   15. sep 2007 Nej..nej..nej...stakkels dreng...åh nej dog...lyder meget slemt...får helt ondt i maven...ønsker det bedste.

• #9   15. sep 2007 og der fik jeg svaret... puha sikke en omgang får sådan en lille hvalp....

• #10   15. sep 2007 Bullrock...Sådan tænker jeg også.

• #15   15. sep 2007 stakkels lille hund. Jeg syntes der efterhånden er mange hunde der bliver angrebet uden grund.
    Er sikker på at der er noget galt med en hund der angriber en så lille hvalp.

• #16   15. sep 2007 Katrine..... Kommer han så hjem i morgen?

• #17   15. sep 2007 Okay....... Han må snart hjem til Anton og få et kram!

• #19   15. sep 2007 Ja hundeskove... Det er rystende man ikke kan komme med vores hunde uden at vide hvordan hundene derinde er... Man burde kun tage en hund med derind, hvis man var sikker på, at den ikke angriber andre hunde...

Jeg har haft et uheld, men den jeg går i er der sjældent ret mange i... Men er meget vågen og kommer der nogen, ja så går jeg...

• #21   15. sep 2007 Daisie

Nej det er den ved skibhusvej... Vi overvejer om vi skal tage i Næby Broby hundeskov i morgen... Er den god...

• #24   15. sep 2007 Jeg fatter slet ikke de kommer med den.

• #26   15. sep 2007 Daisie

Ved du om der plejer at være mange om søndagen....

• #27   15. sep 2007 jeg går heller ikke i hundeskov, men det er fordi jeg har en hund som ikke tolerere andre hanhunde efter han blev voksen indtil da gik det godt, så det skal ikke gå ud over andre hunde og ejere.

• #29   15. sep 2007 Daisie

Det er netop også det vi har gjort... Men idag skete der noget... Så skal se om han kommer på toppen til træning og gåtur i morgen...

• #31   18. sep 2007 Sanne: Liva blev også angrebet da hun var ca. på samme alder af et gadekryds af en art i Næstved hundeskov. Men heldigvis var det ikke lige så slemt, hun fik lidt ridser på næsen og ar i panden fra bidemærkene. Men allerede dagen efter var vi altså i hundeskov igen. hun var lidt tilbageholdende, men dagen efter igen, var hun fuldt ud på banen igen. Jeg tror det er forkert at holde den væk derfra for altid. Det er fint lige at give den en lille pause, men ligesom med menneske skal den 'op på hesten igen' -når den er kommet ovenpå. ellers bliver den højst sandsynlig bange for store hunde fremover!

Held og lykke smiley

• #32   18. sep 2007 Linda...Det tror jeg helt bestemt du har ret i. Tror altså også min bror og hans kæreste er dem der har fået det største chok. Som jeg kan forstå på min bror kan de ikke rigtig mærke noget på Poxy endnu........ Min bror fortalt mig også at de har haft ringet til ejeren af hunden der angreb for at høre om de ikke snart fik forsikringspapirene og tænk sig så siger hun, at hun ville lige ringe tilbage for hun var lige i hundeskoven med sin hund. HAR HUN IKKE FATTET AT HENDES HUND IKKE SKAL KOMME SÅDANNE STEDER. Sådan noget kan bare gøre mig sur, hvem bliver den næste der skal bides............

• #33   23. sep 2007 Til det spørgsmål Sanne.... Hvem bliver den næste der bides?

Det blev Basil. Han blev overfaldt og bidt i øret idag. Af en agressiv gravhund (tæve). Lille Basil der altid underkaster sig alle og aldrig viser truende adfærd. Hunde der angriber så umotiveret har intet at gøre i en hundeskov. Intet....

Ansvarsløse ejere..... Ja tak, det var en af dem jeg mødte idag. Trods det hun så blodet i Basils hvide pels, tog hun sin pis hund op og gik, uden at sige et ord. Hvad bilder hun sig ind??? Jeg havde travlt med at undersøge Basil for yderigere sår. Uhhh ha ...Jeg er stadig rasende....

Godt det ikke gik værre.

Jeg håber virkelig at Proxy kommer sig og at øjet kan reddes. Sikke da en start at få....

Sanne måske vi skulle komme og lege med Anton en dag. Han er i hvert fald en rigtig flink legekammerat, sød og rolig. Han hitter hos Basil... :0)

• #34   24. sep 2007 Lene:

Anton vil mægtig gerne lege med Basil - I kan bare komme.

Hvordan går det med Basil, håber ikke han bliver bange for andre hunde nu?

• #35   24. sep 2007 Sanne:

Har ikke mødt andre hunde siden i lørdags. Futte er han i hver fald ikke bange for.:0)

Han snakkede med naboens hund igennem hegnet igår. Men mon ik det er noget andet med de hunde her i kvarteret... Dem kender han jo for noget godt.

Prøver lige at finde en dag, hvor jeg kan flekse lidt. Så kommer vi og besøger jer.

• #36   24. sep 2007 Lene:

Det er iorden ;O))))))

Er du helt færdig med hundeskove eller vil du med ud til Haunstrup en dag?

• #37   24. sep 2007 Færdig for nu.... :0) Det var nemlig ik kun Basil der fik et chok.

Tror vi foretrækker haveleg, ud til søen og ned i vores egen skov i en lille periode..

• #38   24. sep 2007 Øv bøv...... Godt vi har en have så ;O)

Kommentér på:
Øv........

Annonce