515 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

jeg undre mig ! jeg undre mig !

hvorfor 7 hver gang man ser en hund, det udvander 7 talet, det burde være 7 til den exstra lækkere hund, den hund der simpelthen ikke findes flottere, sødere, eneren. for mig selv, vil der kun være få hunderacer der kan komme i betragtning til det, og det måtte samtidig være en exstra flot en, jeg har selv givet 7 i flæng , mest som tilbage betaling, det er ikke det samme værd hvis man for det på den måde, fremover vil jeg kun give syvere til dem jeg virkelig mener ikke kan få mindre, og jeg forventer at andre gør det samme ved mine hunde
det var bare lige den lille finke der skulle fra panden ,,,,tak for opmærksomheden

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg undre mig !
  • #1   18. nov 2004 Helt okay...

• #2   18. nov 2004 Jeg har selv været inde og skrive et lignende indlæg engang.
    For mig er et 5 tal også flot.
    Men kunne ikke finde på at give under 4-5 stykker. så utiltalende er der ingen hunde der er. Så lader jeg være med at give en stemme. Mere alvorligt skal det stemmeri jo heller ikke tages. Men der er ingen grund til at gøre nogen kede af det som vil blive kede af feks et 1-4 tal.
    Og mht hvilke hunde der er flotte er lidt svære at se i forhold til standarder - vi er jo ikke dommere her. Jeg stemmer med hjertet.

Det er lidt sjovt at lægge mærke til at man får 5 tilbage når man selv har givet 5, eller 7 hvis man selv giver 7.
    Eller hvis en har givet en 7 og man så giver deres 5 så ændres ens egen karakter også til 5. Men pyt. for min skyld gerne 5 taller - men skriv en kommentar. Elsker at få kommntarer til min hund. Og synes som regel også jeg er god til at give kommentarer tilbage.

Laila

• #3   18. nov 2004 "Takker for dit 7 tal og det er her med smidt retur."

den mest brugte sætning.....

Kommentér på:
jeg undre mig !

Annonce