{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

hvalp med tyrkiske papir {{forumTopicSubject}}

Jeg var i dag nede også på en chihuahua hvalp, den var noget af det sødeste, utrolig imøde kommende og legede rigtig godt med min hund, og meget kælde, men hende ejeren havde hverken forældrene eller danske papir på den og den søskende. Papirerne var på tyrkisk, med engelsk neden under, vaccinations atester og det, men den havde eu-pas. Men jeg blev lidt betænkelig ved det, men den så sund og rask ud, og meget snaksagelig.

men hvad siger i til det? der stod ikke noget om det i annoncen.

Derudover er jeg stadigvæk i tvivl om hvor hvid vi skal have hund nummer 2.

Mvh DItte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalp med tyrkiske papir
  • #1   12. maj 2008 Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det med papirerne... Du har jo ikke rigtig mulighed for at tjekke dem, når de står på tyrkisk :S
    Hvis du er i tvivl om hvor hvidt I skal have hund nr.2 eller ej,
    så ville jeg vælge at vente med at anskaffe mig en hund til, til I er sikre

• #2   12. maj 2008 Er du i tvivl om hund nr to så vent -det er jo ikke fair overfor hunden at fortryde bagefter, når man på forhånd ved man ikke er sikker...

• #3   12. maj 2008 hmm, lyder lidt mærkeligt. men hvis du køber en impoteret hund fra polen (fx.) så står dens pedigree også på polsk/ noget engelsk

Bare hunden har det godt og er 100% rask så skulle der vel ikke være noget problem ? :o)

• #4   12. maj 2008 Det er jo bare at jeg kan jo ikke vide om den er rask, den virker jo rask, og ejeren siger at den er rask. Men syntes at det virkede lidt underligt med tyrkiske papirer.
    Men den var godt nok sød, jeg er bare bange for at det vil blive stressende med to hunde.

• #5   13. maj 2008 Det var også det jeg var i tvivl om hvor vidt det er en hunde handler eller ikke. Min kæreste er jo sikker på at vi skal have hund nummer 2, jeg prøver også bare på at blive sikker på om jeg vil have en eller ikke.

Kommentér på:
hvalp med tyrkiske papir

Annonce