844 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

katrine l
katrine l
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 16

Allergi-venlig hund Allergi-venlig hund

Hej.

jeg har siddet og læst hvad der ligner alle indslag omkring allergi-venlige hunde her på hundegalleri :). Jeg har tænkt mig at tage til en kennel og være sammen med en bestemt race for at se om jeg slår ud, men jeg har ikke helt besluttet mig for racen endnu, fordi der bliver nævnt mange forskellige racer.

Mit problem lægger i hvis en hund slikker på min hånd, så begynder det at klø, er der nogen der har erfaringer med folk der har dette problem, hvor der er en hunderace de kan tåle?
Mange af de indlæg der er skrevet ,der bliver der lagt vægt på hundehårene og underhår osv, men mit problem ligger i hundens spyt, så det kunne være rigtig rart hvis der var nogen der har erfaringer inden for det felt, om de selv har eller kender nogen der har det problem, men har succeshistorier med en speciel hunderace.

MVH

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergi-venlig hund
  • katrine l
    katrine l Tilmeldt:
    maj 2008

#1   13. maj 2008 Det skal lige tilføjes at det er en lille hund jeg er på udkig efter :o)

• #2   13. maj 2008 Hmm næh. Jeg har bare hørt at nogle slår mindre ud når de omgåes hunde der BARFES end hunde der får tørkost men ved ikke om der foreligger dokumentation herpå ...

• #3   13. maj 2008 er lige med på en lytter smiley

• katrine l
    katrine l Tilmeldt:
    maj 2008

#4   13. maj 2008 jeg fik det tjekket da jeg var 10 år eller noget i den stil. det kunne godt være man skulle gøre det igen, for at være sikker på at det ikke er psykologisk. Jeg ville sikkert også reagere på pollen hvis jeg troede jeg var overfølsom for det smiley
    Men tror nu stadig jeg er overfølsom overfor de dejlige hunde, jeg kan bare ikke leve med at jeg aldrig får lov til at ha hund.
    Det er rigtig rart at folk er så hurtige til at svare, håber der kommer nogen over der har samme problem, og har fundet en hund hvor problemet ikke er der smiley
    connie p- ja det er lige præcis det, at jeg selv vil/skal passe den, så det nytter ikke noget at jeg kun kan tåle den på afstand ;o)

• katrine l
    katrine l Tilmeldt:
    maj 2008

#5   15. maj 2008 Nu har jeg lige ringet til min læge. og hende receptionisten sagde at når man får knopper og kløe af hundens spyt (en hund man besøger) er der stor sandsynlighed for at det er fordi hunde har andre bakterier end mennesker. Så jeg er blevet lidt fortrøstningsfuld. Da jeg besøgte min bedste ven med chihuahua var der hverken løbende næse eller øjne.
    Jeg ville bare lige give beskeden videre, hvis der sidder andre i min situation.
    En race hun nævnte der var meget allergivenlig var zhuzhizo (staves).

kh en meget glad Katrine

Kommentér på:
Allergi-venlig hund

Annonce