213 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Tux skal til psykolog... Tux skal til psykolog...

Hej med jer...

Vores dejlige hund på 14 måneder - Tux (hende med dukkesengen) skal til psykolog, eller dvs. vi - jeg, min kæreste og Tux skal til en adfærds-dame da Tux er SÅ bange når der kommer fremmede hjem til os... vi har arbejdet på det i en længere periode, men mener nu vi har brug for nogle flere råd og noget vejledning udefra - derfor skal vi nu mødes med hende damen... vi er meget spændte og håber at det får Tux til at være mindre bange og stresset når vi har gæster. (hun har til at starte med halen mellem benene. Derefter kommer halen lidt længere ud, dvs. langs bagbenene. hun viser ikke tænder på noget tidspunkt. Hendes bøster er ej rejst... hun løber blot sin vej og tør ikke nærme sig gæsterne, derefter står hun og gør i flere timer. Hun har ALDRIG vist tegn på at hun ville bide eller lign. vi vil bare gerne at hun får det godt derfor har vi ofret nogle penge til dette projekt. Men hvis der er nogen der er har lyst til at komme med gode råd og vejledning er i mere end velkomne. Det er bare meget svært for mig at beskrive "problemet" her da det næsten skal ses, jeg har overvejet at få fat i et videokamera og optage det når vi får fremmede på besøg så andre kan se hvad det er der sker.

Med venlig hilsen

Malene J & co.

Ps. det skal lige siges at hun er verdens sødeste og mest kælesyge hund overfor de personer som hun kender. Og igen hun har ALDRIG gjort nogen noget eller prøvet på dette....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tux skal til psykolog...
Kommentér på:
Tux skal til psykolog...

Annonce