{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EU pas
  • #1   14. maj 2008 kun at du kan rejse med hunden og så garanterer den for diverse vacciner... intet andet bruges det til.

  • #2   14. maj 2008 Okay smiley tak for svarene

  • #3   14. maj 2008 ** TANTE BRAHE ** * - jeg regner ikke skulle rejse særligt meget, og det er efterhånden sjællendt jeg er i tyskland, så jeg har ikke engang et pas selv *g* Det udløb i januar sidste år..

  • #4   14. maj 2008 ** TANTE BRAHE ** * - Jeps smiley

    Jeg syntes bare det er spild af penge, hvis man kun skal afsted 2 gange i den tid passet virker *g*

    Jeg føler jeg har været ude i verden og se det jeg skal se (dog hvis jeg får tilbudt en tur til USA siger jeg ikke nej tak *g*) og har fundet ud af at lille Danmark nu er bedst smiley


  • #5   14. maj 2008 ** TANTE BRAHE ** * - jeps, jeg får en sundhedsbog med til Lilly, så jeg kan se hvornår hun er vaccineret smiley

  • #6   14. maj 2008 Guud, har du fået ny hund?

  • #7   14. maj 2008 Søster McFluff - Magister Mundi Sum ¤ Kbh K ¤ - ikek endnu

  • #8   14. maj 2008 Passet er så ikke = at man må tage hundene med over alle grænser sådan bare lige.

    Nogle lande kræver, at hunden er blodprøvet, og er den ikke det og står det ikke i passet, ja så er den ikke en dyt vær, før hunden bliver blodprøvet.
    Nogle lande kræver også ormekur skrevet i passet, med kl. dato. osv inden forfå dage før udførelsen, af hunden.
    Så tro ikke du/i bare kan føre hunden/hundene fra land til land bare forde de har et pas


  • #9   14. maj 2008 Alle mine hunde har pas, blodprøver osv.

    husker man så vaccinationerne, i rette tid, ja så kan passet bruges, og er meget værd


  • #10   14. maj 2008 Lilly

    Det var ellers spændende. Jeg kan godt huske at du skrev meget om at det skulle være m tavle og du meldte dig ind i DTK og alt muligt - det var skide godt. Hvilken opdrætter endte du så med at vælge?

    For lige at holde mig til emnet: Jeg har også valgt at få EU pas på min hund. Men jeg forventer også at han en dag skal udstilles i udlandet. Så er det også rart at jeg evt kan tage ham med på weekend i sverige (skulle jeg nogensinde have lyst til at hoppe derovre)


  • #11   14. maj 2008 et pas skal jo hele tiden opdateres for at være noget værd. med ormekure lige inden man skal til fx Sverige og med rabiesvaccinen til de fleste lande.
    Den siger ikke som sådan noget om sundheden som sådan. men beviser da, hunden har været ved dyrlæge



  • #12   14. maj 2008 Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men får man ikke automatisk en vaccinationsbog/sundhedsbog med til hunden når den bliver vaccineret? I Vietnam får du sådan en bog med fra selv den værste gadehandler, det kan godt være det ikke er hundens egen, men den får en med. Gizmo havde en med fra Thailand da vi fik ham hjem, han har så fået en ny ved dyrlægen hvor der står hva og hvornår han er vaccineret for og hvornår han skal vaccineres igen næste gang. Ormekur osv står også deri.

  • #13   14. maj 2008 Ja vi begik jo den fejl at købe hund ved en gadehandler den første gang vi skulle have hund, så derfor ved jeg at man får den bog med. Men dyrlægen sagde at det bestemt ikke var hundens egen. Kræet nåede vi kun og have en uge så var vi nødt til at give ham fred, da han havde 3 forskellige sygdomme :-(. Så vi lærte så ganske bestemt lektien på den hårde måde!

  • #14   14. maj 2008 sundhedsbog og pas er ikke det samme.

    nej det er ikke alle der får lavet sundhedsbog på deres hvalpe.


Kommentér på:
EU pas

Annonce