30. mar 2005 Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 415
jeg er snart despraret!! {{forumTopicSubject}}
må ikk få en hund mere for mine forældre, før min søs( mette n herinde også) flytter med nemo..
det er snart ved og havde nået det punkt hvor jeg bare køber en også tager den med hjem. og hvis de så bliver sure må jeg jo flytte over i min fars værksted!!
hvad for en race ville i anbefale?
lidt om mig!
1) er 11 år gammel
2) der er nogen hjemme hele tiden så den bliver aldrig alene.
3) vi har hundegård
4) oseaner af plads
5) jeg vil havde en mellem stor hund, (border størrelse)
6) gerne rimlig lærenem.
7) må ikk fælde sådan VOLDSOMT..
Følger: 34 Følgere: 45 Hunde: 6 Emner: 249 Svar: 1.111
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
plage - Jeg har selv 2 hunde og det er super
skønt
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 415
dec 2004
Følger: 34 Følgere: 45 Hunde: 6 Emner: 249 Svar: 1.111
mar 2005
. anja>> min søster mener at jeg er for ''umoden'' hvilket jeg bestemt ikk selv mener..!
mar 2005
sep 2005
Følger: 50 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 112 Svar: 1.221
Held og lykke med plageriet håber det lykkes for dig kan godt forstå dit ønske om en vuffer:)
mar 2005
vil bare gerne havde min HELT egen hund. for nubi er ikk specilt <i> min </i> hund , den kan faktist bedst lide mette..
såå hvis du ligesom ved hvad jeg mener.. (nu må i altså ikk tro at jeg er sådan en lille unge der bare vil havde alt)
men prøv og forstå .. hehe
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
mar 2005
barbara så lidt da:-))
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 3.577
-Så har du på den måde et godt fundament, for en god og seriøs agumentation *ss*
Et rgument kunne bla. være at hunde er et flokdyr !
Sæt dig ordenligt ind i hvilken race, der passer dig bedst ! Og der er det meget vigtigt du er ærlig, både over for dig selv, og dine forældre.. Og det er for hundens skyld *ss* Hvad har du tid til, med skole og lektier og venner.. ?
Vis dine forældre i helt konkrete handlinger, at du allerede kan passe på den hund du har i forvejen ..
Det jeg mener er: træn en masse med den, fjern dens lorte fra haven, giv den vand og mad.. Alt dette skal du gøre, uden dine forældre har opfordret dig dertil *ss* Og dette skal du selvfølgelig blive ved med at gøre ! Også hvis du får en hund til..
Den der med, at man lover en hel masse, som man alligevel ikke kan holde... Jamen den går jo ikke, vel ? *ss*
Helt enkelt, skal du vise dine forældre, at du virkelig er seriøs og ansvarsbevidst nok til, at du sagtens kan have en hund til. *ss*
Det er det råd jeg vil give !
Knæk og Bræk fra
/Moster *ss*
mar 2005
! nu må i altså lige holde...! !!!
mar 2005
hvis det er rigtigt er det altså lige sprunget over mig må jeg sige!!
aug 2004
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 8 Emner: 34 Svar: 349
Jeg er selv mor til 3, snart 4, min ældste datter er 4....
Min ældste datter er 6, og vi har talt om at hun engang skal have sin "egen" hund....
Kravene fra mig til hende er: ( Og hav venligst her in mente at hun er vokset op med hunde, og en træningsgal mor)
At:
- Hun skal være minimum 12 år gammel.....
- Hun skal i minimum 6 mdr. forud for at hun får sin egen hun "overtage" ansvaret for én af mine hunde... Og her taler vi både træning, fodring ect ect ect....
- Og hun skal kunne tilfredsstille MINE krav, til hvad jeg mener hun bør vide om hunde ( selvfølgelig taget i betragtning af hendes alder)
- Desuden er MOR, den der i sidste ende har det sidste ord ang hvad race hun får, og den bliver selvfølgelig fra anerkendt kennel ( Og ja, selvfølgelig udvælger vi sammen nogen racer der kunne være på tale/fornuftige*S*)
Så, nej Kristine, jeg mener bestemt ikke at du, imod dine forældres ønske, bør anskaffe hund nu!
Laila
jeg er snart despraret!!