{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Jeg opgiver snart......... {{forumTopicSubject}}

Buzz.
Vi er lige kommet hjem fra hundetræning, og det gik mildest talt af h......... til - han er fuldstændig ustyrlig, hyler og skriger som jeg ved ikke hvad, først efter han nærmest har været ved at dehydrere flere gange kan man komme lidt i kontakt med ham.
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, men jeg tror ikke hundetræning sammen med andre hunde er for Buzz, desværre:-(
Men han er også lettere stresset i dag, blev desværre bidt ret alvorligt i går, så han går lidt på stikkerne i øjeblikket, men han vil overhovedet ikke høre tale om snak med andre hunde, jo den lille Jack Russel på 9 uger, den var han ligeglad med, ellers ikke.

Så Buzz kommer ikke med i Hammer Bakker i morgen, han har en lang række af enlige gåture foran sig, også for at hans sår ikke springer op igen - der må ro på ham nu, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det, for ALDRIG har nogen af mine hunde været sådan her, hverken hanner eller tæver.

Det er engentlig ikke for at få råd jeg skriver, mere for at komme af med det hele, for jeg føler mig virkelig magtesløs lige nu, jeg kan leve med at han ikke er en træfhund, det er fint nok - men han skal jo snart til udstillinger, og hvad så - ter han sig så på samme måde?
For han kan sagtens stå, men også med hallen fuld af hunde?

Jeg graver snart et stort dybt hul...................til mig:o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg opgiver snart.........
Kommentér på:
Jeg opgiver snart.........

Annonce