7. sep 2007 Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
Han er ikke helt umulig .. :o) {{forumTopicSubject}}
Lille Mickey har været en rigtig bandit på det sidste ... Idag skulle vores udlejer og en vurderingsmand komme, så Mickey og jeg forsvandt ud i haven og nød rigtig solen ... Han er en rigtig vildbasse, når der kommer gæster, så det var af hensyn til dem ...
Men så skulle de selvfølgelig også udenfor og kigge lidt omkring ... Mickey var straks opmærksom på, hvem der gik og snakkede med hans farmand ... Han fik lov at betragte dem på afstand og han forholdt sig meget roligt ... Jeg holdt god afstand af hensyn til udlejeren.. Han accepterede vores hund, men ved han har haft dårlige erfaringer med racen ... (en løs amstaff sprang ind i hans hundes løbegård og det kostede en af hans labber livet)
Så forsvandt de om foran, og jeg tænkte vi ku snige os ind, så Mickey ku få noget vand .
Og såååå kom de jo selfølgelig lige imod os ... OG så begyndte Mickey selvfølgelig at trippe, for der var jo endnu en at snakke med ..
Fik ham til at sitte og forholde sig roligt... Vi forklarede endnu engang vores udlejer, at han ku være en værre vildbasse og meget gerne ville hoppe op af folk ... Vores udlejer betragtede ham lidt, og så bredte der sig altså et stort smil over hans læber.... Så gik han hen imod Mickey og så vidste den tykke jo godt, hvad klokken havde slået ... Det var kæletid ... Og Mickey sad pænt, dog lidt uroligt fordi han allermest ville hoppe op tror jeg .. Og vores udlejer grinede lidt af ham .. :oD
Så ku altså ikke lade være med at være glad fordi udlejeren gav ham en chance og stolt fordi Mickey var så sød ...
Det var rigtig dejligt :o)
jan 2006
Følgere: 87 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 373 Svar: 14.831
Fascinerende race må jeg sige endnu engang ... og hvorfor mon det ikke har ramt forsiden af Ekstra Bladet, den historie der ? Det plejer man jo ellers at få tudet ørene fulde af at det ALTID gør ...
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 62 Svar: 650
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
No name ... Jeps .... Det var rigtig dejligt ...
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 46
Super god oplevelse at få
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
sep 2007
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
sep 2007
Han er ikke helt umulig .. :o)