{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.759

Pas på {{forumTopicSubject}}

Ja, med at sætte jeres hjemmesideadresse herind. De sletter den bare igen og skriver en gang ævl omkring markedsføringsloven.

De anser vores små hjemmesider for at udkonkurrere dem.

Bare lidt brok over at hundegalleriet slettede min tråd med min hjemmesideadresse i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på
  • #1   24. okt 2005 Jeg er dybt rystet!!! Hvad pokker kan de nu ha´imod det?

• #2   24. okt 2005 Det er da super plat, hvad fanden sker der herinde ?? Er godt nok ved at være træt af deres måde at køre det her på...

• #3   24. okt 2005 Nej det er ikke løgn.

Jeg skrev min hjemmesideadresse ind til mit lille forum, men det er pludselig ikke ok, og de gav mig en lang smøre omkring markedsføringsloven...

Hmm, føler nu heller ikke det er så rart herinde mere. Jeg er meget bange for at komme til at sige noget forkert, der gør at de sletter mig og Lilly.

• #4   24. okt 2005 WHAT? Næsten alle har "reklameret" for sin hjemmeside på et eller andet tidspunkt... Nu er de simpelthen for langt ude...!

• #5   24. okt 2005 Tinna >> Var det ikke dig der reklamerede med at du havde lavet dit eget forum på din hjemmeside før idag? Hvis det er dig, så har de jo nok gjort det for ikke at miste brugere herfra til dit nye sted. ;o)

• #6   24. okt 2005 Jo det var mig. Hvad er der galt i det. Folk reklamere tit for deres nye gallerier, chats, forums og andet. Det stjæler ikke deres brugere.
    Hvorfor er det pludseligt forkert at gøre? Hvorfor var det ikke forkert dengang jeg skrev om mit galleri, hvor man også kan sætte billeder ind, ligesom her?
    Jeg er selv online på flere forums, jeg er ikke så snæversynet at jeg kun kan være på et.

• #7   24. okt 2005 Jamen i ens profil kan man da skrive sin hjemmeside adresse, det forstår jeg da ikke.

• #8   24. okt 2005 ja det er for langt ude som om man kun skal være herinde .....

LATTERLIGT

• #9   24. okt 2005 NEj men det må de være nr de reagere sådan som de gør Tinna.... Men vi kan intet gøre ved det, blot sidde og glo og vente på at vi blir stemt ud hvis vi træder forkert i deres øjne..

• #10   24. okt 2005 Latterligt. Jeg tjener ikke penge på forummet, så er det vel ikke markedsføring.
    Jeg havde endda varmt anbefalet Hg på mit forum, så nye folk også kunne komme herind :oS

• #11   24. okt 2005 Tinna >> Det kommer sig nok af at de næsten aldrig er herinde. Desværre var du uheldig og havde lige postet dit indlæg på samme dag som der er tumult og admin dukker op.

• #12   24. okt 2005 Det er da lidt for langt ude smiley , hvis man ikke må reklamere herinde i forum , hvorfor må / kan man så have sine adresser stående på ens egen profil ... er det ikke det samme ???

• #13   24. okt 2005 Nej jeg tror at de vil lukke munden på folk, for de er bange for lidt modstand.

Aldrig mere om jeg vil reklamere for noget herinde, og alle links hertil, vil blive slettet. Alle de mennesker jeg har fået herind fra hundegården, naboer og familie, og så er takken at få den smøre i hovedet, fordi man har et forum på 14 medlemmer...

Kommentér på:
Pas på

Annonce