{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Jeg er chokeret {{forumTopicSubject}}

Jeg er i chok....Helt ærligt. Hvad er det for en børnehave der udspiller sig her til aften. Prøv lige at trække vejret og tæl til ti.

Hvem styrer dette site? Jer eller admin?
Det er ADMIN der bestemmer og sætter dagsordenen her. Det er deres site vi benytter!? Har I glemt det?

Kan man ikke lide lugten i bageriet, må man finde et andet.
Det er da absolut unødvendigt at bive bitter, hævngerrig, opføre sig som en flok egoistiske børn og ødelægge stemningen for resten af brugerne her.

Det har kostet en femmer at blive bruger her.
Hvad får jer til at tro I kan bestemme, få indflydelse og sætte dagsordenen her?

Uanset hvor uretfærdigt I føler jer behandlet, så har I altid et valg. Bliv og find jer i det, eller find et andet sted.
Der er massere af fora på nettet. dyregalleri har stillet denne side til rådighed til jer. hvad tror I det koster i serverplads, programmering, opdateringer osv.?!

Vær dog lidt positiv og taknemmelig for alle de mange gode timer I har haft her istedet.

I får da INTET ud af at provokere dem og svine dem til?

Jeg forstår ikke hvad I ønsker at opnå og jeg forstår slet ikke at admin gider blive ved med at bruge tid og resourcer på at argumentere og svare på sure opstød fra utaknemmelige brugere.

Det er deres site vi benytter, ergo er deres ord lov.
vi kan finde os i det eller skride smiley simpelt nok

Mvh. May-Britt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er chokeret
  • #1   25. okt 2005 Jeg forstår ikke at folk som dig bare vil kigge med fra sidelininen og bare finde sig i at blive sparket... Men ok, der er vi af forskellige mening

  • #2   25. okt 2005 Sig mig hvad er der egenlig sket herinde iaften... har slet ikke været hjemme hele dagen/aftenen

  • #3   25. okt 2005 De håndtere bare ikke tingene FINT nok, derfor "brækker" jeg mig lidt her til aften.... De skulle ha taget fat i nogle andre ting da der var brug for det, men de dukkede aldrig op...(Læs Anders A og hans lille stunt mod Julie) Men nu er de totalt på banen og stemmer ud og ud og ud... etc etc. Havde ønsket de var mere rationelle og deres opgave voksen da der var meget grimme gloser til små piger i luften.
    Ja de er admins, ja de bestemmer.. men hvad kan det bruges til hvis ikke de slår ned de rigtige steder på de rigtige tidspunkter ?


  • #4   25. okt 2005 Tina, hvis jeg ikke kan lide at "blive sparket på" som du mener det er, så kan jeg jo finde en anden legepalds?!
    Det her er deres legeplads som vi har fået lov at benytte...har du glemt det? smiley


  • #5   25. okt 2005 May-Britt>> det koster nok ikke alverden for serverplads, det koster nok lidt for opdateringerne... men at lave sin helt egen HP er ikke engang så dyrt... det er dyrere at lave en HP på 123hjemmeside og webbyen...

  • #6   25. okt 2005 Nej det er vores legeplads. Man kan ikke eje en legeplads som man ikke holder ved lige, så er der bare andre der tager over.
    Måske de skulle sælge pladsen til nogen der kan finde ud af at lege pænt ;o)


  • #7   25. okt 2005 Charlotte - kunne ikke være mere enig i det du skriver!

  • #8   25. okt 2005 Rigtigt Charlotte !!

  • #9   25. okt 2005 May- Britt, fint nok, at brugerne af sitet ikke bestemmer, og fint nok, at admins ord er lov. Men hvor er de, når der er behov for dem? Hvorfor bliver der aldrig svaret på de spørgsmål, der bliver stillet til dem? Hvorfor ser vi dem stort set ALDRIG herinde?
    Hvis de vil køre en side, må de dælme også deltage aktivt og holde ro og orden herinde.
    Det er da underligt, at de lige pludselig reagere og smider besse ud, når andre flere gange har forsøgt at få brugere ud, der virkelig har opført sig grimt, men som stadig er her.
    Ja, undskyld mig, så kan det godt være jeg ikke bestemmer, men det lugter sgu lidt langt væk!
    Det ville være meget nemmere, hvis de gad svare bare lidt oftere, end de gør!
    Bare min mening.


  • #10   25. okt 2005 Jeg tror ikke at nogen hunde lider overlast af dette... *GG*

  • #11   25. okt 2005 jeg tvivler på at vores hunde bliver sure over at vi er herinde eller ej...

  • #12   25. okt 2005 (Charlotte, Tjekker da lige)

  • #13   25. okt 2005 Jamen Tinna, så lav da jeres egen side, hvis I er så utilfredse og mener det kan gøre så meget bedre, så kan I jo selv sætte dagsorden der. Alle er jo velkomne til at lave deres eget forum, site, whatever og forsøge at tage over. smiley Go for it.

    - Men lad da være med at ødelægge det de har lavet her?! De gør deres bedste og igen kan man ikke lide lugten osv.... hvis brugerne smutter og bliver væk, får de jo nok øjnene op. Men det gør de da ikke ved at I bliver herinde, kommer igen og igen og provokerer og smider om jer med ris og spydige bemærkninger...

    Er det også sådan i løser problemerne på jeres arbejdspladser?


  • #14   25. okt 2005 Jeg må le !!!

  • #15   25. okt 2005 Jeanette ..

    IKKE for at blive uvenner med dig ... men der er du gået helt galt i byen ... for at køre et sted som dette , kræver det at man har egen server ..og jeg kan fortælle at det er ikke en helt billig ting , som prismæssigt SLET ikke kan sammenlignes med hverken 123 eller webbyen , det er MEGET dyrere .


  • #16   25. okt 2005 Man får heller ikke noget ud af at stikke halen mellem benene og smutte, Eget forum er lavet, men det er forbudt at oplyse omkring det...

  • #17   25. okt 2005 Ej, nu forsvinder alle trdene sgu!!

  • #18   25. okt 2005 Nåh så blev der igen ryddet op i forum...... Admin hurtigt ind slette slette slet og hurtigt ud.

  • #19   25. okt 2005 Det er jo derfor fagforeningen er der.. så man ikke bare skal gå sin vej eller finde sig i det hele

  • #20   25. okt 2005 Cathrine - jeg tror ærlig talt ikke de lever af det her og derfor tror jeg de er lidt ligeglade... De skal ikke stå til regnskab for os brugere. For igen er vi utilfredse kan vi bare smutte.... vi er her gratis, husk det. Dette site er et af de få på nettet, jeg er stødt på, hvor man rent faktisk ikke skal betale for at oploade alle sine billeder og have en profil smiley hvorfor værdsætter folk ikke bare det og tager det for hvad det er, hygge på internettet og intet andet. Der er også et liv uden for HG og er man utilfreds med noget her, kan man jo evt. slukke og smutte en tur ud med hunden, det vil den nok værdsætte en del mere end at man sidder her på sitet og brokker sig over noget man alligevel ikke kan ændre smiley

  • #21   25. okt 2005 May- Brit, på en arbejdsplads snakker man om tingene, ihvertfald hvor jeg har været. Problemet her er jo netop, at man ikke kan snakke med admin, da der ingen svar kommer retur!
    Det er altså lidt svært at have en dialog igang med nogen, der aldrig er på siden, eller som bare ikke svarer på mails.


  • #22   25. okt 2005 My Distiny, please ikke skriv min adresse ind. De bliver herre sure på mig, og skriver lange emails igen, sorry

  • #23   25. okt 2005 charlotte - uanset hvad er det stadig adminerne der bestemmer her, uanset hvor meget du eller jeg eller fidos ejer går op i dyrevelfærd. Og nej I har ret man kan ikke sammenligne dette site med en arbejdsplads for på arbejdspladser får man løn for at gøre hvad man bliver bedt om, her er man af egen fri vilje og benytter en andens server, hjemmeside osv. Take it or leave it :o)


  • #24   25. okt 2005 May- Brit, jeg har så vidt, jeg kan se, heller aldrig sagt noget om at de levede af det.... Jeg er altså ikke dum.
    Men hvis man laver sådan en side, og sætter admin på, er det så ikke hans/hendes opgave at være til stede, når der er behov for det? eller i det mindste svare på de spørgsmål/ problemer de bliver stillet overfor? Det er vel for pokker ikke for meget at forlange, når der nu engang er admins herinde, må de vel også kunne sørge for en ordentlig tone, der gælder alle, og ikke kun nogle.


  • #25   25. okt 2005 Cathrine: Ur so right !!

  • #26   25. okt 2005 Cat ..er så ENIG *S*

  • #27   25. okt 2005 Jeg er ikke enig Cathrine. Det er helt og aldeles op til dem. Du ved jo ikke hvor travlt admin har, hvor mange henvendelser han har, om han gør det frivilligt, får løn for det, eller kun har det som en fritidsbeskæftigelse 1 time om ugen?
    - Men jeg fornemmer at I er et par stykker som bare ikke VIL se det fra deres side af og jeg fornemmer lidt at jeg ikke kommer nogen vegne med denne tråd. Ærgeligt.

    Men nu har jeg ytret min mening og det er hvad jeg forholder mig til når jeg færdes på nettet og IRL
    It IS their way or the highway :o)

    Hvis du blev smidt ud af en cafe, bar, restaurant.... ville du så blive ved med at komme tilbage selvom du ikke var velkommen???? Jeg ville ihvertfald ikke. Jeg ville have nok stolthed til at holde mig langt væk og tænke deres tab, jeg har heldigvis bedre ting at tage mig til.

    - men sådan er vi jo så forskellige smiley


  • #28   25. okt 2005 Fint May-Brit, her bli´r vi aldrig enige, du har din mening, jeg har min, og fred være med det!


Kommentér på:
Jeg er chokeret

Annonce