{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

2 spørgsmål :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Mit første spørgsmål er: Hvorfor piver Shiva hver gang jeg siger "nej" til hende? Hvis hun fx, tager noget tape som faldt på gulvet, og så siger jeg nej, hun spytter det ud, jeg roser og så piver hun og så kommer hun hen for at slikke på mig. Og det gør hun altid?

Mit andet spørgsmål er: Sad hjemme ved min ven igår og hans 15 uger gamle amstaff hvalp, og jeg læser deres "Nyhedsblad" for det område de bor i, der er så lige blevet vedtaget nye regler vedr. muskelhunde.
Først og fremmest må man ikke anskaffe sig muskelhunde, og for det andet, skal de muskelhunde som er registrerede i boligen før reglen blevet vedtaget, gå med mundkurv, og det gælder ALLE muskelhunde.
Mit spørgsmål er så bare, skal min vens 15 uger gamle hvalp også gå med mundkurv? Skal jeg når jeg kommer på besøg med min rott/Ambull blanding også bære mundkurv?

på forhånd tak og rigtig dejlig sommer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 spørgsmål :)
  • #1   2. jun 2008 Det er et dæmpende signal når hun kommen hen og slikker dig.

    Jeg vil gætte på at når de skriver alle så mener de alle , så ja de to skal nok også bære mundkurv


  • #2   2. jun 2008 Okay, for jeg råber ikke nej eller noget, det er stille og roligt for det forstår hun sagtens, så kunne bare ikke forstå det "voldsomme" udfald med piveri og sådan smiley

    Jamen så må jeg ud og anskaffe mig en mundkurv smiley


  • #3   2. jun 2008 Shiva og jeg bor et andet sted,. Der er ingen skilte i området. Det ville ihvertfald være rart hvis hun ikke skal bære mundkurv, for det første fordi hun er helt fredelig og sød (synes jeg ihvertfald selv :D), vi kun kommer der engang hver anden uge ca. og hun aldrig i løs i området smiley ..

    Tak skal du have smiley


Kommentér på:
2 spørgsmål :)

Annonce