1.617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Den dumme dumme hund !!! Den dumme dumme hund !!!

Kæresten og jeg skulle liiige ud at handle til aften ....

Og der ventede sig en rigtig grim overraskelse til os da vi kom hjem ... Den dumme Mickey havde fået åbnet ind til mit værelse, hvor der var slik ....

Dææælme om han ikke har hygget med after eight, smarties, lakrids karameller osv .... OG sørme om han så ikke også havde brækket sig på soveværelsesgulvet .... Hvor der er gulvtæppe ... OG det var en ret stor KLAM omgang bræk ! Og selvom det er vasket over to gange nu, så stinker det stadig af en lækker kombination af slik og lakrids ....

Min hund er DUM idag ....

Nååå ja ... I stuen havde han sørme også snuppet en rigtig fin orkide jeg havde !!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den dumme dumme hund !!!
  • #1   3. jun 2008 sød hund du har men pas lige på ´ham når han har spist alt det slik for kan jo godt komme dårlige følger af det

• #2   3. jun 2008 Jean .... Blir oppe og holder øje med ham ... Han virker nu ellers kvik nok ...

• #3   3. jun 2008 uhhhhhh det er skønt at være hundeejer.. *gg*

• #4   3. jun 2008 Nogle blomster er giftige for hunden. Måske du lige skal tjekke om orkidee er en af dem.

• #5   3. jun 2008 Sidsel .. Jaaaa da .... Fik også kun en lille bitte bitte trang til selv at voldbrække mig ,da jeg skulle tørre hans opkast op ... :oS

• #6   3. jun 2008 der findes ingen dumme hunde, kun dumme ejere *ss*

smiley

• #7   3. jun 2008 Cappy ... Han har kun bidt den i stykker ... :o)

• #8   3. jun 2008 Jeg ville være gået helt i panik, hvis Trøffel havde gnasket så meget choko i sig (jeg er også overpyldret:-)) - samt en orkidé...

Ved ikke hvor mange tispletter og bræk-klatter samt sjove bæ-aflejringer der findes på vores soveværelsesgulvtæppe efterhånden - Størstedelen er dog forsvundet ved først at smide lidt vand på og så suge det op med en klud, fopr derefter at strø kartoffelmel udover, som så skal tørre og støvsuges op - efterfølgende har jeg behandlet med alt fra bagepulver(tager lugten) natron (ved ikke hvad det skulle gøre godt for, men havde en idé om at det virkede...*G*) - og så har alle stederne fået en omgang rodalon, som jeg har smidt i en sprayflaske og sprøjtet på!!!

• #9   3. jun 2008 Det er en pæn hentydning til at du IKKE skal spise mere slik :o)

• #10   3. jun 2008 Rie ... Har skrubbet med svamp to gange og brugt toilet papir til at tage vandet ..... Har ingen kartoffelmel ... Men har dog bagepulver .... .Hvis det blir varmt, så blir stanken ulidelig derinde ... GG

• #11   3. jun 2008 Har du evt. maizena - majsstivelse - som man bruger til at jævne mad med - det suger også godt!

• #12   3. jun 2008 der er ikke noget værre end at stå og tørre en bræk klat eller en klam bæ op også samtidig stå og være lige ved at brække sig..

jeg har nogle meget følsomme reflekser i forhold til det der med at tørre op.. så hvis jeg har en af de der dage hvor jeg bare ikke kan -- så bliver jeg nød til at plage min mand..

har faktisk en gang selv måtte gøre det, hvor jeg brækkede mig fordi jeg skulle tørre op *gg*

• #13   3. jun 2008 ...Eller ved nærmere eftertanke.... det bliver måske bare til bræk-grød......

Troede lige at jeg var super husmoderlig, men næææh nej....

• #14   3. jun 2008 min bedste brugte kartoffelmel... det skulle suge godt.. men vil altså ikke ligge hovdet på blokken på at det virker

• #15   3. jun 2008 Rie ... Har lige dækket pletten med bagepulver og natron ... Bare i håb om det hjælper ... GG

Sidsel .. Sådan har min kæreste det også ... Så det er min tjans ... Ordne kattebakker kan han heller ikke .. en periode var det også et problem for ham at skifte ble ... GG

• #16   3. jun 2008 Rhodalon er det eneste, som fjerner bræklugten uden at lave pletter.
    Sprøjt på og vent et par minutter inden du vasker det af med vand.

• #17   3. jun 2008 Men det er da godt , at meget af det er kommet op igen, ikke ?

• #20   3. jun 2008 adder den der med lortebleen kender jeg godt.. jeg kan ikke engang tørre næse på en snottet unge uden at sige den der sjove lyd af at maven lige vender sig en omgang.. *gg*

• #21   3. jun 2008 Rodalon kan altså godt plette - og det kan bagepulver og natron også!!! - men bagepulver tager altså en god del lugt

• #22   3. jun 2008 Herhjemme er det mig der altid har stået for at tørre det hele op... Man udvikler altså en eller anden immunitet overfor det:-)

Har arbejdet på plejehjem og et bosted for svært syge mennesker... og arbejder i en SFO, hvor der af og til sker uheld.... samt jeg har tørret op efter Trøffel...

Man skal slå hjernen fra og tænke på at det er ganske naturligt - men ved godt det ikke er alle der kan "tåle" det...*S*

- Sjovt nok kan jeg slet ikke have med babyer at gøre - synes selv det er monster ulækkert at stå med en lorteble og skulle skifte sådan et lille uhyre:-) - Men det handler nok om at overvinde sine grænser:-)

• #23   4. jun 2008 Er det bare mig, eller er After Eight ikke utroligt giftigt for hunden?
    Det er jo chokolade (ja.. med fyld.. men CHOKOLADE!!)
    Er det virkelig nok, at de brækker det op? skal de ikke udpumpes eller lign. ? :s

• #24   4. jun 2008 Min bror og svigerinde havde lige været i Tyskland og købt hvad der svarer til et års forbrug af slik, chokolade,kager osv...

Det raserede deres hund da lige mens de var ude..

Det var mildest talt ikke en populær hund de kom hjem til !!

Eva - Hunde falder ikke om og dør det sekund de får chokolade.. Så var der godtnok mange hunde der skulle være omkommet i tidens løb..
    Det er et stof i Kakaobønnen de ikke kan optage og de hober sig så op i kroppen hvis de får regelmæssig chokolade over en lang periode og Kán gøre det problematisk på et tidspunkt...

• #25   4. jun 2008 Ah, okay smiley
    - Vidste godt de ikke fik et halvt stykke chokolade, og så ville falde om med det samme! haha
    Men det er mere fordi, jeg selv er meget ops på, om Stella, Chloe og Tarzan, på nogen måde, kan få fat i chokolade, druer, majskolber, osv.
    Men finno finno.

smiley

• #26   4. jun 2008 Eva smiley ...Kan lige se det for mig.. Bare snuse til et stykke og så dratter den om....
    Ja majskolber er også ond !
    Men hvis Laura lige fik fat på 2 kilo chokolade ville jeg måske også lige overveje næste træk...
    Chancen er bare ekstremt lille for jeg ville ha' spist det først....

• #27   4. jun 2008 Hvad er der med majskolber????

• #28   4. jun 2008 Rie - Hunden kan ikke fordøje kolben så hvis man er uheldig og hunden får slugt et stort stykke så kan det sætte sig fast og hunden dør hvis ikke det bliver fjernet...

Så på Animal planet en hund der blev obduceret for at finde dødsårsagen.. Der lå en halv majskolbe og blokerede nede i maven og konklussionen var at hunden var død af sult....
    ( Var jo så ejerne der bare havde ladet stå til og ikke taget hunden til dyrlæge )

• #29   4. jun 2008 Stine;

På den måde... Troede at der blev ment at den var giftig.... - Det andet giver bedre mening:-)

• #30   4. jun 2008 Rie - *G* nej dog ikke....

• #31   4. jun 2008 Ulven .. .Skal jeg sende noget af det til dig ? G ... Det var stillet derind fordi vi ikke selv spiser af det og mickey heller ikke sku .... G ... Og måske du har ret omkring katten .... For hun dalrede også rundt derinde .. GG...

Cecilie ... Der er ikke nogen boller endnu ... :o)

Rie .. Jeg har ku ordne den slags ..... ER gået hen og blevet lidt sart .... Det gik med Mickeys opkast og kattenes bæbakker ... Alt andet rør jeg ikke længere ... :oS .... GG

Kommentér på:
Den dumme dumme hund !!!

Annonce