{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Dumme dumme mig... {{forumTopicSubject}}

Så glemte jeg lige at tænke mig om smiley resultat = en ulykkelig Anton smiley

Sønneke skulle sove hos os fra søndag til mandag, han var skidtmas og ville ikke sove derhjemme.

Ok, vi har en stor madras på loftet, som jeg så hentede ned, der sad et lagen på den fra sidst den blev brugt sidste sommer 2014.

Og her glemmer jeg at tænke... smiley Jeg skulle have pillet det lagen af oppe på loftet, og taget det ned for sig selv og stoppet det direkte i vaskemaskinen smiley
Men ak nej, jeg slæber madras ned og smider på gulvet med lagen på, og derefter hiver jeg det lagen af.

Anton var over det lagen med det samme... snusede og snusede til det, og for rundt i hele huset, og igen op på loftet og lede.... efter Jesper smiley

Årh for pokker... Jesper havde jo netop sovet på den sofa mens vi var i polen i sommers, han ville ligge nede i stuen for Dana`s skyld, netop på den madras.
Hele dagen i går, har Anton gået rundt og ledt efter Jesper i hele huset, kan ikke forstå at han ikke kan finde ham, går og piver, er pludselig blevet tryghedsnarkoman, hver gang jeg sidder på en stol, ligger han på mine fødder, eller hopper op i skødet på mig, og ligger og trykker sig.... smiley

Havde jeg dog bare taget det lagen af og smidt det direkte i vaskemaskinen, uden Anton havde været i nærheden af det smiley

Håber at det går over igen, så lille Anton kan blive glad igen smiley


Kommentarer på:  Dumme dumme mig...
Kommentér på:
Dumme dumme mig...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce