{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

DUmme dumme mig.... {{forumTopicSubject}}

Ja se, idag har jeg bare været en rigtig dør...
Jeg skulle til eksamen i dag.. Så var rigtig stresset.. Kørte hjemmefra i god tid, skulle lige aflevere lidt bøger.. Sætter min computer ved siden af maskinen, aflevere og går, UDEN computeren... Opdager det først da jeg såtr ved cyklen og ikke har noget at ligge i cykelkurven.. mig ind igen efter computeren.. Der er lang tid til bussen går så vil lige ind og se lidt på deres bogudsalg, ligger så min pung på bordet ved siden af og kigger lidt, pludselig er klokken mange og jeg smutter UDEN pung.. stiger på bussen viser mit buskort, sætter mig sammen med nogle jeg kender.. til eksamen opdager jeg så jeg har fået den forkerte harddisk med, så alt det jeg havde forberedt er pist gone.. nå da jeg skal hjem igen, er mit buskort væk.. jeg ringer rundt, men ingen har fundet det.. og da jeg skal betale for at køre med hjem er min pung væk.. SÅ står man så der jeg hopper på toget og håber det bedste.. Også er der bombetrussel på århus H så toget kører kun til Skanderborg.. så mig over i en bus, igen noget rød i hovedet uden hverken pung eller buskort.. Hjem og ringe til Biblo som heldigvis har fundet min pung, og får så en SMS om at en af dem jeg sad ved bord med i bussen har fået mit kort i lommen.. IH en dag.. og hvor har jeg da bare været dum, men heldig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DUmme dumme mig....
Kommentér på:
DUmme dumme mig....

Annonce