{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Øko foder... {{forumTopicSubject}}

Mig og kæresten er gået over til et øko produkt i det mærke vi kører med til vores hunde og efter vi er begyndt med de er de så pjattet med det at hver gang vi går i køkkenet skal de med og lige skubbe til foder tønden... De gider ikke det "normale" foder mere og er totalt pjattet hver gang de skal have mad.. Så er mit spørgsmål er... Tror i at de kan smage forskel... Altså måske endda tilsætnings stofferne i det gamle foder eller hvorfor er de lige at de er gået sådan over gevind med vores nye øko dille... Knus os


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øko foder...
  • #1   4. jun 2008 Hehe nej tror ikke fordi det er nyt... De har nemlig aldrig skabt sig sådan og vi har skiftet foder ca 4 gange

  • #2   5. jun 2008 Tror sagtens de kan smage forskel på foder... Bare ikke på om det er øko- eller ej!!! - Som Tina skriver det kan vi jo heller ikke -

    (kan dog sagtens smage forskel på en billig købekylling og en frilandskylling etc.... - men økologi synes jeg sjældent er bedre- det giver blot en bedre samvittighed - hvilket hunde nok ikke kan føle:-))


  • #3   5. jun 2008 Ingen tvivl om at både hunde og katte kan smage forskel på foderet.
    Jeg bruger et økotørfoder til mine katte,Bioplan,og det er en stor succes smiley
    Det køber jeg i Maxi Zoo og det findes også som dåsemad,mums :-))


Kommentér på:
Øko foder...

Annonce