{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

Øko-foder fra Olivers... {{forumTopicSubject}}

Dejlig udvikling!

Nu sker der dælme noget!

Super dejligt, at de nu kan tilbyde Øko-foder. Lur mig om ikke der også med tiden kommer mere af det med forskellige proteinkilder.

Synes det er et genialt træk de har gjort her!

Tjek konkurrencen - 1 års forbrug.

https://www.facebook.com/OliversPetfoodDK/posts/1094986063855286


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øko-foder fra Olivers...
  • #2   6. apr 2016 Ja, det har fart på PT. Også lidt for meget fart nogle gange, det kan godt være svært at følge med på produkterne smiley

    Det er altid på godt og ondt sådan noget - men det her øko-noget synes jeg er uforbeholdent en god ting.
    Det er sejt gået og der tager de jo alle andre foderfirmaer indenom.


  • #3   6. apr 2016 Jeg så det godt, synes det er virkelig fedt, desværre fåes den bare ikke i small pille størrelser, hvilket jeg desværre synes de er gået en del væk fra at have smiley Rosa har simpelthen for store problemer med medium str nu hvor de ikke er flade mere. Men lavede de den nye variant i small, ville jeg da bestemt købe det smiley Og ja kunne være fedt hvis de lavede med forskellige protein kilder, men mon ikke det kommer hvis det bliver en succes.

  • #6   7. apr 2016 Bruger i forvejen Olivers, og blev vildt glad da jeg så øko-foderet. Bare en skam, at det ikke fås kornfrit og i small. Men det skulle ikke undre mig, at det kommer engang. smiley

  • #8   7. apr 2016 rigtig fint initiativ fra Oliver's. forhåbenlig kommer den i andre protein kilder også smiley
    Okse er vi desværre ikke fan af herhjemme, men jeg ville da ikke være bleg for at prøve en pose hvis de kommer med en i fx kylling eller lam smiley


  • #9   7. apr 2016 og i øvrigt em ret så overkommelig pris også når det er økologisk !

  • #12   7. apr 2016 Pia, ja det kunne jeg, men det gider jeg ikke når der findes andre foder mærker der er udmærkede i rigtige pille str. smiley
    Det er jo i forvejen begrænset hvor meget hun spiser af tørfoder da de jo får råt/vådfoder hver dag.
    Havde de kun fået tørfoder så ville jeg bestemt overveje det.


  • #13   7. apr 2016 De er heldigvis i gang med at få de små pillestørrelser i sortiment.

    Jeg tænker at det med proteinkilderne nok handler om tilgængelighed i første omgang - det mix der er nok lettest at skaffe økologisk i DK

    Jeg håber meget de er i gang med at udvikle andre produkter også. Tror faktisk de lidt har undervurderet behovet her.


  • #14   7. apr 2016 Det lyder godt CH smiley
    Jeg sværgede til Olivers, indtil de kun havde kylling i small varianten. Lucky bliver træt af foderet når der ikke bliver skiftet i mellem varianter, så det var rigtig øv. Dengang sagde de at det var fordi der simpelthen ikke var salg nok i den str i de varianter, men jeg kan da håbe det er på vej tilbage, for var rigtig glad for Olivers.


  • #15   7. apr 2016 Nu har de også lam og fisk i de små piller, kornfri og ikke kornfri. Og et par andre varianter

  • #16   7. apr 2016 yeah jubii.. Havde slet ikke set at de havde fået det tilbage igen! smiley
    Så ved jeg da hvor der skal bestilles næste gang.


  • #18   7. apr 2016 Lis jeg håber også at de udvider øko-sortimentet.

    Det ville være fantastisk!

    Jeg kan også godt lide tanken om danske råvarer.


  • #19   7. apr 2016 CH Oliver bliver ikke produceret i Danmark, og der er ingen danske råvarer i deres foder

  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.318
    #20   7. apr 2016 De skriver selv,at de opkøber i EU. De skriver,at det er dansk produceret,men ingen oplysninger om deres fabrik. Læser man andre steder,ser det ud til at det laves i Canada?. I så fald er det vil ikke særligt dansk.

    Så kan man lide tanken om danske råvarer,er der nok andre produkter,der lever bedre op til det.


  • #21   7. apr 2016 Oliver får ikke noget af deres foder produceret i Danmark, det er flere år siden de stoppede med det,og det bliver heller ikke produceret i Canada, og ingen danske foderfabrikker er godkendt til at producere økologisk.
    Så hvis de skriver det er dansk produceret omgås de sandheden noget lemfældigt.


  • #22   7. apr 2016 Sorry, det er mig der har draget konklusioner - der står at kødet stammer fra nærområderne for produktionen.

  • #23   7. apr 2016 Det bliver produceret i Tyskland, på nær 1 eller 2 varianter tror jeg det er, som bliver produceret i England. Der var en der spurgte på deres facebook for et stykke tid siden.

  • #24   7. apr 2016 Altid dejligt med flere øko produkter. Er også på tide, hvis du spørger mig smiley

Kommentér på:
Øko-foder fra Olivers...

Annonce