{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slugt en død mus
  • #1   9. jun 2008 Tag det bare helt roligt. Mus kan overføre smitte, men gør det sjældent. Mine hunde har igennem årene spist en del mus, og min venindes huskies fanger og spiser dem nærmest dagligt. Og endnu er der ingen af dem, der er blevet smittet med noget som helst.

• #2   9. jun 2008 Ah, okay.
    Men jeg tænkte bare, den har været død i et stykke tid ved jeg, så der burde vel være noget bakterier i..

• #5   9. jun 2008 Vores tæve fik sidste år blodforgiftning efter at have spist et dødt dyr... Der gik en dag eller to før vi kunne se symptomerne, som var opkast, blod i afføringen og så var hun sløj og havde ingen appetit..

Så det er da noget jeg synes, du skal holde øje med. Om hun bliver mere sløj og mister appetitten, selvom det måske kan være svært i den her varme.. Men specielt blod i afføringen...

• #6   9. jun 2008 ej, vidste jeg ikke der kunne ske, min hund mads.. han opspore dem når vi er ude at gå tur fx i en mark og hvis ´han kan slå han dem ihjel, mne han spiser dem ikke, så det kan der vel ikke ske noget ved ? :b

Kommentér på:
Slugt en død mus

Annonce