1.176 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Slugt andelår Slugt andelår

Hej alle sammen.
I aftes havde jeg nær mistet Calle.
I går morges ville jeg give ham et andelår, sådan et til en 10er ellers sådan. Da jeg mente han nok ikke kunne spise det hele på en gang skar jeg det stykke af som kun er kød og smed i køleskabet til senere.

Calle elskede øjensynligt and langt højere end kylling, så han gumlede lystigt med knasen af knogle og det hele. Hyggeligt.

Jeg opdager så i aftes at låret er væk. Ok så kunne han altså spise det hele. Henter kødet og giver ham det.
5 min senere forsøger han desperat at kaste op, bagbenene spjætter og det ser meget væmmeligt ud. Jeg griber hunden og holder ham med hovedet nedaf. Ryster ham op og ned nogen gange uden det hjælper, da han tisser på min hånd ser jeg død og ødelæggelse og bliver mere hårdhændet. Det får kødet op.
Han har ved gud slugt det hele i et stykke.

Vi var begge rystet men det gik jo over, anden blev skåret i bitte små stykker og det gik bedre.

Nu er jeg så lige vågnet ved han kastede op. Ud kommer det lange stykke af lårbensknoglen. For pokker da Calle er en lille hund på 4 kg. Hvordan pokker har den kunne være nede i hans mave?

Nu sidder jeg så og tænker på hvad der så er sket med den korte ende del af andelåret.
Jeg har låst på nettet af hundens mave er beregnet til at fordøje knogler men... og så kommer endeligt mit spørgsmål.

Kan det blokere enten i maven eller tarmen? Bør jeg springe ud af døren og få ham åbnet og benet fjernet selvom han ser ud til at have det helt fint? vente og se tiden an? eller er der ingen fare???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slugt andelår
Kommentér på:
Slugt andelår

Annonce